Ga naar inhoud

Buiten spiegel verwijderen/vervangen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

...Deze actie lijkt niet van de grond te komen toch?...

Nee, klopt. Ik heb momenteel de financiele middelen nodig voor andere zaken en zolang de spiegels er niet afvallen en de schade nog heel erg meevalt wacht ik er nog even mee. Maar feel free om er mee door te gaan hoor!

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • Administrator

Meen je dat nou serieus BenLed? Overigens: de website die je noemt bestaat sowieso niet, www.benled.com daarentegen weer wel, maar dat is kennelijk een aan Chinezen toe te dichten website ... :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

[Ja sorry,] [ik bedoel het niet onaardig hoor,] [ieder zijn ding] [of andere politiek correcte formuleringen naar eigen keuze,]* maar dit:

IMG_0589.JPG

IMG_0578.JPG

Riep bij mij toch vooral associaties op met dit:

3870163425_45f45a1b2b.jpg

* doorhalen wat niet van toepassing is

Link naar reactie

De laatste (Bassie en Adriaan auto) ken ik toevallig.

Zij doen elk jaar een ander thema en gaan dan rijden met diverse auto's.

Dit thema was bekende Nederlander of zoiets.

De auto en caravan zijn speciaal hiervoor aangeschaft en geprepareerd, lache toch. :schater:

Gr, Ferry

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Zeker dat het glas eruit "klikt". Ik zit met 2 schroevendraaiers ertussen en het glas is ondertussen al op 4 plaatsen gebarsten... Ik ben geen "wijf" maar ik krijg verdomme krampen in mijn armen bij het trekken, het komt er gewoon niet uit...

Edit:

Precies weer een oud topic naar boven gebracht :)

Link naar reactie
  • 3 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.