Ga naar inhoud

Tour d'Asperge


Lady & Co

Aanbevolen berichten

<_< Hi Liefhebbers

Wie heeft er zin om een mooie rit door Noord Limburg te maken?

deelnemers:

Willy & Diana

:wacko: Gillaine,ik zie dat we op de lijst staan,maar we kunnen helaas niet mee.

ik reageerde op de post van Arno ;

Wij komen die dag terug uit Zuidfrankrijk, dus zijn er niet bij.

Maar wensen allen veel plezier ;)

maar we wensen iedereen heel veel plezier. :blink:

Link naar reactie
  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Erg leuk initiatief en dit combineren met lekker asperges eten, lijkt ons wel wat.

Wij kunnen nog niet definitief toezeggen maar voor a.s. vrijdag heb je meer duidelijkheid van ons, mogelijk gaat dit wel lukken.

Top zo'n actie! :thumbup:

Gr. Robert Jan en Saskia

Wij kunnen er definitief bij zijn!!

Groeten Robert Jan en Saskia

Link naar reactie
Ik hoef niet zo nodig asperges mee te eten en voor de hele rit heb ik geen tijd, maarre.... stop je nog ergens voor koffie tussen de middag? Dan wil ik misschien wel even komen meeleuten!

Bart! je weet niet wat je gaat missen!!

GreetZZZ Gillaine

Link naar reactie
Wij zijn enorme asperge liefhebbers en willen weten of deze lekkerder zijn dan bij ons, dus zet ons ook maar op de lijst.

Frank & Karin

Thanks: fijn om te horen dat jullie mee gaan: het wordt leuk (laat de weergoden meezitten > alhoewel wijzelf niet "dakloos" :rolleyes: zijn> is DAN wel jammer (sorry QP maatjes :newblush: )

Link naar reactie
Wij zijn enorme asperge liefhebbers en willen weten of deze lekkerder zijn dan bij ons, dus zet ons ook maar op de lijst.

Frank & Karin

Thanks: fijn om te horen dat jullie mee gaan: het wordt leuk (laat de weergoden meezitten > alhoewel wijzelf niet "dakloos" zijn> is DAN wel jammer (sorry QP maatjes )

Link naar reactie
Wij zijn enorme asperge liefhebbers en willen weten of deze lekkerder zijn dan bij ons, dus zet ons ook maar op de lijst.

Frank & Karin

:rolleyes: Deze emotion staat nu voor "LEKKER" "DER" Leuk dat jullie van de partij zijn! see you next week!

H&G + I

Link naar reactie
Wat een leuk initiatief! :thumbup:

Zet mij ook maar op de lijst. :rolleyes: (nog wel heel even onder voorbehoud omdat er nog kleins geregeld moet worden) :newblush:

2 PAX (Hans & Kirsten)

Dat "kleins" moet je echt geregeld zien te krijgen: mooie toer'en leuke afsluiting met heerlijk eten!

Link naar reactie
Ik hoef niet zo nodig asperges mee te eten en voor de hele rit heb ik geen tijd, maarre.... stop je nog ergens voor koffie tussen de middag? Dan wil ik misschien wel even komen meeleuten!

Bart, ga je wel voor de rest van de rit vanaf Bleijenbeek? Doe je wel met de rest het aspergeuitstapje mee? Ik denk dat dit een gaaf tripje gaat worden :rolleyes:

Wil voor de catering echt graag vernemen wat je verdere plannen zijn. Als je de tijd er voor hebt MOET je gewoon participeren

GreetZZZ

Link naar reactie
Wat een leuk initiatief! :thumbup:

Zet mij ook maar op de lijst. :rolleyes: (nog wel heel even onder voorbehoud omdat er nog kleins geregeld moet worden) :newblush:

2 PAX (Hans & Kirsten)

Das "n afstand super dat jullie dit ondernemen.

Voor de zekerheid hierbij een link voor (tijdelijk) onderdak, je weet maar nooit

labellemeuse@home.nl

GreetZZZ HG&I

Link naar reactie
Leuk initiatief, maar is me toch net iets te vlak voor de Limborit en Zomerrit... etc...

Ga het wel even stiekem overleggen! Een ritje is natuurlijk altijd wel ff leuk!

En noord Limburg is goed reisbaar!

Kom QP daar uit "burg; dit wordt super!

Link naar reactie
Ik zit dan waarschijnlijk in Zuid Duitsland (bezoek BMW fabriek Munchen :thumbup: ) of bij goed weer in Zwitserland..... :rolleyes:

Note: AC Vlaanderen heeft op 24 mei ook een aspergerit in Noord Limburg........ :newblush:

In elk geval een goed initiatief :thumbup: en veel succes en plezier.

Je gaat toch niet overlopen naar ZZZZ ? da's nie leuk

Link naar reactie
heeey hallo Gillaine en Hans ik vind het n kei leuk plan,moet nog ff overleggen met Cecile maar zet ons maar vast op je lijstje...............tenminste als wij als "dakloze"ook welkom zijn?

groeten eddo

Laten QP's hopen dat het weer zo denderend is dat zij jalours zijn op JULLIE "DAKLOZEN" :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.