Ga naar inhoud

Zomerrit 2010 - zondag 20 juni


Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Hallo R&R,

Bij deze wil ik me ook aanmelden voor de rit!

Vliegende Hollander x2, met alles er op en er aan, dus ook wokken en grillen x2!

Heb er zin in!

Fijn te lezen dat je na alle ellende weer een positieve draai hebt gevonden! ;)

Tot de 20e, wie heb d'r ook zin an!

Link naar reactie
  • Administrator
Noteer ons er ook maar voor de rit door Tukkerland

Staat genoteerd :thumbup: ! Tot de 20e :wave:

Gisteren en vanavond weer het nodige gereden (en aangepast omdat Google Maps niet echt secuur was met het soort wegen... :thumbup:). Hopelijk hebben we de 20e net zulk mooi weer als gisteren en vandaag :blush:. Man man wat een werk gaat erin zitten, maar wel leuk om te doen! Handige applicatie trouwens dat @Trip, Ruud (vE). Erg veel al gebruikt.

Rob

Link naar reactie
Staat genoteerd :kisstogether: ! Tot de 20e :thumbup:

Gisteren en vanavond weer het nodige gereden (en aangepast omdat Google Maps niet echt secuur was met het soort wegen... :thumbup:). Hopelijk hebben we de 20e net zulk mooi weer als gisteren en vandaag :unsure:. Man man wat een werk gaat erin zitten, maar wel leuk om te doen! Handige applicatie trouwens dat @Trip, Ruud (vE). Erg veel al gebruikt.

Rob

Goed bezig :thumbup:

Link naar reactie

Hoi Rob,

Je hebt een pm ontvangen.

Een kleine aanpassing van onze inschrijving. We komen zeker, alleen het diner moeten we laten vallen :unsure: .

Verder kijken we uit de tocht, de foto impressie ziet er geweldig uit! :rolleyes:

Groeten,

RJ&S

Link naar reactie
  • Administrator
:rolleyes: ook wij hebben vrij geregeld en willen er graag bij zijn :unsure:

;) Gezellig, tot de 20e!

Je hebt een pm ontvangen.

Een kleine aanpassing van onze inschrijving.

Thanks, geen probleem, heb het ondertussen aangepast.

Vanavond nog wat meer fototjes!

Link naar reactie
Je hebt toch niet voor niets een coupe? Past zo'n bankje uit een V70 er niet in? :unsure:

Jammer dat jullie niet mee kunnen, volgende keer beter!

Gr. Rob

:schater: Kijk eens naar de foto"s van de Aspergerit: Igor heeft een hele mooie Lounge bank in de QP :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
Knap gedaan Rob :rolleyes:

Moet er eens van komen, de eerste duitse Forummembers in NL ;)

Vooralsnog lopen de Duitsers er niet zo warm voor :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator
Hoe doe je het eigenlijk met betalen? Krijgen we de gegevens nog of gaat dat handje-contantje terplekke?

Gewoon 's ochtends bij vertrek, je mag het ook overmaken, maar ter plekke lijkt me het makkelijkst.

Lady & co: jullie staan erbij, gezellig! Tot de 20e ;)

Link naar reactie
  • Administrator

983323484_6_D3aP.jpeg

983301053_6_se1W.jpeg

983301374_6_hZtK.jpeg

983301815_6_wLVQ.jpeg

983302180_6_B5M-.jpeg

983302735_6_F-Qv.jpeg

983304042_6_CLBt.jpeg

983305240_6_CgGm.jpeg

983325133_6_F7SJ.jpeg

983306466_6_AzjU.jpeg

Dit was de laatste impressie, de rest zullen jullie zelf moeten ontdekken ;)

Link naar reactie

Hoi!! Ik zie dat je tot de 13e kan opgeven.

Ik wil toch nog graag mee... :D, en ik wil ook wel wokken (of grillen).. :thumbup::wave:

Dus 1x graag! :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Hurry, hurry! Het wordt erg mooi weer en de route, al zeggen we het zelf, super! :thumbup:

Maandag ga ik het definitieve aantal deelnemers doorgeven, dus graag voor maandagochtend 10.00u uiterlijk je deelname/afmelding doorgeven.

Als er mensen zijn die het nog niet 100% zeker weten en zich daarom nog niet hebben aangemeld, laat dit dan even weten! Wellicht kan ik hier nog een mouw aan vast knopen door een kleine marge in te bouwen.

Dringend verzoek om NIET na maandag 10.00u af te melden zonder vervanging te regelen, dit ivm te maken kosten en reserveringen.

Mocht je nog vragen hebben, bel me gerust! Nummer staat in 1e post.

Tot de 20e!

Rob & Richelle

Link naar reactie
  • Administrator
Een paar uurtjes te laat misschien, maar we zouden ook graag meerijden, alleen lunch....

Joost en Maaike

Komt goed :scratchchin:, jullie staan erbij! Tot zondag :m:

Link naar reactie

Ik wil mijn inschrijving graag even veranderen <_< , ik kan door omstandigheden niet de heledag aanwezig zijn dus doe ik alleen mee aan de tour + lunch. Het diner komt voor mij helaas te vervallen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.