Ga naar inhoud

Parkeersensors op je Z3


H&R

Aanbevolen berichten

BMW Z3 Parkeersensors

Blijkbaar geen interesse in How to do, men schikt van prijzen dan moet je denk ik geen BMW rijden :rolleyes:

Materiaal en gereedschap:

Hoe beginnen:

Even Opletten !

Montage van de parkeersensoren:

Totale montagetijd is:

Voor de gene die wel geïnteresseerd zijn kun je bij mijn vragen naar een uitbreide handleiding met foto’s

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

uitgebreide how to.

maar als ik lees...

( zie mijn website)

Ongeveer totale kosten zijn € 750,00 als je het laat uitvoeren door ons.

..krijgt het toch een te commercieel tintje. :rolleyes:

Het was derhalve fraaier (en op dit forum ook gebruikelijk) geweest als je je eerst even had gemeld bij de Admins, in lijn met wat er in de verkooplounge staat.

Het te koop aanbieden is hier alleen voorbehouden aan particulieren.

Bedrijven en/of handelaren kunnen contact opnemen met de daarvoor verantwoordelijke administrator.

Het reageren op te koop "gevraagd" is natuurlijk voor iedereen, dus ook bedrijven, toegestaan.

Voorlopig blijft dit nog even staan, misschien reageren members hier wel dolenthousiast op.

Link naar reactie

Als je ze al zou inbouwen, dan aan de voorkant. Heb er al eens naar zitten kijken, maar kan geen mooie plekjes vinden waar ik zonder schuldgevoel een gat in wil maken.

Het setje parkeersensoren dat ik in mijn 5 serie heb gezet, kost 55euro. Inbouwen was 2 uur werk, exact volgens de beschrijving hier boven. Dus voor 750euro doe ik het ook, en geef je auto dan ook nog een grote beurt.

:nono:

Link naar reactie

Zeg RvE nou niet ineens slap gaan worden. Dit vind ik gewoon een ordinair reclame topic. Of er nou forummers enthousiast worden of niet ik denk dat je duidelijk moet zijn voor wat betreft sluikreclame. Dus of je laat het bewuste bedrijf even een forum bijdrage doen of je veegt de boel schoon. Je lijkt de PVDA wel die weten ook niet wat ze willen. Het is overigens een mening, wellicht iemand anders de commerciële kant laten uitvoeren :):schater: ;)

Link naar reactie
Dit vind ik gewoon een ordinair reclame topic. Of er nou forummers enthousiast worden of niet ik denk dat je duidelijk moet zijn voor wat betreft sluikreclame.

Ook dit keer, deel ik helaas niet de mening van het Orakel uit het Noorden.

750 Euro voor achtersensoren is een koopje, dat RVE de forummembers natuurlijk niet wil onthouden :)

Link naar reactie
Ehm.... voor 750 euri parkeersensors in laten bouwen in een auto waarin ik met mijn hand bij de achterruit kan als ik even strek? Een nieuwe bril is goedkoper.... :lol:

Ik had het niet beter kunnen zeggen!

Link naar reactie
BMW Z3 Parkeersensors

Blijkbaar geen interesse in How to do, men schikt van prijzen dan moet je denk ik geen BMW rijden <_<

Materiaal en gereedschap:

Hoe beginnen:

Even Opletten !

Montage van de parkeersensoren:

Totale montagetijd is:

Voor de gene die wel geïnteresseerd zijn kun je bij mijn vragen naar een uitbreide handleiding met foto’s

He, de how to is weg.

Als je dus niet geinterreseerd bent in het neertellen van 750 euri's mag je ook de gratis handleiding niet meer lezen.

Ik had 'm eerst nog de voordeel van de twijfel gegeven maar de ware intenties worden nu wel heel helder.

Link naar reactie
Ah Ruud dit vind jij een te commercieel tintje? ... :schater:

Zoals Yangkie ook al zei: voordeel van de twijfel.

Inmiddels heb ik een aantal PMs van Rene (H&R) gehad. Dat van die website en het inbouwen door "ons" was allemaal een misverstand, heeft hij ook gecorrigeerd, maar inmiddels weer gewist.

In retrospect: het was handiger geweest om eerst voor te stellen in een topic in de Member's Gallery (Rene is sinds kort eigenaar van een Z3 3.0 uit 2002). Daarna uitleggen hoe het precies zit met deze how-to.

Link naar reactie
Mensen . Als je PDC wil moet je ff surfen op ebay. Is echt niet ingewikkeld. Zullen we dit topic maar verwijderen o.i.d. Beetje jammer dit.

Eens, doe maar. Kleuters die bij tegenwind posts verwijderen, hebben we eerder gehad. Zij spelen nu lekker in een andere zandbak.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.