Ga naar inhoud

Grappige opmerkingen over je Zzz(z)


gessel

Aanbevolen berichten

Ik sta vanmiddag mijn z4 te wassen (dat doe ik altijd de eerste week, moet er aan gaan wennen dat het vaker voor gaat komen), loopt de buurvrouw langs met de volgende opmerkingen:

Dag buurman is het een diesel, ik hoorde 'm zo ronken..... :schater:

Link naar reactie
  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oh, maar zo ken ik er nog een paar :

Zoals deze : Ha, een Z3 zeker ? Maareuh, kan bij deze ook het dak eraf ?

Meestal antwoord ik dan :Ja, natuurlijk, éénmaal...

Of deze : Ha,dat is de Z3 met 4 zitplaatsen, hé ?!

Om tot de meest gestelde vraag te komen : welke auto is dat ?

Tja, love it or leave it...

Link naar reactie

Bij mijn Z3 coupe zijn het vooral hatelijke opmerkingen over de "coupe-add-on" (meestal door collega's op de parkeerplaats)

"was een cabrio zoveel duurder dat je die niet kon betalen?"

"is dit de Z3 stationcar?"

"goh die zie je niet veel, is ook wel duidelijk waarom niet"

"als je zo'n eikelige BMW koopt, had dan tenminste een mooie gekocht"

Maar ook leuke opmerkingen:

"man this thing blasts off like battlestar Galactica" (ik ging met een collega uit Roemenie even naar de stad in de Z)

"wat een auto leuker wordt als je op de plek van de achterbank zit" (kennis die een Peugeot 607 rijdt....)

En natuurlijk de top-opmerking van mijn moeder toen ze de Z3 voor het eerst zag en mijn vader vroeg of ie achterwiel aangedreven was:

"achterwielaandrijving, goh dan heb je wel veel bagageruimte met zo'n lange motorkap..." :kisstogether:

Link naar reactie

"Huh, da's een raar ding, zelfgebouwd?"

"Een coupe? Ohja, een hardtop natuurlijk..."

"Een Z3? Ben je dameskapper geworden? Coupe? Maar dat is toch met een open dak?"

"Kunnen wij niet even met jou meerijden? Hoe bedoel je: geen achterbank? Het is toch een stationcar?"

Link naar reactie

Mijn jongste zus vertelde mijn oudste zus ,die twee kinderen heeft, dat ik een BMW cabrio had gekocht.

Een tweezitter. Waarop mijn oudste zus zegt: Dat is toch helemaal niet praktisch!

Zegt mijn jongste zus bijdehand: Nee, niet voor jou.

Dat jullie even weten wat deze arme ziel af en toe te verduren heeft. :kisstogether:

Link naar reactie

Kan me nog een toerrit herinneren. We reden open over een klein landweggetje en we hoorden mensen tegen elkaar zeggen:

.....lijkt wel op een Porsche. antw ja, maar ik vind vind deze mooier...

of kinderen:

zohee da's een mooie auto meneer!
Nu natuurlijk geen Z meer dus krijg alleen nog de bekende grap als je je auto staat te wassen:
Zal ik die van mij ernaast zetten?

Of als ik iets aan het tunen/klussen ben (ben veel met de verlichting bezig geweest)

is er nou steeds iets stuk ofzo?
Link naar reactie

Ik krijg steeds allemaal dingen te horen over bolletjes, slikken, douane etcetera. :rolleyes: Dus heb ik toch maar een voorraadje aangelegd in m'n kofferbak. Lekkere handel op de parkeerplaats donderdag a.s.

Link naar reactie

Andriol heeft bolletjes in zijn .....

Hiermee snuiven wij donderdag onze neusjes mee vol.

En gaan we hierna aan de high thee.

Gaan we discuseren over station ZZZ en het doel van zo'n auto.

Link naar reactie

En er komen er nog wat bij.

Komt laatst mijn overbuurvrouw thuis in haar Ford, terwijl ik net een stukje wil gaan toeren.

Zegt ze: Ik vind het een mooie auto hoor. En lekker dat dak open.

Ik bedank haar voor het kompliment en zeg dat het 's winters een ander verhaal is met dat dunne dakkie

en bij vorst aan twee kanten ijskrabben. Waarop zei weer zegt: Maar dan is het nog steeds een mooie auto!

Heerlijk, vrouwen die het begrijpen.

En vorige week kwam een collega naar me toe toen ik naar huis wilde gaan. Hij vraagt of ik even wil

laten zien hoe dat dak nu open gaat. Ik zeg: Natuurlijk en stap in. Klak klak en ik zwiep het dak naar achteren.

