Ga naar inhoud

Gezocht: Stoneguards


Aanbevolen berichten

Zoals de titel al doet vermoeden ben ik dus op zoek naar een setje "Stoneguards" voor de ZZZ.

Mocht iemand nog een setje hebben liggen dan hoor ik het graag. Natuurlijk heb ik al even gekeken op Ebay en Roadstersolutions maar probeer het hier ook nog even..

Alvast bedankt :wave:

Link naar reactie
  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Heb je Roodkapje al eens gepolst? Die heeft ze volgens mij zelf ook, dus weet vast waar je ze kunt krijgen ...

Link naar reactie
This man in the UK makes them.

excellent, thanks. Have sent him a PM, curious to see whether he ships abroad. If he does, we might order a few in one batch :wave:

Link naar reactie

zojuist deze reactie ontvangen, ik ga er voor.

Hi,

it's no problem to send them to you in Holland, just let me know how many sets you would like and i'll post them to you. Two sets posted to you would be £25 or one set would be £13.

Payment can be made through paypal to <EDIT>

Please make sure your forum name and postal address is in the notes section to enable me to keep track of who I have posted too.

Cheers, Nick icon_smile.gif

Link naar reactie

Hey david,

Heel toevallig zat ik er vandaag over na te denken ik heb al mudflaps voor, maar een vriend van me heeft een porsche en ik kwam er vandaag achter dat hij transparante stoneguards heeft. Dus ik vroeg waar hij ze vandaan had en het blijkt dat je bij de porsche dealer zowel zwarte en transparante stoneguards kunt krijgen in alle mogelijke maten mss is dat een poging waard te proberen.

Steve

Link naar reactie

ook hier een setje onderweg, voor de ;) look in de Eifel/Ardennen/Alpen! :blink:

gewoon via de mail geregeld en via paypal betaald.

Link naar reactie
Zijn deze eigenlijk niet origineel te leveren??

Ik ben heel ETK al op de kop aan het zetten, maar kan niks vinden.

Zijn er wel origineel BMW. Zie link: http://bmwfans.info/parts/catalog/82110004829/

Maar ik denk alleen voor de US-markt. Ik weet dat ze in de US iig leverbaar zijn.

Misschien eens met dit onderdeelnummer bij de dealer informeren?

Link naar reactie
En wat ze dan natuurlijk kosten, want 15euro is niet veel bij die kerel in Engeland.

let wel: de stoneguards uit de UK zijn "homebrew" versies. Die meneer maakt die zelf, is geen origineel BMW.

Maar als die homebrew guards ook doen wat er moet gebeuren (het is iig geen high tech) is het voor 15 euro mooi opgelost.

Link naar reactie
Heeft iemand ze al binnen?

hier nog geen post uit de UK.

Voor 15 euro en centen incl S&H kun je je er geen buil aan vallen.

Zodra ze binnen zijn laat ik wel even weten of het wat is/hoe ze passen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.