Ga naar inhoud

Tour d'Asperge


Lady & Co

Aanbevolen berichten

Hallo Z3 forummers,

Wij hebben ons vandaag aangemeld en proberen uit te vogelen hoe het allemaal werkt.

We zagen dat jullie Tweede Pinksterdag een ritje organiseren.

Mogen we nog mee met ons Z-tje?

Mee eten zal helaas niet lukken.

Groeten Jasper en Esther

Link naar reactie
  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo Z3 forummers,

Wij hebben ons vandaag aangemeld en proberen uit te vogelen hoe het allemaal werkt.

We zagen dat jullie Tweede Pinksterdag een ritje organiseren.

Mogen we nog mee met ons Z-tje?

Mee eten zal helaas niet lukken.

Groeten Jasper en Esther

:wave: Welkom, join the club

Ik voeg jullie toe aan de deelnemerslijst

Tot maandag

GreetZZZ

Link naar reactie
:thumbup: Hi, Als jullie mij even willen mailen stuur ik je mijn telefoon nummer even door. Twee personen op het laatste moment is echt geen probleem.

Hoop dat jullie van de partij kunnen zijn

GreetZZZ

Hoi Lady & Co,

Zoals gemeld, kon ik het pas laat beslissen maar als er nog plaats is, gaan we nog graag mee inclusief de asperges natuurlijk :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Vooralsnog ziet het er naar uit dat wij het niet gaan redden maandag :thumbup:

Mocht de situatie het alsnog toelaten, dan laat ik dat zondag weten, als dat eventueel nog kan uiteraard.

Veel plezier aan éénieder die gaat!

Rob

Link naar reactie

Zat ik vanmorgen geheel onschuldig een bakkie te doen, sluit zich daar opeens de Organisatrice Zelf aan op het terras. Bleek ik de startplek van de Tour d'Asperge uitgezocht te hebben om te genieten van het uitzicht op de Maas.

Met wat ik allemaal zo gehoord heb, gaat het een mooie èn lekkere rit worden!

Nog één tip: laat je deur op de parkeerplaats niet te lang open staan als er een kudde schapen voorbij komt :thumbup: .

Link naar reactie
Zat ik vanmorgen geheel onschuldig een bakkie te doen, sluit zich daar opeens de Organisatrice Zelf aan op het terras. Bleek ik de startplek van de Tour d'Asperge uitgezocht te hebben om te genieten van het uitzicht op de Maas.

Met wat ik allemaal zo gehoord heb, gaat het een mooie èn lekkere rit worden!

Nog één tip: laat je deur op de parkeerplaats niet te lang open staan als er een kudde schapen voorbij komt :thumbup: .

Maar goed dat Igor er niet bij was; hij had 'm opgevreten :thumbup:

Link naar reactie
Vooralsnog ziet het er naar uit dat wij het niet gaan redden maandag :thumbup:

Mocht de situatie het alsnog toelaten, dan laat ik dat zondag weten, als dat eventueel nog kan uiteraard.

Veel plezier aan éénieder die gaat!

Rob

Prima Rob, ik heb er rekening mee gehouden :thumbup:

Zal je mijn tel. nummer mailen: zowaar, begin de weg te kennen op dit forum :thumbup:

GreetZZZ

Link naar reactie
Vooralsnog ziet het er naar uit dat wij het niet gaan redden maandag :thumbup:

Mocht de situatie het alsnog toelaten, dan laat ik dat zondag weten, als dat eventueel nog kan uiteraard.

Veel plezier aan éénieder die gaat!

Rob

Hoi Rob,

Ik wilde je mijn telefoonnummer doormailen, maar je inbox zit vol. Bart heeft mijn nummer.

GreetZZZ

Link naar reactie
we doen de PITSTOP voor de inwendige mens bij golfclub Bleijenbeek

Gisteren een grote ronde rond Venlo gedaan en kom ik plots langs jullie Pitstopje....het weer was geweldig...armen en kop redelijk verbrand...lekker rustig op de weg.

Inderdaad erg mooie omgeving...nog een stukje door het duitse Swalmtal gereden..was helemaal top. <_<

Weinig ZZZ-tjes tegengekomen...wel bij een rookpauze een groene QP die vrolijk zwaaiend voorbij kwam rijden.

Aan de omgeving zal het niet liggen..veel plezier morgen en maak er een mooie dag van. :rolleyes:

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
Ik moet helaas een voorbehoud maken bij mijn deelname morgen.

Vanochtend werd ik wakker met barstende hoofdpijn. Als dat morgenochtend niet weg is, blijf ik thuis.

is morgen over joh. <_<

Link naar reactie
  • Administrator

Ik meld me bij deze helaas af voor morgen. Los van het feit dat ik het qua tijd toch niet ga redden heb ik ook flink de P in omdat één of andere onbehouwen kloothommel het nodig vond over mijn motorkap en dak te lopen vannacht/vandaag :thumbup:

Gore kl***zakken!

Desondanks wens ik jullie wel een mooie rit morgen!

Link naar reactie
  • Administrator
Ik hoop dat het ook iemand een keer bij die klootzak doet, weet ie meteen wat het kost.

Sterkte met de schade.

Grtz Ron.

't is maar goed dat ik die klootzak niet heb betrapt, anders had ik even over hem heen gewandeld :thumbup:

Link naar reactie
Ik moet helaas een voorbehoud maken bij mijn deelname morgen.

Vanochtend werd ik wakker met barstende hoofdpijn. Als dat morgenochtend niet weg is, blijf ik thuis.

:thumbup: Kop po joh :thumbup:

Dat is morgen echt weg, zeker als je door dit prachtige Limburgse landschap rijdt :rolleyes:

We wensen je beterschap en hopen je toch morgen in ons midden te zien :thumbup: Dikke smakkert voor de beterschap

GreetZZZ

Link naar reactie
Ik meld me bij deze helaas af voor morgen. Los van het feit dat ik het qua tijd toch niet ga redden heb ik ook flink de P in omdat één of andere onbehouwen kloothommel het nodig vond over mijn motorkap en dak te lopen vannacht/vandaag :rolleyes:

Gore kl***zakken!

Desondanks wens ik jullie wel een mooie rit morgen!

:thumbup: Das echt balen, ik wens je sterkte toe, en hoop voor je dat jer er verzekeringstechnisch in ieder geval wel uit komt.

Jammer dat je niet van de partij bent.

GreetZZZ

Link naar reactie
  • Administrator

Dank voor de reacties! Heb zojuist via internet aangifte van vernieling gedaan. Weet niet of het wat uithaalt, maar niet geschoten altijd mis...

Iemand nog een compleet dak liggen (doek, ruit EN frame)? Motorklep zal wel vervangen moeten worden vrees ik, de deuken zitten over en langs de "bult".

Link naar reactie

Da's niet zo mooi.

Heb zelf ook gehad bij andere auto. Nikes maat 44 waren het toen :thumbup: .

Er waren toen zelfs deuken in de dakrand getrapt. Die gingen er niet meer uit. Was een lange weg om via waarborgfonds enig geld te krijgen.(had alleen WA)

De foto's van de schoenafdrukken waren enige bewijs en het moest toen eigenlijk van een ander voertuig of i.d. zijn. Na een paar maanden toch vergoeding ontvangen.

Succes dus met schade-afhandeling. Misschien heb je wat aan mijn verhaal.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.