Zie je een beteuterd koppie dat zegt: Oh, is dat alles.

Het leven wordt alleen maar mooier zo, toch.

Link naar reactie
En vorige week kwam een collega naar me toe toen ik naar huis wilde gaan. Hij vraagt of ik even wil

laten zien hoe dat dak nu open gaat. Ik zeg: Natuurlijk en stap in. Klak klak en ik zwiep het dak naar achteren.

Zie je een beteuterd koppie dat zegt: Oh, is dat alles.

Het leven wordt alleen maar mooier zo, toch.

De mooiste dingen zijn vaak het simpelst..... :rolleyes:

Link naar reactie

Ik kreeg laatst (achteraf bekeken) een groot compliment: Uit een autoraampje hangende dronken student die roept: "Zo, kleine p*k zeker!". Blijkbaar vond hij dat ik compensatiegedrag vertoonde door een dikke auto te rijden. Waar ik weer uit concludeer dat mijn ouwe trouwe Z3 als dikke bak wordt gezien :rolleyes:

Link naar reactie

Er "woont" ook een Z4 bij ons in de straat, gereden door een blonde dame (ken haar niet verder.... is een lange straat).

Zij rijdt regelmatig langs ons huis en dan kijkt ze eigenlijk standaard even naar mijn Z3.

Zo ook vorige week maandag-ochtend:

Kijkt weer zoals gewoonlijk even vluchtig naar mijn Z3, kijkt weer terug naar voren en daarna met een schok en uitpuilende ogen nogmaals...

Geen opmerking, maar als ik een video-camera bij me had gehad... onbetaalbaar... :rolleyes:

Ach, je treft ook niet altijd en overal, ineens 2 Z-jes op de oprit :blink:.

Link naar reactie

:schater: ja kan ik me iets bij voorstellen Zzazkia!! Dat zullen wel meer mensen doen, denken dat ze dubbel dubbel zien.

Heb ook nog een mooie toevoeging:

Nieuw forumlid, haar vriend heeft een mooie z3 gekocht en zij gaat ook mee naar hun eerste forumrit.

Ze staan op de parkeerplaats en worden gespot door iemand: "Ah, net nieuw hier?"

De nieuwe dame: "Ja inderdaad"

Het forumlid: "Wat voor Z3 hebben jullie? Een roadster?"

De dame, wijzend op hun roadster (waar geen 'roadster' op staat, dus weet zij veel wat de vraag betekent): "Nee, een gewone"

Link naar reactie

Softtop en hardtop is voor veel mensen best wel ingewikkeld.

Zo kreeg ik eens te horen: "Waar is het dak?" - toen ik met open kap aan kwam rijden. Toen ik het dak dichtdeed - gróte ogen van verbazing :blink: . (Ze dachten dat je het dak er los op moest doen met drukknopen of ritsen...)

Link naar reactie
Softtop en hardtop is voor veel mensen best wel ingewikkeld.

Zo kreeg ik eens te horen: "Waar is het dak?" - toen ik met open kap aan kwam rijden. Toen ik het dak dichtdeed - gróte ogen van verbazing :blink: . (Ze dachten dat je het dak er los op moest doen met drukknopen of ritsen...)

:schater: Precies, ze denken dat de softtop er eerst af moet om er een hardtop op te plaatsen.

Link naar reactie
:rolleyes: ik vind dit zeer beledigend en zal een admin om gepaste maatregelen vragen.

Roger, de gepaste reactie was geweest:

Moderators, please haal die posts er vanaf, anders verwijder ik het zelf. Hier is mijn tasje te goed voor

;)

op verzoek posts verplaatst. :unsure: :D

We gaan in het juiste topic verder met schelden

DIS maar raak

Link naar reactie

Ik mocht een keer met de zzz naar kantoor, wordt ik ziek. Een collega rijdt me in de zzz naar huis omdat ik duizelig en misselijk was.

Na thuiskomst (met enige tussenstops om iets te lozen) vraagt hij of het met me gaat. Ik zeg tegen hem dat ik me afvraag wat een grotere trigger is geweest voor het feit dat we tijdens de rit hebben moeten stoppen; de misselijkheid die ik al had, of de toegenomen misslijkheid vanwege zijn rijstijl!

Zegt hij: "Ik kon er niets aan doen, ben het namelijk niet gewend om in een auto met een boxermotor te rijden". :unsure:

Toen ik zei dat we op vier en niet op twee wielen hadden gereden begreep hij me nog niet....... :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.