Ga naar inhoud

Website Ad Kusters met veel BMW Z3 informatie


ad k

Aanbevolen berichten

Hoi Boyzzz & Girlzzz

Begin Mei 2014 heb ik deze site op een nieuw subdomein moeten plaatsen en is niet meer te bereiken op http://adkusters.hobby-site.com/ maar via:

Nieuwe link: http://adkusters.dsmynas.com/Website%20mynas/

Na de aanschaf van mijn Z3 uiteraard op dit forum terecht gekomen en direct besloten om eea te gaan verzamelen en publiceren over de Z3.

Ik heb afgelopen winterperiode een aantal pagina's gemaakt en het aantal bezoekers groeit met de dag.
Ik voorzie blijkbaar toch in een behoefte want ik zit nu op zo'n 60 bezoekers per dag.

Direct vanuit het Z3forum heb ik over de laatste maand ook veel bezoeken op de site gehad (49%). thumbup.gif
Verder komen er ook veel mensen via Google op mijn site als ze zoeken op BMW Z3 gerelateerde zaken.

Samen met Tja (oftewel Bart) zijn we gestart met het samenbrengen van alle info die op het forum staat en deze te bundelen in How-to's waarvan zowel op het forum als op mijn site gretig gebruik gemaakt is de afgelopen tijd gezien de reacties die we hierover krijgen.

Voor de volledigheid de volgende pagina's zijn nu beschikbaar :

BMW Z3 How-to's
Dit zijn dezelfde als op het forum staan alleen heb ik elecrtiche schema's, handleidingen en foldermateriaal beschikbaar gemaakt.

BMW Z3 historie

BMW Z3 Tis documenten

Een andere pagina die veel bezocht is de afgelopen tijd is mogelijk ook interressant voor de Z-rijders

Tom-tom routes downloaden

Als er mensen zijn die nog informatie (techniek, folders, handboeken, schema's, how-to's, andere websites die interessant zijn etc) hebben die ze willen delen kunnen ze die aanleveren bij mij of bij Tja.
Ik overleg wel met Bart hoe we dit voor iedereen beschikbaar maken, via het forum, via mijn site of op beide.
Ik ben er van overtuigd dat er onder dit clubje fanaten nog veel meer informatie beschikbaar is en het zou mooi zijn om dit voor iedereen beschikbaar te krijgen.

Ik zie jullie reacties graag tegemoet en als er nog een dringende behoefte is voor bepaalde zaken geef dat dan aan.

Ik hoop op veel reacties en ga dit dan komende winter weer verwerken.

Grrroeten
Ad

aangepast door ad k
Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een heel eenvoudig antwoord op je site! Ik sta paf! Wat een verzorgd geheel en wat een goede informatie ! Werkelijk alle complimenten voor dit werk, en dan heb ik nog maar ff snel een deel gezien!

Bedankt!! :foto: :thumbup: :D

Hans

Link naar reactie

Ad, heel erg veel respect ! :foto:

Je site ziet er fantastisch uit, er staat veel nuttige informatie op en ik denk dat best veel mensen beter hun weg kunnen vinden op je site dan hier via de zoekfunctie.

De 1000 bochtenroute in Duitsland staat op mijn verlanglijstje met pinksteren wanneer we daar in de buurt enkele dagen verblijven! Super.

Link naar reactie

Helemaal top Ad!! Om met de woorden van Aretha te spreken: R E S P E C T :foto:

Ik hoop op veel reacties en ga dit dan komende winter weer verwerken.

Je begint in ieder geval op tijd met het verzamelen van de voorraad how-to's :thumbup:

Link naar reactie

Hallo Ad, Een erg mooie site die je in elkaar hebt gezet. Bevat heel erg veel info over wetenswaardige onderwerpen en niet alleen over je Z3.

Kan het zijn dat op het gedeelte over je motoren iemand staat met de naam Ad Hamers ?

In ieder geval een mooie en eenvoudig toegankelijke site, prima gedaan.

Herman.

Link naar reactie
Hoi Boyzzz & Girlzzz

Direct vanuit het Z3forum heb ik over de laatste maand ook veel bezoeken op de site gehad (49%). :D

Ho..Ho..Ho..mijn servertje raakt overbelast.. :schater: vandaag wederom een record...75 bezoekers en 225 pagina's bezocht en dan is het nog maar 20:00 uur :thumbup: .

Shit....Mijn stroomrekening zal nu wel omhoog gaan :thumbup: .

Misschien iemand nog een goedkoop zonnepaneeltje in de aanbieding :foto: .

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
Kan het zijn dat op het gedeelte over je motoren iemand staat met de naam Ad Hamers ?

