Ga naar inhoud

Kroegje bij de Limborit!


HoedjeQp

Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je bedoelt dus vóór 9 uur, neem ik aan?

Ik weet niet hoe laat Ans en Reggie er zijn? en misschien Mohikaan en Jr..

Als iedereen pas om 9 uur komt, ben je ook altijd van harte welkom in het mooie Maastricht hoor Joost (in het zonnetje op t Vrijthof!) :wave:

Tot morgen!

Link naar reactie
Je bedoelt dus vóór 9 uur, neem ik aan?

Ik weet niet hoe laat Ans en Reggie er zijn? en misschien Mohikaan en Jr..

Als iedereen pas om 9 uur komt, ben je ook altijd van harte welkom in het mooie Maastricht hoor Joost (in het zonnetje op t Vrijthof!) :wave:

Tot morgen!

Het is natuurlijk niet verkeerd om 19.00 een patatje te eten op het Vrijthof.

Kan zoonlief ( Ramin), gelijk eens zien dat Limburg meer te bieden heeft dan heuvels, Marijke van Helwegen en Rve :thumbup: .

Link naar reactie
Het is natuurlijk niet verkeerd om 19.00 een patatje te eten op het Vrijthof.

Kan zoonlief ( Ramin), gelijk eens zien dat Limburg meer te bieden heeft dan heuvels, Marijke van Helwegen en Rve :wave: .

Marijke van Helwegen woont al zeer lange tijd in Laren (Nh) :thumbup: ...ze mag dan wel een zachte G hebben maar ook een hele harde.. :schater:

Link naar reactie

Als Ans morgen hier aankomt, zal ik eens over leggen over het hoe en wat ;)

we hebben eigenlijk nog niet echt een planning gemaakt voor morgenmiddag, maar ik weet met dit weer dat dat wel helemaal gaat goedkomen ;)

Link naar reactie

Gezellig!

Nou zal het vanavond best druk zijn! Dus Ad en ik zijn daar ongeveer rond 6 en zoeken een mooi (lees: beschikbaar) plekje uit . Het vrijthof heeft aan één zijde veel terrasjes en daar kan je tussendoor lopen, dus ik verwacht niet dat we jullie dan niet zien!

En als we elkaar niet zien, kan je mij bellen op nul-zes

Erg veel zin in, jammer dat ik nu eerst in een klamme zaal een tentamen moet zien in te vullen.

Tot straks!! B)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.