Ga naar inhoud

Paas-rit.


zzztje

Aanbevolen berichten

Op zondag 23 maart 2008 is er een paasrit. We organiseren 't samen met Simon en Cara (Simca1999) en Malou.

voor diegene die van ver komen en een hotel willen boeken,''moeke mooren'' in appeltern heeft nog 3 kamers beschikbaar!!!

We starten bij ''t Vunderke'' in Macharen met een broodbuffet met koffie en thee.

Verzamelen vanaf 9.30u en we vertrekken om 10.30u.

het adres is;

t' Vunderke

Kerkstraat 1, 5367 AE, Macharen (gem.Oss)

Telefoon: 0412 - 49 23 78

Fax: : 0412 - 49 29 72

TIP:neem €1,60 aan klein geld mee..........

p5120007ss7.jpg

De lunch is bij 't Rijnzicht'' in Doornenburg.

p5110002ps2.jpg

een aantal foto's die ''geschoten'' zijn tijdens de route;

p5120003ct6.jpg

p5120005aa9.jpg

p5120006fn8.jpg

p5120009pi3.jpg

Om 18.00 uur komen we weer terug in Macharen waar we een warm en koud buffet hebben (incl. drank).

Dit is van 18.00u t/m 22.00u.

de rit is 150 kilometer waarvan ongeveer 90 km dijk.

Totale kosten: €55,= p.p.

Tanken:

Aangezien het met zo'n grote groep lastiger is om een tankstop te houden adviseren we om vooraf te tanken.

Graag bij aankomst aanmelden (met zo’n grote groep is het moeilijk overzicht houden voor ons wie wel en wie er nog niet aanwezig is).

We regelen dan ook meteen de financiële zaken voor de hele dag. De kosten bedragen:

- €17,50 p.p. voor degene die 's avonds niet mee-eten (broodbuffet bij vertrek en lunch in Doornenburg),

- €55,00 p.p. voor degene die wel mee-eten. Dat is inclusief alle drankjes.

Graag gepast betalen zodat we niet met wisselgeld hoeven te werken.

als er mensen zijn die een speciaal dieet hebben,graag even vermelden dan kunnen we dat regelen.

We gaan voor minimaal 100 zzz / zzzz.

Bij interesse graag inschrijven:

[aantal personen][eten Y/N][nickname]

[2][y] 1=simca Simon & Cara

[2][y] 2=zzztje Diana & Willy

[2][y] 3=zzzazkia Saskia & Frank

[2][y] 4=roodkapje Ruud & Marijke

[2][y] 5=delta737 Herbert & Peerke

[2][y] 6=perry z3 Perry & Simone

[2][y] 7=joostvdl Joost & Bianca

[2][y] 8=harold Harold & Thomas

[2][N] 9=cor-z3 Cor & Hilda

[2][y] 10=harrie Harrie & margreet

[2][y] 11=aad-z3 Aad & Miranda

[2][y] 12=weelz Gert-Jan & Evalien

[2][y] 13=Hansje Hans &wie er mee mag weet hans nog niet..

[2][y] 14=JuLiZ3 Jur & Liesbeth

[2][y] 15=france bleue Fred & Krista

[2][y] 16=azimut Mike & Fred

[2][y] 17=z'tje Yannick & Fred

[2][y] 18=lotte3z Lotte & Mandy

[2][y] 19=ivoz3 Ivo & Jenny

[2][y] 20=scubadoe Jeroen & Martijn

[2][y] 21=edwin Edwin & Nadia

[2][y] 22=Z3Stealth Peter & Suzan

[2][y] 23= RJ&S Robert Jan & Saskia

[1][Y] 24=Eryen Eryen

[2][Y] 25=Memento Marc & Hanneke

[1][N] 26=Bridders Bas

[2]N]27=maik.maik alias T.B & Marieke

[2][N]28=BMW-Z-CSi Rob & Richelle

aantal pers. lunch=54

aantal pers. avond=47

aangepast door zzztje
Link naar reactie
  • Reacties 198
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heerlijk...

