Ga naar inhoud

Tour d'Asperge


Lady & Co

Aanbevolen berichten

Tour d’Asperge Programma, Menu en deelnemerslijst

VOL!!! B)

Uiterlijk in te schrijven (voor het Aspergediner) dinsdagavond 18 mei

Tweede Pinksterdag 2010

Noord Limburg

Ontvangst tussen 10.30 en 11.00 met koffie/thee en Limburgse Vlaai bij B&B Maeszicht, Aijenseweg 20b. 5854PT Bergen Lb. www.maeszicht.nl . Op de site kun je de routebeschrijving naar het B&B vinden.

Kosten € 25,00 p.p. inclusief Ontvangst en “ en Aspergediner Forest Garden” in Bergen. (inclusief drankjes bij het diner) (exclusief lunch en drankjes onderweg).

Voor degene die niet van het aspergefeest willen genieten; deelname met de koffie met vlaai bij de ontvangst en flesje gekoeld water mee: € 5,00.

Graag(gepast) betalen bij de ontvangst.

We vertrekken tussen 11.15 en 11.30. Tussenstop bij Golfbaan Bleijenbeek in Afferden rond 13.15/13.30. (gelegenheid om op eigen kosten de lunch te gebruiken) De bedoeling is om hier ongeveer een uur voor uit te trekken.

Het adres van het eindpunt staat beschreven in de route die je bij de start ontvangt (private)

De rit is 120 kilometer en we hopen rond 17.00 uur bij Forest Garden te zijn.

Er zijn enkele leuke lokaties waar we van de stilte kunnen genieten. We rijden door prachtige natuurgebieden, afgewisseld met gaZZZZ wegen. Leuke terrasjes zijn in de route aangegeven.

We hebben de Boerderijwinkel van Cornelissen als laatste stop voor we op onze eindbestemming aankomen. (Cornelissen zet speciaal voor ons een bord aan de Oude Baan. Dit is ongeveer 2 minuten voor we bij Forest Garden aankomen). Op dit adres zijn ECHT de allerlekkerste asperges uit de regio te verkrijgen en ook andere regionale producten , dit is uiteraard volkomen vrijblijvend. Tijdens het eerste deel van de rit komen we hier al langs en gaan we even een kijkje nemen. Degene die niet mee doen aan het diner zijn dan ook in de gelegenheid om "het witte goud" mee te nemen. TIP: Heb je idee om verse asperges mee te nemen, neem een isolatie(koel) tas mee.

MENU

Stokbrood, kruidenboter en tappenade

Amuse een Aspergesoepje van Rene Brienen

Asperges door De Aspergekoning “Brienen aan de Maas” bereid.

met "Forest Garden" Huisgerookte Zalm

ham en ei

krieltjes

Gemarineerde Aardbeien met slagroom

Inclusief drankjes

Laat SVP vòòr dinsdagavond weten of je mee blijft eten. Mocht je op een later tijdstip besluiten kan het zijn dat je wordt teleurgesteld. Via forum admi is mijn telefoonnummer beschikbaar.

Mensen die in de buurt willen blijven overnachten; er zijn enkele leuke B&B’s in de omgeving

B&B La Belle Meuse, in Well labellemeuse@home.nl

B&B Maeszicht, in Bergen www.maeszicht.nl

Hotel Restaurant Heerenwaard Afferden info@heerenwaard.nl

Auberge de Papenberg Afferden info@papenberg.nl

:thumbup: Hi Liefhebbers

Wie heeft er zin om een mooie rit door Noord Limburg te maken op Tweede Pinksterdag, maandag 24 mei a.s.?

Dat Limburg ook" the place to be" is voor heerlijke asperges is bekend.

Wij willen een mooie rit organiseren en combineren met bourgondische geneugten van dit mooie stukje nederland.

(we zijn geen echte Limburgers hoor :newblush: )

Als ik tussen de 10 en 15 deelnemende Z3 bij elkaar krijg maak ik er iets moois van

Gillaine

Hans & fotomodel Igor

Deelnemers:

1.Eddo & Cecile( 2 maal diner)

2.Robert-Jan & Saskia (2 maal diner)

3.Hans & Gillaine ( 2 maal diner)

4.Individual (geen diner)

5.Ivo en Jenny (2 maal diner)

6.Manuela en Leon (2 maal diner)

7.Frank & Karin ( 2 maal diner)

8.Hans & Kirsten ( 2 maal diner)

9. Nor & Monique ( 2maal diner)

10. Peter en Henk (geen diner)

11. Jasper en Esther (geen diner)

12. Z3MRunner uit Houten (2 maal diner)

Bart (komt naar Bleijenbeek of naar Maeszicht) om even :m::blink:

BMWZCSI uit Borne (Rob laat het zondag weten)

Link naar reactie
  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als bijna geïntegreerde Limburger maak ik eruit op dat je voor vrijdag a.s. moet aanmelden en dat de rit zelf op tweede Pinksterdag plaatsvindt.

Maar pin me er niet op vast...

Link naar reactie
  • Administrator

Nog even onder voorbehoud, weet nog niet of ik naar Zwitserland ga dat weekend, maar zet me er maar OVB bij.

Link naar reactie
Nog even onder voorbehoud, weet nog niet of ik naar Zwitserland ga dat weekend, maar zet me er maar OVB bij.

Wij zijn er niet bij......wij zitten dan aan het Como meer...even de QP uitlaten in de Alpen :hmmsmiley02: :rolleyes::thumbup:

Anders waren we er zeker bijgeweest!!!

Link naar reactie
  • Administrator
Wij zijn er niet bij......wij zitten dan aan het Como meer...even de QP uitlaten in de Alpen :hmmsmiley02: :rolleyes::thumbup:

Anders waren we er zeker bijgeweest!!!