Yep, that's Adje Hamers...samen verschillende toertjes gemaakt op de motor en zie hem nog regelmatig...hoe kent iemand uit Andijk hem nou. :foto:

Hij woont daar toch wel echt een paar kilometertjes vandaan.....soldaatje ofzo ?

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
De 1000 bochtenroute in Duitsland staat op mijn verlanglijstje met pinksteren wanneer we daar in de buurt enkele dagen verblijven! Super.

Hoi Ralf,

Mocht je de tocht gaan rijden met pinksteren wel je fototoestelletje :nono: mee en een (klein) reisverslagje maken als dat zou kunnen. :kisstogether:

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
Hoi Ralf,

Mocht je de tocht gaan rijden met pinksteren wel je fototoestelletje :kisstogether: mee en een (klein) reisverslagje maken als dat zou kunnen. : kisstogether:

Grrroeten

Ad

Dat komt dan helemeel goed Ad, afgesproken ! Fotografie is een hobby......

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

Voor al diegene die op zoek zijn naar TIS documenten heb ik nog een geweldige site gevonden met alle TIS documenten on-line voor alle BMW modellen.

Link naar TIS voor alle BMW modellen

De documenten kunnen zelfs in het nederlands gelezen worden voor diegene die dat makkelijker vinden. <_<

Ik heb deze link ook op op mijn eigen site geplaatst op de volgende pagina onderaan :

TIS documenten op website van Ad

Grroeten

Ad

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Ad, ik heb nog een interessante PDF gevonden voor je website: inbouwhandleiding rolbeugels 97-

http://www.z3-roadster-forum.de/phpBB2/fil...e_subwoofer.pdf

Errmmm... nog veel meer handleidingen :lol:http://www.z3-roadster-forum.de/phpBB2/forum14.html

gr. Rob

Link naar reactie
Ad, ik heb nog een interessante PDF gevonden voor je website: inbouwhandleiding rolbeugels 97-

http://www.z3-roadster-forum.de/phpBB2/fil...e_subwoofer.pdf

Errmmm... nog veel meer handleidingen :unsure:http://www.z3-roadster-forum.de/phpBB2/forum14.html

gr. Rob

Hoi Rob,

De eerste link werkt niet, als je de pdf wel kunt downloaden zou ik hem graag hebben om te verwerken.

De tweede link had ik al maar ben er nog niet aan toegekomen om aan het vertalen te gaan.......heb voorlopig genoeg werk om de How-to's te maken afkomstig van dit forum.

Activiteiten op dit gebied momenteel op een laag pitje omdat ik wat problemen had om mijn eigen site weer te updaten maar dat is ondertussen weer opgelost. ;)

Weer een pagina bijgemaakt voor de Z3 nl. BMW Z3 weetjes met daarin voorlopig :

1-Waar op letten bij aanschaf

2-Winterklaar maken

Linkje naar BMW Z3 weetjes

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
  • Administrator
De eerste link werkt niet, als je de pdf wel kunt downloaden zou ik hem graag hebben om te verwerken.

R.muisknop en opslaan als werkt wel ;)

En dezelfde maar dan icm een subwoofer

http://www.z3-roadster-forum.de/phpBB2/fil...t_subwoofer.pdf

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hoi,

Afgelopen weken weer een aantal BMW Z3 gerelateerde pagina's toegevoegd aan mijn website.

BMW Z3 weetjes, pagina met info...eerste onderwerpen: waar op te letten bij aanschaf en winterklaar maken.

Link naar Weetjes

BMW Z3 foto's...uiteraard mooie foto's die ik de loop der tijd heb verzameld.

Link naar Foto's

BMW Z3 Filmpjes...spreekt voor zich

Link naar Filmpjes

En last but not least.......pagina met BMW Z3 testen & artikelen.

Link naar artikelen

Er komt nog meer.....maar voor nu.......veel lees en kijkplezier :rolleyes:

Grrrroeten

Ad

Link naar reactie

Hoi Ad,

Fantastisch, heb meteen alle links opgeslagen, altijd handig als je wat zoekt.

Zo te zien ben je al wat jaartjes bezig, top.

Dergelijke websites zijn een mooie toevoeging voor alle Z rijders.

Gr, Ferry

Link naar reactie
maar de filmpjes werken niet "De vereiste invoegtoepassing is niet geïnstalleerd" staat er ;)

Dat zijn invoegtoepassingen die op jouw computer ontbreken om de filmpjes in mediaplayer af te spelen.

Ik heb bewust voor windows mediaplayer gekozen omdat (bijna :rolleyes: ) iedereen deze heeft en dus de filmpjes kan afspelen.

Je zult dus windows media player waarschijnlijk moeten updaten.

Grrroeten

Ad

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.