Jullie laten er ook echt geen gras over groeien, maandag in de groep gegooit nu al gepland :schater:

Voor zover we de planning nu kunnen overzien zijn wij er bij, gezellig :kisstogether:

2 personen, 1 Z (Zzazkia en The Bob).

Ennne, uiteraard gaan we er vanuit dat jullie weer "koken" :blink:

Link naar reactie
Heerlijk...

Jullie laten er ook echt geen gras over groeien, maandag in de groep gegooit nu al gepland :schater:

Voor zover we de planning nu kunnen overzien zijn wij er bij, gezellig :blink:

2 personen, 1 Z (Zzazkia en The Bob).

Ennne, uiteraard gaan we er vanuit dat jullie weer "koken" ;)

:schater: jij bent er snel bij. zet jullie erbij. :kisstogether:

Link naar reactie
Oei... even in de agenda kijken of we dan niet al iets hebben.... :blink: . Iets te ver vooruit... de zomer moet nog beginnen (qua weer dan dus). Ik laat het t.z.t. nog wel weten.

Nee Bas, dat zie je verkeerd...

Dat betekend dat je die datum nu nog vrij kunt houden in je agenda ;)

Gezellig!!! :kisstogether:

Link naar reactie

Paasrit!

Dat vind ik wel een tof idee!

Dacht toen ik het net las: "pasen is toch al voorbij??"

Ik houd 23 maart 2008 vrij, zet me maar op de lijst.

Ik neem aan dat alle coupe rijders dan komen, net als de afgelopen keer bij de veluwe rit, was erg gaaf.

Jammer dat ik afgelopen maandag niet bijj het fantastische eet festijn kon zijn!

Ik blijf uiteraard eten en kom met een of twee personen, dat is nog niet definitief

Groeten Maarten :birthday:

Link naar reactie

Ja natuurlijk, heb toch nog niks te doen dan....

Dus noteer mij maar met 2 personen en mee-eten want de ervaring heeft geleerd....

Zolang we maar niet zelf op paashaas-jacht hoeven met onze ZZZ, want dan wil ik niet eten.... :schater:

Link naar reactie

Eh... Had je ook niet iets op 1 april ZZZtje? Omdat je dan zo veel jaar bestaat? Is dit in plaats van of en/en?

Edit: even opgezocht, dat is een jaar later (2009). Voor degenen die DEZE aankondiging al vroeg vinden... Voor Willy en Diana kan het nooit vroeg genoeg zijn! :birthday:

Ik heb het er met Ed nog wel over...

Link naar reactie

22 maart hoop ik me verjaardag te vieren, dus de volgende dag een tour ? :guitar: ?

Eerst maar eens 2008 worden , dan kijken we verder, maar het idee is O.K. :birthday: :banaan:

Link naar reactie

in het kader van 'het ijzer smeden als het vuur heet is'

MdV [2] [Y]

23 maart 2008 zijn we er bij. Mooi streven om >100 ZZZ(Z)'s mee te laten rijden... :m: nog maar 90 te gaan!

Link naar reactie
Zet mij er ook bij, lijkt me wel leuk z'n paashaasrit :D

jullie staan erbij,Ruud ;)

Paasrit!

Dat vind ik wel een tof idee!

Dacht toen ik het net las: "pasen is toch al voorbij??"

Ik houd 23 maart 2008 vrij, zet me maar op de lijst.

Jammer dat ikafgelopen maandag niet kon bij het fantastische eet festijn!

Groeten Maarten :)

ook jij staat erbij maarten.

maandag was 't kei gezellig!!

Ja natuurlijk, heb toch nog niks te doen dan....

Dus noteer mij maar met 2 personen en mee-eten want de ervaring heeft geleerd....

Zolang we maar niet zelf op paashaas-jacht hoeven met onze ZZZ, want dan wil ik niet eten.... :schater:

hoe zeiden we dat maandag? paaseieren zoeken er je mag de zzz niet uit. haha

maar je staat erbij Rene :thumbup:

:blink: maar jullie zijn er vroeg bij.... :blink:

Goed idee lekker vroeg aan te geven dat deze rit er aan zit te komen.

Count me in: 2 personen, inclusief eten.

