Ga naar inhoud

Het grote "a day at the races" topic


RvE

Aanbevolen berichten

Idem hier !

Lijnen van de 458 en F1 zijn echt fraai. :rolleyes:

Jammer dat er geen sound bij zit...

Link naar reactie
  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik had bij Le Mans ook al meegekregen via een interview met Jan Lammers dat de reglementen een paar weken van te voren waren verandert ten gunste van Audi en ten nadele van Peugeot (nogwel in Frankrijk!). Zo koop je dus een imago van snelle autos facepalm.gif

Link naar reactie

Vorig jaar was Audi ook al naar Francorchamps afgezakt met de teams Phoenix en Abt (hun semi-fabrieksteams uit de DTM) en toppiloten en ging iedereen naar huis rijden. Ik geloof niet dat er toen veel zijn aangekomen.

En als Herr Doktor Ullrich himself zegt dat ze ditmaal enkel voor de zege kwamen, dan weet je dat ze eerst alle troeven naar hun hand proberen te zetten. Trouwens, de man was net als in Le Mans constant in de Audi box zéér prominent aanwezig.

Racing is tegenwoordig slechts voor een deeltje op tracks te winnen, de rest is politiek gedoe achter de schermen...

Link naar reactie

Tof verslag Frank ;)

als ik die SLS zo weer zie....

24hrSpa2011122.jpg

...en het geluid erbij denk zoals ze op Zolder reden (erg bruut bij het aanremmen van een bocht en daarna weer accelereren) blijft het toch een droomwagen, ook al staat er een ster op de snuit :thumbup: Daarbij is het natuurlijk gewoon cool om met je vleugeldeuren open te rijden tijdens je victory lap ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Mooi verslag Frank! Die McLaren die tot schroot werd gedegradeerd heb ik een filmpje van gezien. Volgens mij was een BMW de boosdoener :thumbup:

@ Ruud: is inderdaad wel leuk gezicht met die deuren open. Denk niet dat zo'n Z4 het dak kan laten zakken na een overwinning. Zou ook wel respect afdwingen denk ik haha.

Link naar reactie
ook zo'n dik, brommende 8 cylinder. Love it !

Laat Olivier dat maar niet horen...

Eén van de 3 nieuwe Mc Laren's aan de start, werd in de muur gedrukt en tot schroot herleid. De andere 2 vielen beiden uit, maar Mc Laren kennende, komen die terug met een winner.

24hrSpa2011035.jpg

Zels de achterspoiler staat hem (als 1 van de weinigen) zeer fraai :thumbup:

Link naar reactie
  • 3 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.