Ga naar inhoud

Grappige opmerkingen over je Zzz(z)


gessel

Aanbevolen berichten

Zegt hij: "Ik kon er niets aan doen, ben het namelijk niet gewend om in een auto met een boxermotor te rijden". :blink:

Ik had het spelletje gewoon meegespeeld :schater: . Dus: "Kicke hè zo'n Porsche Cayenne Cabrio!" - maar goed je was niet echt fit dus vond ik je reactie al best sterk over 2 en 4 wielen enzo...

Link naar reactie
  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

In een parkeergarage van een winkelcentrum had ik net mijn Z3 geparkeerd.

Komt een man naar mij toe en vroeg mij het volgende:

Als je dat ding bij de vuilnis gaat zetten wil je mij dan bellen? :thumbup:

Link naar reactie
In een parkeergarage van een winkelcentrum had ik net mijn Z3 geparkeerd.

Komt een man naar mij toe en vroeg mij het volgende:

Als je dat ding bij de vuilnis gaat zetten wil je mij dan bellen? :thumbup:

:schater::schater::schater: Wel humor!

Link naar reactie

Ik hoor vaak wat meer afgustige opmerkingen:

-Da's toch helemaal niet praktisch.

-Je kan niets meenemen.

-Heb je zeker wel een financiering voor moeten afsluiten.

En de oude klassieker der afgunst, zeer vaak gehoord:

Mooi auto'tje hoor, vind de kleur alleen niet mooi.

Link naar reactie

Ik reed een Gti'je eruit bij het stoplicht, bij het volgende stoplicht roept hij: ''dat was je tegen mijn Mercedes AMG niet gelukt!'' ik: '' welk type AMG?'' hij: ''??'' jaja AMG my ass.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Breng ik laatst iemand naar het station met het kappie open. Staan we voor het verkeerslicht te wachten, komt er een man

naast me staan. Hij begint op zijn zijraam te wijzen en schreeuwt tegen mij:"Doe eens open, doe eens open!"

Waarop ik mijn armen recht de lucht in steek en zeg:"Je hoeft niet zo te schreeuwen, hij is al open!"

Na een vertwijfelde blik zei hij:"Ehh, je ene remlicht is stuk.

Was blijkbaar zo blij dat hij iemand in een Z3 kon helpen dat hij even de kluts kwijt was.

Link naar reactie

Ik stapte laatst heel macho, met mn rayban zonnebril en verwilderde haardos uit mn racemonster, zegt mn buurman dat hij het een schattig autootje vindt :unsure:

Link naar reactie

ik stond tijdens de proefrit, in Helmond, voor het stoplicht. stopt er een BMW 318 van voor de oerknal maar met lexus-look lampen, remus en heel veel geluidsinstallatie van de kijkshop met 4 multiculterele Nederlanders, welke schreeuwen (terwijl uit het raam hangend) EUJ, IS DA UN ZET 4?!!! :notworthy:

Moest ik toch wel even naar ze lachen en heul hard wegscheuren, want zij dachten dat mijn <_< coupe "vet snel" zou zijn.

Link naar reactie

Vandaag een hele dialoog bij het stoplicht. Een mevrouw in een witte Volvo reed met stadslichten aan. Ze stopte naast me. Ik trek haar aandacht en wil haar even attenderen dat ze met stadslicht rondrijdt.

Voordat ik wat kan zeggen, zegt ze: "Ik weet het, morgen ga ik naar de garage, de gewone lichten zijn kapot".

- Ik zeg er met een ;) achteraan: "OK, dan zal ik het dit keer door de vingers zien."

Zij: "Mooie auto heb je, da's een Z3 toch?"

-"Ja," zeg ik "en vandaag gewassen."

Zij: "Mooier dan die Z4. En er zit tenminste niet zo'n typische BMW-rijder in".

- Ik: :newblush:

Stoplicht op groen, we rijden weg.

Ze zwaait nog even. :wave:

Link naar reactie

Gisteren in Antwerpen naar een setje velgen gaan zien (niet gekocht, te breed).

zegt die man: "nu, zo'n auto is toch wel al enige jaren oud toch"?

waarop ik: "wel ja bouwjaar 2000".

de man: "oh ja, ik dacht, aan het model te zien dat ie véél ouder was" (hij bedoelde, ziet er net een klassieker uit)

Wel door een enthousiast zwaaiende Z8 rijder voorbijgereden bij het terugkeren.

Feels guuuddddddd :newblush:

Link naar reactie
  • Administrator

2.5si zoent jongedame naast ZZZZ, voorbijgangster tegen jongedame: "Mag jij meerijden? Dan zou ik 'm nog maar 's zoenen!"

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Afgelopen 2 weken hebben we nog eens met het ganse gezin vertoeft in het Zuiden van Frankrijk.

Klaarblijkelijk kennen ze daar de Z3 en Z4 niet goed... En als ze er dan meteen 4 na elkaar zien bollen... :schater:

Overal waar we kwamen hoorden we woorden wegdeinen als "Ce sont des Belges" of "il y'en a quatre"... Vooral als je laatst rijdt van de 4 heb je de meeste fun. De mensen bleven werkelijk stilstaan om onze ministoet voorbij te zien en horen rijden. Zalig! :notworthy:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.