:wave::wave::wave::wave:

zo zijn we misschien de bmw club voor :wave: :wave:

Eh... Had je ook niet iets op 1 april ZZZtje? Omdat je dan zo veel jaar bestaat? Is dit in plaats van of en/en?

Edit: even opgezocht, dat is een jaar later (2009). Voor degenen die DEZE aankondiging al vroeg vinden... Voor Willy en Diana kan het nooit vroeg genoeg zijn! ^_^

Ik heb het er met Ed nog wel over...

't 20 jarig bestaan is idd in 2009.maar om verwarring te verkomen , deze rit is op 23 maart 2008.

ik hoor 't wel Nadia :m:

Link naar reactie
22 maart hoop ik me verjaardag te vieren, dus de volgende dag een tour ? ;) ?

Eerst maar eens 2008 worden , dan kijken we verder, maar het idee is O.K. :m::thumbup:

je kunt er nog heel veel nachtjes over slapen,Marvin :blink:

Link naar reactie
Jullie zijn zeker op tijd! Wij zijn erbij met de paashaasrit, 2 personen inclusief eten. Perry Z3 [2] [Y]

Nog 91 te gaan.....

in het kader van 'het ijzer smeden als het vuur heet is'

MdV [2] [Y]

23 maart 2008 zijn we er bij. Mooi streven om >100 ZZZ(Z)'s mee te laten rijden... :m: nog maar 90 te gaan!

;) jullie staan erbij. nog 90 idd. :thumbup: tijd zat :schater: :schater:

Link naar reactie

Sooo, dat is ver vooruit ;)

Probeer het topic een beetje overzichtelijk te houden met wat 'echte' informatie, in plaats van een soort chat box. Anders kan niemand meer de daadwerkelijke planning en afspraken terug vinden als het zo ver is (over een klein jaar.. :m: ).

Het lijkt me ook zeker niet zinnig om meetings te gaan plannen die verder dan een jaar in de toekomst liggen; dus laat een eventuele meeting van 2009 nog maar op de plank liggen :blink:

Dank; uw SuperDuper :thumbup:

Link naar reactie
Sooo, dat is ver vooruit ;)

Probeer het topic een beetje overzichtelijk te houden met wat 'echte' informatie, in plaats van een soort chat box. Anders kan niemand meer de daadwerkelijke planning en afspraken terug vinden als het zo ver is (over een klein jaar.. :m: ).

Het lijkt me ook zeker niet zinnig om meetings te gaan plannen die verder dan een jaar in de toekomst liggen; dus laat een eventuele meeting van 2009 nog maar op de plank liggen :blink:

Dank; uw SuperDuper :thumbup:

nou zeg. 't is over 8 maanden en 't draadje van 't 20 jarig bestaan ligt stil.

we hebben 't er nu al op gezet dat er bij de bmw club geen ritten zijn op die datum.

dank; uw zzztje :blink:

Link naar reactie
nou zeg. 't is over 8 maanden en 't draadje van 't 20 jarig bestaan ligt stil.

we hebben 't er nu al op gezet dat er bij de bmw club geen ritten zijn op die datum.

dank; uw zzztje :m:

Het was eigenlijk geen grap hoor. De reactie 'nou zeg' vind ik dan ook niet gepast. Leuk dat je ritten wilt organiseren, maar maak dan een goede, complete startpost waar de informatie inzit. Als zo'n topic binnen een half uur vol zit met al dan niet ter zake doende one liners wordt het er niet overzichtelijker op. Voor dat soort dingen zou ik je aanraden om de MSN adressen te verzamelen en lekker te gaan chatten.

Een beter optie is om snel een goed overzicht te krijgen van animo voor een rit is door een poll te starten. Zet daar wat mogelijke data op een rijtje, of hou het op ik kom, ik kom niet, misschien en je hebt ipv 6 paginas reacties een goed overzicht van hoe en wat. Ik zou je dit dan ook willen aanraden om te doen voor de 2009 rit. Ik snap je punt om zo een datum te 'claimen', maar hou het geklets dan beperkt. Als het niet lukt dan kan ik hem wel voor je starten; dan zouden we het huidige 2009 topic kunnen stilleggen, want dat is al nagenoeg ontspoort.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.