Ga naar inhoud

Zomerrit 2010 - zondag 20 juni


Aanbevolen berichten

  • Administrator
Esther gaat ook mee. I.p.v. één persoon dus 2 personen met alleen lunch. Is dit nog mogelijk?

Gr. Jos

Geen probleem, staat erbij :).

Ik wil mijn inschrijving graag even veranderen <_< , ik kan door omstandigheden niet de heledag aanwezig zijn dus doe ik alleen mee aan de tour + lunch. Het diner komt voor mij helaas te vervallen.

Nou vooruit dan, omdat je zo lekker op tijd bent, zet ik om 17u een emmer met spons voor je klaar, kun je mijn auto poetsen :schater:.

Het wordt echt een stevige rit, dus mochten er nog mensen zijn die zich bedenken en, al is het maar even snel, toch een hapje willen eten voordat ze naar huis rijden, meld dit dan nog a.s.a.p. We kunnen rond 17/17.30u direct aan tafel, dus...

R&R

Link naar reactie
  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Roodkapje is weer eens laat :)

Graag 2x Tour + lunch + diner <_<

Ik zeg maar zo, beter laat dan nooit :schater:

That's the spirit! Jullie staan er bij :thumbup:

Thanks voor je PM, tot zondag!

R&R

Link naar reactie
  • Administrator
Zouden vrienden van ons met een z3 ook nog mee kunnen doen? :thumbup:

Zo ja, z3 coupe, Paul en Jiska, eten niet mee in de avond.

Zet ik er bij.

Link naar reactie

Schopje.

Benieuwd welke roadsterrijders morgen met een oranje Beesies petje op rijden :rolleyes: .

In een QP of sedan kan je hem natiuurlijk ook wel opzetten, maar dan rij je toch een beetje voor joker.

Overigens ken ik QP rijders die ook zonder Beesies petje al .............. :schater:

Link naar reactie

Ik ben me al geestelijk aan het voorbereiden voor de rit van morgen... :schater:

Aangekomen in Hotel Eben Star Hengelo! :rolleyes::kisstogether:

Link naar reactie

Ik ruil voor morgen mijn vrouw Marjan even om voor mijn vriend Benedict, alleen als bijrijder! :rolleyes:

Tot morgen!

Jurgen

Link naar reactie
  • Administrator

't is in ieder geval (nu) droog... laten we het vooral zo houden :thumbup:

Topic mag dicht.

Link naar reactie

Aangezien dit topic nog niet dicht is:

Veel plezier allemaal !!!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.