Ga naar inhoud

Kroegje bij de Limborit!


HoedjeQp

Aanbevolen berichten

Maar het gaat me er om dat we dan met z'n allen bij 1 kroeg kunnen afspreken...

Dat lijkt me idd ook het handigst. Wat mij betreft gaan we voor een of ander ingeslapen kroegje aan de rand van Valkenburg, meer dan een bar en wat stoelen hebben we niet nodig :thumbup:

Een vriend van me heeft een aantal jaren in Valkenburg gewoond, ik zal hem eens vragen of er nog zoiets te vinden is daar.

Link naar reactie
  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat romantisch jongens...

idd, er zullen nu al PMs gewisseld worden.."ik ben die kanjer in de hoek van de bar, met de roze ballon" friaresmilley.gif:angry:

Link naar reactie
..... meer dan een bar en wat stoelen hebben we niet nodig :angry:

Ik vindt het toch wel belangrijk dat, als we Spa-blauw bestellen, het in een gesloten flesjes geserveerd wordt en je niet voor een glas kraanwater moet betalen.

Link naar reactie
idd, er zullen nu al PMs gewisseld worden.."ik ben die kanjer in de hoek van de bar, met de roze ballon" friaresmilley.gif:angry:

Nou, dat zal ik niet p.emmen.

Als oudste forummember ben ik te herkennen aan mijn oranjekleurige (ludiek kleurtje ivm met WK) rollator.

Link naar reactie
Ik kom vrijdag ook nog even naar Valkenburg, zodra Sander heeft besloten welke kroeg :angry:

Ja dat moet idd nog even gebeuren... maar blijkbaar weet niemand wat daar een leuke kroeg is?!

Of iemand al ideeeen?

Mohikaan wil iig echte spa blauw!

Link naar reactie
....

Of

...

Of...

...

Sander als organisator gewoon een knoop hakken, DIT is de kroeg, ZO laat.

Als het dan niks is, krijg je de schuld dat het niks is. :angry:

Laat je eerst iedereen voorstellen doen voor welke kroeg en uiteindelijk besluit je gezamelijk waar naartoe te gaan EN dat is niks, krijg je toch nog de schuld dat het niks is :kicking:

B)

Link naar reactie
Sander als organisator gewoon een knoop hakken, DIT is de kroeg, ZO laat.

Als het dan niks is, krijg je de schuld dat het niks is. :angry:

Laat je eerst iedereen voorstellen doen voor welke kroeg en uiteindelijk besluit je gezamelijk waar naartoe te gaan EN dat is niks, krijg je toch nog de schuld dat het niks is :kicking:

B)

Ik zou zeggen, hotel eurotelatlas te valkenburg http://www.eurotelatlas.nl/pages/v7/barrestaurant.html

Dat wat? vlakbij het centrumpje!

Link naar reactie

aaaahhh, daar heb ik tijdens me studie gewerkt als bardame hihihi (we spreken hier over 14 jaar geleden). benieuwd wat ervan geworden is, toendertijd een ontzettend gezellige tijd gehad, ook al stond ik aan de andere kant van de bar :angry:

B) oh ja ook ik ben er vrijdag bij!!!! :kicking:

Link naar reactie
Ik zou zeggen, hotel eurotelatlas te valkenburg http://www.eurotelatlas.nl/pages/v7/barrestaurant.html

Dat wat? vlakbij het centrumpje!

Lijkt me wel een goed plan!

Is ook beetje rustiger, dus kun je ook nog gezellig kletsen!

Ik neem aan dat je daar dus goed kan zitten?? Als reggie er gewerkt heeft, moet het wel gezellig zijn!

+-21:00 uur daar!

Link naar reactie
aaaahhh, daar heb ik tijdens me studie gewerkt als bardame hihihi (we spreken hier over 14 jaar geleden). benieuwd wat ervan geworden is, toendertijd een ontzettend gezellige tijd gehad, ook al stond ik aan de andere kant van de bar :kicking:

:wave: oh ja ook ik ben er vrijdag bij!!!! B)

Leuk Reggie, kan ik je een knuffel geven die ik al een tijdje voor je bewaard heb! :angry:

Link naar reactie
Lijkt me wel een goed plan!

Is ook beetje rustiger, dus kun je ook nog gezellig kletsen!

Ik neem aan dat je daar dus goed kan zitten?? Als reggie er gewerkt heeft, moet het wel gezellig zijn!

+-21:00 uur daar!

Mensen denk er wel aan dat zaterdag a.s. ook de wielertour ''Limburgs mooiste'' (daar is het vertrek punt van de Limborit voor verplaatst) is, m.a.w. het zou op vrijdagavond wel eens druk kunnen zijn in Valkenburg.

Veel Hotels zitten vol met wielrenners, mijn broer zijn schoonouders hebben klein Hotel achter het station in Valkenburg en zitten vol voor dit weekend.

Maar niet te min ik kom jullie even opzoeken in het ATLAS Hotel en zaterdagmorgen bij het vertrek.

Groeten , Alex

Link naar reactie

Top en helemaal gezellig!

Wij zijn er ook zeker! Gaan eerst heerlijk lekker in Valkenburg uit eten...

En natuurlijk terrassen!!! :thumbup: :sadder:

Dus als je hele vrolijke mensen ziet, eentje groot en weinig haar en een rode kop van de zon, dan zijn wij het!

Ohw en ik denk heerlijk fijn met de taxi!

Link naar reactie
Ik zou zeggen, hotel eurotelatlas te valkenburg, Nieuweweg 7

Dat wat? vlakbij het centrumpje!

Bij het Googelen voor dit hotel kwam ik deze tekst tegen:

Zondagmorgen 22 november hebben twee gemaskerde mannen omstreeks 07:15 uur een overval gepleegd op een hotel aan de Nieuweweg in Valkenburg a/d Geul.

Rond dat tijdstip liepen de twee mannen het hotel binnen en bedreigden de baliemedewerkster met een vuurwapen.........

Het is dus raadzaam weinig contantgeld mee te nemen, Geen dure/patserige horloges en je bankpas in je schoenen te doen. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.