[offtopic]Lekker hoor! Doe je nog een rondje Stelvio?[/offtopic]

Link naar reactie
:rolleyes: Hi Liefhebbers

Wie heeft er zin om een mooie rit door Noord Limburg te maken?

:thumbup: Dat Limburg ook" the place to be" is voor heerlijke asperges is bekend.

Wij willen een mooie rit organiseren en combineren met bourgondische geneugten van dit mooie stukje nederland.

(we zijn geen echte Limburgers hoor :hmmsmiley02: )

Als ik tussen de 10 en 15 deelnemende Z3 bij elkaar krijg voor a.s. vrijdag 14 mei maak ik er iets moois van

Gillaine

Hans & fotomodel Igor

Erg leuk initiatief en dit combineren met lekker asperges eten, lijkt ons wel wat.

Wij kunnen nog niet definitief toezeggen maar voor a.s. vrijdag heb je meer duidelijkheid van ons, mogelijk gaat dit wel lukken.

Top zo'n actie! :thumbup:

Gr. Robert Jan en Saskia

Link naar reactie

inderdaad top initiatief. Sticky! :hmmsmiley02:

Wij gaan er niet bij zijn, onze "fun met de Z" kalender zit al helemaal vol.

Link naar reactie
Als ik tussen de 10 en 15 deelnemende Z3 bij elkaar krijg voor a.s. vrijdag 14 mei maak ik er iets moois van

En om er iets moois van te kunnen maken wil ik graag uiterlijk a.s. vrijdag 14 mei weten of wij afspraken kunnen gaan maken

Mooi gebied. 2jaargeleden met de Z3club gedaan, maar vnl in duitsland gereden.Wel met 4 kg asperges thuis gekomen :hmmsmiley02:

Als je weinig deelnemers krijgt ligt het niet aan de rit, maar het lijkt mij kort dag om op zo'n korte termijn, 15 zetjes bij elkaar te krijgen. Nietemin, veel succes met organisatie.

Link naar reactie

Ik zit dan waarschijnlijk in Zuid Duitsland (bezoek BMW fabriek Munchen :wave: ) of bij goed weer in Zwitserland..... :thumbup:

Note: AC Vlaanderen heeft op 24 mei ook een aspergerit in Noord Limburg........ ;)

In elk geval een goed initiatief :thumbup: en veel succes en plezier.

Link naar reactie

Toppie :thumbup: , heb vanmiddag de eerste helft van de Tour gereden, heel mooi met een super gaZZZZZZZZZZZZZZ weg.

Maar ook een heel mooi stuk door een stiltegebied, zelfs met dit druilerige weer was het genieten.

Omdat ik nog niet veel mensen en incognito's ken zou ik het plezierig vinden als degene die mee willen rijden mij een e-mail sturen.

Dagelijkse zal ik het lijstje op het forum dan aanvullen.

gillainevandersterren -at- kpnmail.nl

Greetings Hans, Gillaine & Igor :schater:

Link naar reactie
Wij komen die dag terug uit Zuidfrankrijk, dus zijn er niet bij.

Maar wensen allen veel plezier :thumbup:

2x

Link naar reactie
Toppie :thumbup: , heb vanmiddag de eerste helft van de Tour gereden, heel mooi met een super gaZZZZZZZZZZZZZZ weg.

Gillaine, ik heb de twee aparte topics even samengevoegd tot één, dan kun je alles lekker centraal houden.

Ik zal 'm ook even pinnen, zodat het lekker opvalt. Succes met de rit!

Link naar reactie

Ik hoef niet zo nodig asperges mee te eten en voor de hele rit heb ik geen tijd, maarre.... stop je nog ergens voor koffie tussen de middag? Dan wil ik misschien wel even komen meeleuten!

Link naar reactie
Ik hoef niet zo nodig asperges mee te eten en voor de hele rit heb ik geen tijd, maarre.... stop je nog ergens voor koffie tussen de middag? Dan wil ik misschien wel even komen meeleuten!

Jazeker; we doen de PITSTOP voor de inwendige mens bij golfclub Bleijenbeek; tijd nog FF onzeker

we kunnen bellen als je je tel nummer op mijn e-mail zet

<_< greetZZZZZZZZZZZZ Gillaine

Link naar reactie
;) Hi Liefhebbers

Wie heeft er zin om een mooie rit door Noord Limburg te maken?

:blink: Dat Limburg ook" the place to be" is voor heerlijke asperges is bekend.

Wij willen een mooie rit organiseren en combineren met bourgondische geneugten van dit mooie stukje nederland.

(we zijn geen echte Limburgers hoor <_< )

Als ik tussen de 10 en 15 deelnemende Z3 bij elkaar krijg voor a.s. vrijdag 14 mei maak ik er iets moois van

Gillaine

Hans & fotomodel Igor

Ter verduidelijking: wij willen op tweede Pinksterdag een rit uitzetten dat is op maandag 24 mei (dus al over 14 dagen)

En om er iets moois van te kunnen maken wil ik graag uiterlijk a.s. vrijdag 14 mei weten of wij afspraken kunnen gaan maken met de lokaties die ik in gedachten heb.

Met minder dan 10 'is dat waarschijnlijk niet nodig

deelnemers:

Eddo & Cecile

Robert-Jan & Saskia

Willy & Diana

Bart (komt naar Bleijenbeek?)

HoedjeQp komt vast wel!

Hans & Gillaine

Individual? (1of2?)

Onzeker

Z3MRunner uit Houten

Roderick

BMWZCSI uit Borne

Z3Leilie

Link naar reactie
Z3Leilie

Hoi,hoi.

Wij willen graag mee. lijkt ons harstikke leuk.

Groetjes van Leilie

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.