Ga naar inhoud

25 April Bloesemtocht


Zzazkia

Aanbevolen berichten

Om het nou een evenement te noemen... Eigenlijk teveel eer, maar aangezien de spontane actie van Edwin van vorige week hier ook stond dan toch maar.

A.s. zondag wordt er stralend weer verwacht dus Frank en ik gaan de Bloesemtocht rijden. Vorig jaar al gereden zonder bloesem en toen was ie al errug mooi, maar nu met de fruitbomen in bloei... Dat willen we graag eens zien en jullie niet onthouden.

Het leek ons dus wel leuk om met wat mede-forummers de bloesemtocht te gaan tijden. Verzoek wel even eigen TomTom mee te nemen en het bestand alvast van gpstracks.nl te downloaden.

Tijd:

- Verzamelen 12.00 uur (eerder mag ook, maar dan zijn wij er misschien nog niet).

- 12.30 uur starten met de rit.

Start-locatie:

Het toeval wil dat in de straat van de start-locatie een wegrestaurant zit "de Betuwe" (toepasselijke naam :nono: ): Hoogkellenseweg 7, Tiel. Vast geen hoogstaand culinaire locatie maar lijkt een mooi/leuk terras te hebben. En voor diegenen die dat handig vinden, direct een plek om even (op eigen kosten ;)) een broodje te eten.

En, mochten de broodjes en de locatie goed bevallen kunnen we altijd nog na afloop besluiten met z'n allen ff een happie te blijven eten.

Om er zeker van te zijn dat we elkaar niet mislopen is het wel prettig als je even aangeeft als je er bij denkt te zijn.

Tot zondag!

Wie rijden er tot nu toe mee:

- Saskia en Frank

- Jos

- Marc en Irene

- Bas en Hanneke

- Olivier en consorten :) (Arno, Chrystel, Dian en vriendin Dian)

- Yangkie en Annelies

- Jurgen

- Hans

- Individual :nono::m::P

- Joost

- Henk?

- Ruud en Marijke?

- Z3tje?

Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hé Zzaz,

Eigenlijk wilde ik zondag met AC Vlaanderen mee te rijden ergens ten zuiden van Gent (België). Is me toch iets te ver........

Ik sluit me lekker aan bij de Bloesemrit :nono:, gezellig, kan ik lekker uitslapen en het scheelt me een slordige 500km... :nono:

Dit soort adhoc ritjes is hardstikke leuk... vrijheid blijheid..... :m:

Link naar reactie
Afgelopen zondag zijn mijn ouders ook deze route gaan rijden.. alleen stond de bloesem toen nog niet in de bloem. Dus ik zou even navraag doen of hij wel al in de bloei staat!

Enkele bloesem is al wel open, enkele nog niet. Vorige week waren we ook al in die regio op doortocht en toen democratisch besloten dat dit weekend dan wel alles verder open zou zijn :nono:.

En ach, bloesem of geen bloesem... stukkie rijden met zon en een slordige 20° vind ik geen straf :m: .

Link naar reactie

Mensen die geen tomtom hebben, hebben geen informatie in welke stad/straat er gestart zal worden.

Kunnen de toerfuhrers dat er nog bij zetten?

Mogen de rijders zonder tomtom dan achter een auto met tomtom aanrijden?

Link naar reactie
Mensen die geen tomtom hebben, hebben geen informatie in welke stad/straat er gestart zal worden.

Kunnen de toerfuhrers dat er nog bij zetten?

Mogen de rijders zonder tomtom dan achter een auto met tomtom aanrijden?

Henk, speciaal voor jou: Hoogkellenseweg 7, Tiel.

En ik maar denken dat een link naar de site van het restaurant wel voldoende zou zijn voor de meeste mensen onder ons. Niet aan de oude van dagen gedacht, sorry :unsure: :fiew:. We zien je/jullie zondag? Gezellig!

En meerijden zonder TomTom mag uiteraard, graag zelfs. Maar hoe meer mensen met TomTom, hoe kleiner de kans dat er een auto zoek raakt.

Link naar reactie
Wij denken dat de agenda A.s Zondag het wel toelaat om even lekker tussen de bloesem te rossen, maar of wij dat ook om 12.00 uur gaan doen geen idee of we dat gaan redden.

We gaan pas rond half 1 rijden, dus zou leuk zijn als jullie erbij zijn!

Haha, en anders gewoon flink gas geven, moet wel lukken met die rooie. Halen jullie ons vanzelf in :lol:.

Link naar reactie

geweldige initiatieven, leuk die spontane korte termijn meetings! :lol:

'he, het wordt mooi weer'

'mmm, heb zondag nog niks te doen'

'laten we met Z gaan gassen'

'ook maar wat mede Z-ers meevragen'

we gaan het helaas niet redden morgen :banaan: andere keer weer :lol:

Link naar reactie
geweldige initiatieven, leuk die spontane korte termijn meetings! :lol:

'he, het wordt mooi weer'

'mmm, heb zondag nog niks te doen'

'laten we met Z gaan gassen'

'ook maar wat mede Z-ers meevragen'

we gaan het helaas niet redden morgen :banaan: andere keer weer :lol:

zucht.... wel..niet..wel..

Ik zit met een zware deadline volgende week. Maar dit is wel heel aanlokkelijk. Ik ben bang dat ik morgen pas bepaal wat het wordt.

Saskia, kun jij mij even je 06 PM-en zodat ik me eventueel nog aan/af kan melden morgen vroeg?

Link naar reactie

Tjongejongejonge...Je Zou maar een Roadster in de garage hebben staan, schitterend weer gemeld voor morgen, gave korte termijn initiatief door medeforummers geregeld en dan...

Kale bandjes = geen A.P.K. = geen verZekerd voertuig... <_<

Héél veel pleZier morgen luitjes, en vergeet de :m: niet op te Zetten en het smoeltje in te smeren... B)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.