Ga naar inhoud

25 April Bloesemtocht


Zzazkia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

vandaag 25 april 2010 de blesemtocht gereden wat een mooie route wel veel fietsers vandaag op de route maar dat went wel, nog gezellg koffie gedronken in Eck en Wiel bij de Koningslinde, dit is ook een mooie locatie om een BMW rit te starten er kunnen wel 200 auto's geparkeerd worden. verder mijn complimenten voor deze mooie rit

met vriendelijke groet Wilhelmus

Link naar reactie

Vandaag mijn debuut beleefd en dus voor het eerst een rit meegereden. Inderdaad mooi weer, mooie route, mooie opkomst. :kisstogether:

Sommige stukken wel ietsje té druk. Als je continu alert moet zijn of je geen fietser of voetganger van een dijkje rost, heb je toch niet ietjse minder aandacht voor de omgeving. :P

Leuk extraatje op de heenweg naar Tiel: kennelijk had de Ferrari-club ook een dagje uit. Ik had op de provinciale weg een stuk of 20 Ferrari's als tegenligger. :rolleyes: Op de terugweg ingehaald door een Renault Spider - zie je ook niet elke dag.

Link naar reactie

Leuke dag gehad, met leuk gezelschap. Dank allemaal voor jullie aanwezigheid :rolleyes: .

Nog best een fraaie opkomst, 14 Zjes bij een toch erg spontane korte termijn actie. Hopelijk zijn Edwin en ik een beetje "trendsetters" geweest en hebben we deze zomer vaker van deze spontane uitstapjes met mede-forum-genoten.

En, voor de rest van het jaar wel weer genoeg bloesem gezien :kisstogether: .

Link naar reactie

Beste Bloesemtochtrijders....'t zag d'r strak uit gisteren! Hoewel ik niet aan de tocht deelgenomen heb, was ik één van 190 BMW RT's (jaarlijks BMW RT motortreffen te Lunteren) die jullie in de buurt van Tricht en Mariënwaerd op de dijken tegemoet kwamen (ja....ook ik zat "klem" tussen de fietsers, kinderwagens, skaters en voetgangers :( ).

Zag d'r strak uit !!!! Die rooie is ook mooi, maar die zwarte is een ZZZ

DSC01014.jpg

Link naar reactie

Gisteren tot ca. 2 uur aan de boot gewerkt. Daarna (race!)fietsje in de auto en stukje lek-linge route gereden.

Kwam om 16.10 bij Leerdam een groepje z3 en z4 tegen op smal dijkje, maar dacht eigenlijk dat het geen forummembers waren.

Jullie zaten toch meer bij Nijmegen?

(ps, ik was dus een van die bejaarde fietsers :schater: )

Link naar reactie
Gisteren tot ca. 2 uur aan de boot gewerkt. Daarna (race!)fietsje in de auto en stukje lek-linge route gereden.

Kwam om 16.10 bij Leerdam een groepje z3 en z4 tegen op smal dijkje, maar dacht eigenlijk dat het geen forummembers waren.

Jullie zaten toch meer bij Nijmegen?

(ps, ik was dus een van die bejaarde fietsers :schater: )

Ik heb die route gisteren gereden en gaanderweg zijn er een paar ZZZ en ZZZZ aangesloten die een heel eindje mee opgereden zijn.

Dus jij was die fietser die de hele tijd voor ons bleef rijden :( (die zonder zijwieltjes)

Leuke route maar ook erg druk met fietsers en motorrijders......maar ja we hadden geen haast en zie je ook iets van de omgeving.

Kwamen ook nog ruim 100 oldtimers langs....maar even geparkeerd en zag de jaren 50-70 langs komen in showroom conditie.

Route is ook aan te raden.

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
Bij goed weer voor herhaling vatbaar, zo'n minimeeting/adhoc tourrit.
En best een mooie opkomst zou ik zeggen voor een ad-hoc evenement

WTF = adhoc ?!?

Link naar reactie
WTF = adhoc ?!?

Hoe kan ik dat nou eens het beste aan jou uitleggen :(

Stel: je koopt met wat maten een voorraad van een paar kratten bier en drinkt die op een avondje leeg.

Dan kun je stellen dat het een ADHOC voorraad was (tijdelijk voor dit doel samengesteld).

Begrijp je het nu? :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.