Ga naar inhoud

Reacties&Foto's van de Slip en Grip training


Marvin

Aanbevolen berichten

Hier de reacties van de Slip&Grip training in Lelystad ! :thumbup:

Eeen fantastisch dag met heeel veel slippertjes en het opzoeken van de grip !! :rolleyes:

Bedankt nogmaals voor de organisatie Huub, en bedankt voor die hernia vanwege het TILLEN !!! :schater:

Startpunt.

6cnc945.jpg

Natte helling.

4yp21sj.jpg

Martin achterstevoren !

4p9zs55.jpg

De watermuur (uitwijkproef !).

4ke249d.jpg

5zo328p.jpg

aangepast door Marvin
Link naar reactie
  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik zie geen geopende kappen. Wat een watjes. Ben blij dat ik er niet bij was. :schater:

Toch regelmatig de kappies open gehad, maar toevallig op mijn foto's niet ! :thumbup:

Jammer dat je er niet bij kon zijn Frank ! :rolleyes:

Link naar reactie

Top dag vandaag... gezellige afsluiten... :thumbup:

Helaas wilde het driften niet helemaal gaan zoals het moest.... :blink:

Toch de bandjes maar eens snel opstoken, dat moet helpen... :schater:

Hoe laat reden we trouwens weg uit lelystad? ben volgens mij echt in een recordtempo naar Tilburg gevlogen.

Helaas zat het vanochtend niet zo mee als op de terugweg met de welbekende afslag die we allemaal hebben gemist... :muur:

Bedankt Huub :rolleyes:

Link naar reactie

Al een paar prima Z-Forum-dagen meegemaakt de afgelopen maanden met de QP, maar deze dag gaat echt de boeken in als TOP :muur: . Leerzaam, gezellig, ZZZ-fun, veel gelachen en bovenal nuttig: aardig wat situaties kunnen oefenen die in de praktijk gelukkig weinig voorkomen maar o zo gevaarlijk kunnen zijn. Mijn favoriet: de verschuivende platen, bij aanrijsnelheid van 36 km/u :rolleyes: de ZZZ in een uber-slip duwden op een spekgladde baan: rechtkrijgen die bak!

Huub, dank voor organiseren.. :thumbup: als je nog eens een idee hebt! Heren en dames, allen dank voor een geweldige dag... ben erg benieuwd naar de pics, met name van Ies. Deze dag verdient een gevolg, of cursus II ergens komend voorjaar of wellicht toch de afgehuurde baan met instructeurs met om echt los te kunnen gaan. Genoeg voer voor polls en nieuwe topics ;) Eindresultaat schadevrij en 18.4L/100km...!

Opmerking van de dag, gemaakt door ANWB instructeur tegen Huub kort na remproef op spiegelgladde baan:

'volgende keer toch nog effe wat harder trappen'

:blink:

PS toch tof van de ANWB dat men zelfs dummy wegwerkzaamheden simuleert om een een zo natuurgetrouw beeld op te wekken...

Link naar reactie

Ook hier vandaan onwijs bedankt voor de organisatie Huub :thumbup:

En alle anderen bedankt voor de gezelligheid. Wat een geweldige dag weer. Veel geleerd, geoefend en zeker niet vergeten gelachen!

Trouwens ook een compliment aan de instructeur (naam vergeten :rolleyes: ). Heeft er binnen de mogelijkheden wat kleine aanpassingen tussengestopt en zo oa. lekker een beetje kunnen oefenen met driften.

Ga nu ff de camera bekijken ..... to be continued.

Link naar reactie

HELEMAAL TOP Huub bedankt voor de geweldige dag :rolleyes::thumbup: en de hernia :muur: Een hoop geleerd, ik ben al driftend en slippend naar huis gereden wij hebben een hoop geleerd o.a. 360 graden tijdens het driften ;) Ik heb weer nieuwe gezichten gezien leuke mensen toch op dit forum :thumbup: En zoals Martijn al aangeeft ik kan niet wachten op het vervolg.

@Huub, gaaf he die special effects op de trap net een kermisatractie :blink:

Link naar reactie

Het was inderdaad een leuke dag / middag. Mocht 'de natte rotonde' nog even meerijden ook.. :rolleyes:

Ik heb veel foto's gemaakt; ik denk dat iedereen het wel leuk vind om zijn of haar Z3 in actie op de foto te hebben, dus er ligt nogal een stapel. Ik heb de ergste mislukkelingen eruit gehaald, maar ben verder niet kritisch geweest. Sommige misschien niet helemaal scherp door de mist, actie en onkunde, maar goed...

Ik ben een fotoalbum aan het maken, en de foto's (157 van de ongeveer 190 :thumbup: ) zijn aan het uploaden. Ik gooi ze gewoon in volle grootte erop, dan kan iedereen ze eraf halen voor eigen gebruik. Mochten ze toch niet helemaal goed overkomen dan hoor ik het wel en dan zet ik ze ergens anders. Ze zijn ongeveer 3 Mb per stuk.

De fotos staan op www.mijnalbum.nl en heet 'Z3 forum Slip & grip - 31 Augustus 2007'. De directe link zou moeten zijn http://www.mijnalbum.nl/Album=D3RXYB84

Ik schat dat de serie compleet is rond middenacht.

Mochten mensen bezwaar hebben tegen de openbare locatie van deze fotos, laat het even weten met het fotonummer en dan haal ik hem weg.

Link naar reactie

Heren (en in het bijzonder: Huub!!),

Het was vandaag helemaal tegek !!

Erg genoten van de training, maar ook van alle deelnemers.

Het was een super geslaagde dag.

Morgen ga ik proberen het filmpje op U-tube te zetten, en zal ik nog wat foto's plaatsen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.