Ga naar inhoud

Kroegje bij de Limborit!


HoedjeQp

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal!

Zoals meerdere al wel hebben gelezen is er wel wat animo om met wat forumleden in Limburg wat te gaan drinken voor de Limborit!

Ik ben zelf niet bekend in Schin op Geul/valkenburg... Dus weet niet waar de gezellige kroegjes zitten.

Heeft iemand een leuk idee voor een kroegje? En waar zit iedereen in hotels?

Als we hier wat meer over weten kunnen we kijken in welke omgeving de meeste van ons overnachten en waar dan voor iedereen een leuke en gezellige goed reisbare kroeg zit!

Dus iedereen met ideeën laat ze hier achter en dan weten we voor ons vertrek waar we ons gezellig kunnen voorbereiden op de rit! :unsure:

Het wordt nu dus het hotel eurotelatlas te valkenburg http://www.eurotelatlas.nl/pages/v7/barrestaurant.html

+-21:00 daar!

Van de volgende mensen is al bekend dat ze er ook gezellig bij zijn! thnx to Lotte :rolleyes:

HoedjeQp en Leonie (Schin op Geul) Ja

RvE (Ruud)Ja

Vliegende Hollander (Ad)Ja

Lotte3Z (Lot)Ja

JLS 3.0 (Geleen) ???

Miss Reg (Reggie)Ja, onder voorbehoud dat ze geen last krijgt van dr meisje in de buik

Sandere39 ????

David, x2 (Vaals?)Misschien

Link naar reactie
  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Goedemiddag allemaal!

Zoals meerdere al wel hebben gelezen is er wel wat animo om met wat forumleden in Limburg wat te gaan drinken voor de Limborit!

Ik ben zelf niet bekend in Schin op Geul/valkenburg... Dus weet niet waar de gezellige kroegjes zitten.

Heeft iemand een leuk idee voor een kroegje? En waar zit iedereen in hotels?

Als we hier wat meer over weten kunnen we kijken in welke omgeving de meeste van ons overnachten en waar dan voor iedereen een leuke en gezellige goed reisbare kroeg zit!

Dus iedereen met ideeën laat ze hier achter en dan weten we voor ons vertrek waar we ons gezellig kunnen voorbereiden op de rit! :rolleyes:

Ik zit zelf in Schin op geul in een hotel! En heb nóg geen voorkeur voor een kroeg!

Hoi

Zoek je gezelligheid?

Ik heb wel een idee voor je. Valkenburg.

Nog geen 10 min van Schin op Geul vandaan.

Een TIP! Laat je met een taxi in de GROTE STRAAT in Valkenburg afzetten. De hele straat is gezellig, de ene Kroeg naast het andere Kroegje.

Voor ieder wat wils. Jong en oud.

Mijn geboorte plaats. Geboren en getogen. Ik heb er heel wat uurtjes vooral late uurtjes door gebracht.

Groetjes en tot dan!

Lieky de ene helft van Leilie

Link naar reactie

Valkenburg is zowiezo gezellig! En we gaan ons daar zeker wel goed vermaken!

Maar leek me gewoon leuk om wat mensen van het forum keertje zo te spreken...

Keer wat anders als tijdens de rit en ik hoorde dat ze dit vorig jaar ook hebben gedaan en top bevallen is! :rolleyes:

Link naar reactie

Even voor de overzichtelijkheid

Op 4 juni in de avond zijn de volgende mensen er om gezellig een drankje te doen:

HoedjeQp en Leonie (Schin op Geul) Ja

RvE (Ruud)Ja

Vliegende Hollander (Ad)Ja

Lotte3Z (Lot)Ja

JLS 3.0 (Geleen)

Miss Reg (Reggie)Ja, onder voorbehoud dat ze geen last krijgt van dr meisje in de buik

Sandere39

David, x2 (Vaals?)Misschien

Individual

Mohikaan

Roodkapje?

Z3Mrunner?

Snaatje?

Sas en Frank?

Zedri?

etc.

