Ga naar inhoud

"FLASHMOB" zondag 18 april


Edwin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoe ging dat :rant: dak nou open :muur: ? Het is ook al zo lang geleden..

DSC05059.JPG

Ik weet het, ikke ook .... :smart:

DSC05060.JPG

Gaat dit nog lang duren? :sleepy:

DSC05061.JPG

Er gebeurt geloof ik iets

DSC05062.JPG

Hoera :groupwave:

DSC05063.JPG

Link naar reactie
En op pad, een heerlijke route (de "meidenrit" van vorig jaar)

Dat was 2 jaar terug prutser :sleepy: Iemand nog vast op een brug gestaan :smart:

i.i.g. een leuk initiatief en mooi alternatief voor de knalritten :groupwave:

PS, wie is dat menneke met die pet op :rant:

Link naar reactie
Gaat dit nog lang duren? :sleepy:

DSC05061.JPG

is die kleur nou zo mooi of zijn die hokken er om heen nou zo lelijk? :smart:

(voordat iemand zich onterecht aangesproken voelt en wegrent naar de barchettaclub: ik bedoel de Transit paardentrailer en minstens even bijzondere Renault bestelbus en niet de Z's er om heen) :groupwave:

Link naar reactie

Mooi initiatief gastuh, die spontane treffens Zijn vaak de geZelligste... :sleepy:

En MarZZZZel staat weer eens op de... :rant: (Gelukkig is die Zijn BIG ZZZZmile nooit kwijtgeraakt!)

is die kleur nou zo mooi of zijn die hokken er om heen nou zo lelijk? :smart:

Damn wat... :wub:

Als ik al een beetje kritiek mag* uiten dan is het wel dat jij eigenlijk te lelijk bent voor Zo'n strakke Coupé... :schater: ;) :groupwave:

*Ik weet het, ik mag het niet... :muur:

Link naar reactie
Mooi initiatief gastuh, die spontane treffens Zijn vaak de geZelligste... :thumbup:

Ja het kwam op als poepen en was daarom ook verrassend gezellig.

De beter ingelezen Forummer zal vanzelf al hebben begrepen dat ik een paratekennistest uitvoerde met de aanwezige Z rijders en dat ik uiteraard simuleerde niet te weten waarom mijn dak niet meer autometatisch open of dicht ging. (Pineukio's neus groeid nu)

De uiteindelijke score van de deelnemers wordt hieronder weergegeven.

Nou die 2 in die (snelle) grijze Z3 cabrio, die elke keer hun vinger opstaken, die wisten verdomd veel logische verklaringen op te noemen. Ik weet allleen niet wie van de 2 constant als een stoorzender riep " Mars, trek eens aan m'n vinger".

Die jonge knul (werkt bij een BMW garage) met zijn mooie groene Z3 coupé, die heeft in ieder geval glansrijk zijn klantvriendelijksheidsbrevet gehaald.

Die andere jonge knul, die in die snelle grijze Z3Coupe (ik meen de ex bolide van mijn provovriend te hebben herkend). Hij weet wat variatie is van leuke snelle waggies, nu nog je meissie zo gek krijgen dat ze mee gaat. (Ik beloof altijd aan mijn meissie dat ze een dag mag stappen met mijn creditcard) Beloven mag altijd!

Dat stelletje in dat zwarte snelle cabriomonster, (zij kwamen op het idee van "5 voor 12" beslissen om een rit te gaan organiseren) maar ze kwamen wel als laatste aan kakken. In de file gestaan,....... en gezien de rotgang waarmee de vrouwelijke helft naar de toillet rende vermoedde geen leugentje. Die vette ijskoude natte klets waar jullie me op hebben getrakteerd was helemaal toppie!

Die andere jonge knul met zo'n blauwe Z3Coupe (meen dat hij hiervoor een Schaap reed)Een beetje ongeduldig typetje, zo van kom op nou we moeten goan! Je was er wel sneaky tussenuit geslopen tijdens de rit. Wel een erg mooie kleur Z3 (Montreal bleu) Zedri en mijn wederhelft zullen dat ook beamen. Jij komt bij mij in aanmerking voor de aanmoedigingsprijs geduld in kleur (U know).

Ik heb expres geen namen genoemd (zuiver omdat ik wat namen ben vergeten , een 45plusser kwaal denk ik). :wacko:

MarZZZZel

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.