Ga naar inhoud

Zomerrit 2010 - zondag 20 juni


Aanbevolen berichten

  • Administrator
Mij mag je van de lijst afhalen!

Heb die dag 1e verjaardag van mn nichtje! en daar wil ik toch echt zeker bij zijn!

Veel plezier allemaal!!

Ok, jammer, maar begrijpelijk. Volgende x beter! Jullie ook alvast een fijne dag.

Link naar reactie
  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Twee weken na onze terugkeer van een (hopelijk zonnige!!!) vakantie in Zuid-Frankrijk en Corsica met de Z zijn we vast weer toe aan een tourritje in Nederland. Dus zet ons er ook maar bij: Edwin en Nadia incl veel koffie voor vertrek in de ochtend, een biertje bij de lunch en een gegrild gambaatje bij het diner <_<

Link naar reactie
  • Administrator
Twee weken na onze terugkeer van een (hopelijk zonnige!!!) vakantie in Zuid-Frankrijk en Corsica met de Z zijn we vast weer toe aan een tourritje in Nederland. Dus zet ons er ook maar bij: Edwin en Nadia incl veel koffie voor vertrek in de ochtend, een biertje bij de lunch en een gegrild gambaatje bij het diner :newblush:

Gaan we regelen!

Helemaal super en alvast een fijne vakantie! Tot de 20e!

Wij doen ook graag mee! Helaas kunnen we niet meewokken :-(

Jeannette en Gerwin

Toppie!

Hoe meer "nieuwelingen" hoe meer vreugd. Is ook weer goed voor toekomstige ritten als ze eenmaal de smaak van het touren te pakken hebben :rolleyes:

Jullie staan erbij!

Link naar reactie

Die sfeer impressie doet het hem... :surprise: , ziet er top uit!!

Wij zijn er ook graag bij, zet ons dus ook maar op de lijst, 2 personen en 2x diner.

Groeten Robert Jan en Saskia

Link naar reactie
  • Administrator
Tot wanneer kan ik me opgeven? Ik heb gezien mijn prive situatie :muur: nu nergens zin in maar het is wel goed om mee te gaan. :surprise:

Wil echter nog even wachten; ga daarna ook al naar Munchen..

Ohhh, je hebt nog even hoor. We hebben zelf nog niet eens alles rond :schater:. Sterkte iig, ik PM je nog wel even.

Die sfeer impressie doet het hem... :thumbup: , ziet er top uit!!

Wij zijn er ook graag bij, zet ons dus ook maar op de lijst, 2 personen en 2x diner.

Groeten Robert Jan en Saskia

Jullie staan erbij hoor :nono:!

Link naar reactie
  • Administrator

A.s. vrijdag gaan wij de laatste puntjes op de "i" zetten.

't belooft een mooie dag te worden, dus verwacht 's avonds nog wat mooie aanvullende foto's :rolleyes:

Tevens maken we dan de uiterste aanmelddatum bekend en het exacte (rij)tijdsschema.

Link naar reactie
  • Administrator
count me in!!

alleen het eten weet ik nog niet, maar laat dat wel binnenkort weten

gr peter

Staat er bij :wave:. Ik ga er ook even van uit dat je alleen komt, als het anders is hoor ik het wel.

Gr. Rob

Link naar reactie
  • Administrator

965675117_6_ccZY.jpeg

Kennen jullie de film Jeepers Creepers?

965679194_6_-DHb.jpeg

965727631_6_BbXw.jpeg

965728080_6_uJcD.jpeg

965729623_6_kVQP.jpeg

Soms kom je ook ergens waar je liever niet wilt komen... Wees gerust, dit zit niet in de route!

965731056_6_ZCsM.jpeg

965726715_6_q3Y-.jpeg

Link naar reactie
  • Administrator
:newblush: wat leuk een rit door twente!

Altiet wa te doen hè!

Super dat jullie er bij zijn, de afstand naar twente is al een tour op zich :thumbup:

Link naar reactie

Helaas kunnen mijn vriendin en ik niet mee rijden omdat we dat weekend onze pup gaan halen. Maar..... mijn broer en zijn vriendin willen graag mee doen met onze :newblush: . Hun namen zijn Henk en Denise en willen graag tour + lunch.

Link naar reactie

Hallo Rob en Richelle,

Wij doen mee aan de rit met 2 personen, maar zonder diner.

Ik denk dat we de avond van tevoren effe een B&B boeken.

Wat is het adres van Boomkamp? of volgt dat nog?

joebar / Jasper en Esther

Link naar reactie
  • Administrator
Helaas kunnen mijn vriendin en ik niet mee rijden omdat we dat weekend onze pup gaan halen. Maar..... mijn broer en zijn vriendin willen graag mee doen met onze :muur: . Hun namen zijn Henk en Denise en willen graag tour + lunch.

:newblush: Ze staan er bij en jullie veel plezier met de pup! Welk merk en type? :D

Ik denk dat we de avond van tevoren effe een B&B boeken.

:thumbup: Ook jullie staan er bij. Check voor de zekerheid ook even v.d. Valk, die zijn niet duur. Weet zo even geen B&B in de buurt, maar zal er eens naar kijken.

Wat is het adres van Boomkamp? of volgt dat nog?

Volgt nog, van de week vul ik e.e.a. aan.

Gr. Rob

Link naar reactie
  • Administrator

Aangezien we een groot gedeelte bij onze Oosterburen rondtouren, leek het me wel een leuk idee om de mensen op het Duitse forum ook uit te nodigen.

http://www.z3-forum.de/sommertour-20-juni-...5635992096ea9bd

Link naar reactie
:thumbup: Ze staan er bij en jullie veel plezier met de pup! Welk merk en type? :thumbup:

Gr. Rob

Een Engels Stafford teefje. Is nu 5 weken en in het weekend van de tour is ze 9 weken en kunnen we haar ophalen dus moeten we de tour aan ons voorbij laten gaan maar dat vond mijn broer niet erg :schater: . En na de tour gisteren heeft hij de smaak te pakken maar helaas (nog)geen BMW waar hij mee kan deelnemen(323i touring).

Link naar reactie
  • Administrator
Tot nu toe 17 auto's. Hoe hard is die ondergrens van 25...? :thumbup:

We gaan gewoon hoor! Komen er nog wel paar bij :blink:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.