Ga naar inhoud

Reacties&Foto's van de Slip en Grip training


Marvin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Onze uitstekende instructeur J.H. vertelde dat hij naast de reguliere ANWB veiligheidstrainingen ook "sportief rijden" trainingen verzorgt.

Als er interesse is, dan even een PM naar mij voor zijn naam en telefoonnummer.

PM mij het nummer maar Martin, wil ik best wat organiseren met onze grote vriend :thumbup::thumbup:
Link naar reactie
:schater: ,Lachu met jullie om er zo serieus mee om te gaan :thumbup: ,maar het gaat inderdaad erg natuurlijk de omgang.

Zeker als er iemand zich lam schrikt tijdens het traplopen en dat later aan mij meld,Martijn. :thumbup:

zelden was een onbewuste grap ('ik schrik me lam'), zo grappig ;) .. we rolden over de grond van het lachen :schater:

Link naar reactie

Mijn fototjes ook maar eens online gezet.

kwaliteit is niet zo goed als van sommige van jullie, maar toch wel het posten waard denk ik.

dsc00004at0.jpg

MDV:

dsc00005ou0.jpg

Martin-Z3 doet een rondje:

dsc00009sp9.jpg

zwart was in de meerderheid:

dsc00011zf9.jpg

Eggybee in de slip

dsc00012gv7.jpg

mooi rechtdoor:

dsc00013mo8.jpg

ZZZ'jes @ lelystad

dsc00014ah1.jpg

MdV @ remtest

dsc00016zg6.jpg

Link naar reactie

Vervolg

Martin-Z3 op weg naar remproef

dsc00017ov0.jpg

Even bijkomen van al dat tollen :rolleyes:

dsc00019mt1.jpg

Marvin & MdV Ready for take off again:

dsc00020oi4.jpg

En weer gaan:

dsc00021qe3.jpg

Eggybee bereid zich voor op die heerlijke rotonde... :thumbup:

dsc00022iv7.jpg

Erwin:

dsc00026qy7.jpg

Huub:

dsc00027sp1.jpg

Die 3 liter is toch niet bedoeld voor de rechter rijbaan? :birthday:

dsc00029ei1.jpg

Superduper & MdV terugweg

dsc00030tw6.jpg

Superduper voldaan op weg naar huis nadat ook hij zich uit heeft mogen leven op de rotonde:

dsc00031po2.jpg

Voor alle foto's: http://picasaweb.google.com/Z3maikZ3

Link naar reactie
Gast Jorge Hulstein

Goedendag heren!

Leuk om de vele reacties, foto's en filmpjes terug te zien....

Het was een mooie dag, en ik ben al weer helemaal klaar voor de volgende training!

Groetjes

Jorge Hulstein

jullie Instructeur :rolleyes:

Link naar reactie
Goedendag heren!

Leuk om de vele reacties, foto's en filmpjes terug te zien....

Het was een mooie dag, en ik ben al weer helemaal klaar voor de volgende training!

Groetjes

Jorge Hulstein

jullie Instructeur :rolleyes:

He die Jorge leuk een bericht van de instructeur we staan allemaal te trappellen om een echte driftcursus te volgen voor een leuk prijsje. :birthday:

Link naar reactie
Gast Jorge Hulstein

Hoi Huub!

Ik zou zeggen, verzamel een leuke groep mensen, kijk naar een datum en neem contact met me op. Hoe groter de groep is, des te voordeliger het wordt. (ivm baanhuur)

Dan gaan we is kijken wat jullie willen en wat de mogelijkheden zijn, jullie hebben me nummer!

Ik hoor het wel als het zo ver is, en ik neus af en toe ook nog wel is op jullie forum. (me complimenten voor de makers)

Groetjes

Jorge

Link naar reactie
Mijn fototjes ook maar eens online gezet.

kwaliteit is niet zo goed als van sommige van jullie, maar toch wel het posten waard denk ik.

thanks voor het posten Maik, zitten paar mooie :rant: tussen.

Link naar reactie
Hoi Huub!

Ik zou zeggen, verzamel een leuke groep mensen, kijk naar een datum en neem contact met me op. Hoe groter de groep is, des te voordeliger het wordt. (ivm baanhuur)

Dan gaan we is kijken wat jullie willen en wat de mogelijkheden zijn, jullie hebben me nummer!

Ik hoor het wel als het zo ver is, en ik neus af en toe ook nog wel is op jullie forum. (me complimenten voor de makers)

Groetjes

Jorge

Hoi Jorge, leuk dat je hier hebt gepost :rant: wat betreft die dag PM mij anders eens de mogelijkheden, weet ik wel een aantal gegadigden. PS wanneer komt je broer mijn :rant: ophalen :schater:
Link naar reactie
Wat mij opvalt is dat de emmetjes het goed doen op die baan waar je opeens zijwaarts gaat (met dat klik geluid). Rene en Edwin wisten hem allebei recht te houden, of ligt dat aan de skills... :rant:

Volgende keer wil ook proberen erbij te zijn, ziet er erg leuk uit!!! :rant:

Als je daar harder als 40 reed dan deed die plaat niets als je de klap wou krijgen moest je tussen de 35-40 rijden.

Link naar reactie
Ik zou zeggen, verzamel een leuke groep mensen, kijk naar een datum en neem contact met me op. Hoe groter de groep is, des te voordeliger het wordt. (ivm baanhuur)

Dan gaan we is kijken wat jullie willen en wat de mogelijkheden zijn, jullie hebben me nummer!

Ik hoor het wel als het zo ver is, en ik neus af en toe ook nog wel is op jullie forum. (me complimenten voor de makers)

Groetjes

Jorge

Leuk je hier te zien Jorge, we zitten volgens mij nog allemaal na te genieten.

Als er iets georganiseerd gaat worden ben ik erbij hoor!

ehhh, Roger, samen iets organiseren dan?

Link naar reactie
Leuk je hier te zien Jorge, we zitten volgens mij nog allemaal na te genieten.

Als er iets georganiseerd gaat worden ben ik erbij hoor!

ehhh, Roger, samen iets organiseren dan?

Lijkt mij een strak plan :thumbup: anders staan we straks allemaal op het verkeerde circuit rondjes te draaien :thumbup::schater:
Link naar reactie
Leuk je hier te zien Jorge, we zitten volgens mij nog allemaal na te genieten.

Als er iets georganiseerd gaat worden ben ik erbij hoor!

nagenieten... :thumbup: ben er ook graag weer bij, heb zeker genoten!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.