Ga naar inhoud

"FLASHMOB" zondag 18 april


Edwin

Aanbevolen berichten

Beste forummers,

Om te genieten van het mooie lenteweer heb je soms een aanleiding nodig.

Wie zin heeft morgen een hamburgertje te gaan happen, even slap te ouwehoeren, auto's te kijken of kennis te maken is morgen rond 12 uur van harte welkom bij:

Mc Donalds NIEUWEGEIN

Ravenswade 1

3439 LD NIEUWEGEIN

A12, afrit 18 Houten

Alles geheel vrijblijvend en op eigen kosten.

Indien er animo voor is kan in de middag nog een stukje worden gereden, bijvoorbeeld de ANWB Heuvelrug route vanuit Bunnik.

Wellicht tot morgen.

Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jammer, de agenda staat al vol voor morgen :thumbup:... was wel lekker dichtbij geweest en weer een mooi excuus voor een Mc-bezoek.

Heeeeeel misschien komen wij iets later nog ff aanwaaien, maar dan bellen we wel ff of jullie er nog zijn.

Had het vandaag nog met Frank over een zelfde opzetje voor volgende week. Dus mogelijk, bij mooi weer en wij nog zin hebben, doen we een oproepje voor de Bloesemtocht. Vorig jaar al gereden zonder bloesem en toen was ie al errug mooi..

Veel plezier morgen voor diegenen die ff gaan Maccen!

Link naar reactie
Zo, zo, weer animo genoeg...en waar gaan jij en Yangkie het over hebben :thumbup::schater:

Ga jij maar weer lekker op internet op zoek naar een auto. Wij rijden er tenminste mee.

Link naar reactie
Zo, zo, weer animo genoeg...en waar gaan jij en Yangkie het over hebben :unsure::schater:

Laat um maar lullen :P .

Goed initiatief als je er tenminste een ritje aan plakt (natuur is nu op zn mooist) en misschien ga ik volgende week wel met bob en sas mee.

Luxe probleempje : in april, altijd in het weekend werken om mn bootje in het water te krijgen.

Link naar reactie
Had het vandaag nog met Frank over een zelfde opzetje voor volgende week. Dus mogelijk, bij mooi weer en wij nog zin hebben, doen we een oproepje voor de Bloesemtocht. Vorig jaar al gereden zonder bloesem en toen was ie al errug mooi..

:unsure:assie het doe, adviseer ik om het in de ochtend te doen.

Bloesemritten gaan meestal over smalle dijkjes die vooral smiddag overspoeld worden door ww'ers, huisvrouwen, vuttende en bejaarde fietsers en wandelaars.

kom ik gelijk op punt 2. Waarom doe ze dat niet doorde weeks, ze hebben tijd zat lijkt me. :P

Ook met 2epaasdag was de meubelboulevard weer overspoeld met die lui. :muur:

Link naar reactie

Geplukt vanaf het MX5 forum:

Gezien het stijgende aantal meldingen uit de rest van de EU dat er toch hier en daar wat as neerdaalt zou ik willen adviseren om daar waar mogelijk de MX onder een afdak of carport de zetten.

In tegenstelling tot woestijnzand (zoals we dat kennen uit de Sahara) is vulkaan-as zeer scherp. Woestijnzand is door weer en wind rond geslepen waardoor het vrij 'makkelijk' van de lak spoelt.

Vulkaan-as is scherp als kleine naalden en kan veel meer schade toebrengen.

voorkomen is beter dan genezen.

Er zijn tot op dit moment nog geen meldingen van asdalingen/neerslag hier in NL. Maar je kunt het maar beter voor zijn

Ik vind het een beetje slap om vandaag de z3/z4 onder een afdakje te houden maar wil wel adviseren om met een mondkapje op te rijden :unsure:

Link naar reactie
Beste forummers,

Om te genieten van het mooie lenteweer heb je soms een aanleiding nodig.

Leuk initiatief moeten we meer doen, zag het helaas te laat.

Hopelijk goed weer volgende week kunnen we de bloesemtocht mee rijden.

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
wat doe jij op het MX5 forum Henk? :unsure:

Beetje op zoek naar sociale contacten met mensen van leuk niveau, cultuurliefhebbers, verfijnd gevoel voor humor enzo.

By the way, ik zag gisteren een vent in een SLK en dat was nou precies het prototype wat je in een SLK kan verwachten.

Foute zonne bril, linker hand aan het stuur en rechterhand aan bovenzijde voorruit!!

Link naar reactie
Zozo. Een echte Acura SLX? Bijzonder. :muur:

ik wist niet dat zoiets bestond :unsure:

Acura-SLX-1.jpg

had het ook liever niet geweten ook. :P

Ik denk wel dat Henk zelfs deze wagen stijlvol uit kan laten zien. :sick:

Link naar reactie

ook weer thuis. Was een dagje met een valse start :unsure::P file op de A12 op je vrije zondag maar eenmaal aangekomen zeer gezellig.

Zeker voor herhaling vatbaar dus hou bij mooi weer het forum in de gaten.

Link naar reactie

Zoo dat was weer even een geslaagd middagje slap ouwehoeren en hamburgers happen...... :unsure:                                        Altijd goed om te zien dat de organisatie ruim op tijd aanwezig is :schater:                                                                              Rit is er zeker 1 om te onthouden....erg mooi!

Link naar reactie
Zoo dat was weer even een geslaagd middagje slap ouwehoeren en hamburgers happen...... :unsure:                                        Altijd goed om te zien dat de organisatie ruim op tijd aanwezig is :schater:                                                                              Rit is er zeker 1 om te onthouden....erg mooi!

Welke rit is het uiteindelijk geworden?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.