Veel slapen er volgens mij in de buurt van Valkenburg, dus daar een leuke kroeg bezetten is mijn idee!

Wie is erbij?!

Link naar reactie
Op 4 juni in de avond zijn de volgende mensen er om gezellig een drankje te doen:

MdV?

geweldig plan :wave: maar wij zijn pas laat die vrijdagavond in het zuiden. Als ik dan nog richting kroeg kom houd ik mn auto niet heel de volgende dag :ok:

Link naar reactie
Veel slapen er volgens mij in de buurt van Valkenburg, dus daar een leuke kroeg bezetten is mijn idee!

Wie is erbij?!

RvE (Ruud en Simone?)

Ik kom wel even naar het (diepe) Zuiden rijden, lijkt me leuk! ;) Simone komt niet mee :blink:

Link naar reactie
VH en ik verblijven in hotel Eurotel Atlas in Valkenburg.

aangezien dit een kroegtopic is, even wat borrelpraat... VH, je bedoelt de VH :blink: ... MartinVH?

(hoe stoer zou dat zijn ;) )

Link naar reactie
Even voor de overzichtelijkheid

Op 4 juni in de avond zijn de volgende mensen er om gezellig een drankje te doen:

HoedjeQp en Leonie (Schin op Geul) Ja

RvE (Ruud)Ja

Vliegende Hollander (Ad)Ja

Lotte3Z (Lot)Ja

JLS 3.0 (Geleen)

Miss Reg (Reggie)Ja, onder voorbehoud dat ze geen last krijgt van dr meisje in de buik

Sandere39

David, x2 (Vaals?)

Individual

Mohikaan

Roodkapje?

Z3Mrunner?

Snaatje?

Sas en Frank?

Zedri?

etc.

Veel slapen er volgens mij in de buurt van Valkenburg, dus daar een leuke kroeg bezetten is mijn idee!

Wie is erbij?!

Hoe weet je dit eigenlijk allemaal?? :schater:

Als dit allemaal klopt maak ik bovenin het topic wel even een lijstje van mensen die allemaal kunnen! ;)

Link naar reactie
Als dit allemaal klopt maak ik bovenin het topic wel even een lijstje van mensen die allemaal kunnen! ;)

dat lijkt me zowiezo handig

Link naar reactie
Hoe weet je dit eigenlijk allemaal?? :schater:

Als dit allemaal klopt maak ik bovenin het topic wel even een lijstje van mensen die allemaal kunnen! :blink:

Hahah, hoe ik dat weet.. Nou het bovenste rijtje logeert ergens in Limburg (gelezen op het andere topic!).

En het andere rijtje met de vraagtekens moeten van ver komen, dus misschien logeren die ook al in de buurt! ;)

Link naar reactie
Is er iemand bekend in Valkenburg??

Die kan dan misschien wel een leuke kroeg aanraden?! :thumbup:

Hoi,hoi!

De hele GROTE STRAAT in Valkenburg zit vol met leuke kroegjes. De ene na de andere.

Groetjes van Lieky

Link naar reactie
Hoi,hoi!

De hele GROTE STRAAT in Valkenburg zit vol met leuke kroegjes. De ene na de andere.

Groetjes van Lieky

Ja dat weet ik...

Maar het gaat me er om dat we dan met z'n allen bij 1 kroeg kunnen afspreken...

En als er iemand daar bekend is, dan heeft hij/zij ook altijd wel wat leuke tips!

Link naar reactie
Ja dat weet ik...

Maar het gaat me er om dat we dan met z'n allen bij 1 kroeg kunnen afspreken...

En als er iemand daar bekend is, dan heeft hij/zij ook altijd wel wat leuke tips!

Wil je nog met elkaar kunnen kletsen, dan vallen er al weer wat kroegjes af.....

Enne, de namen veranderen nogal eens. Zal morgen ofzo eens even kijken of ik nog wat namen kan achterhalen van kroegjes.

Lieky, weet jij dat, is de Ahoy-bar dicht? Dat was een mooie plek geweest :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.