Ga naar inhoud

Paas-rit.


zzztje

Aanbevolen berichten

we zijn al druk met 't uitstippelen van de route.

we hebben nu al ongeveer 80 km dijk.

zoals 't er nu voor staat starten we in Macharen

de lunch hebben we in Doornenburg bij '''t rijnzicht''

meer info volgt.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Reacties 198
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Strak idee ;)

CorZ3/Hilda dus:2 personen / eten:Nnb

;)

in november gaan we weer verder met 't organiseren van de rit. eerst maar ff op vakantie....... :wave:

Link naar reactie

Hoi Diane

Ik hoop dat je ons nog vind aan het eind van de sliert berichten, maar we zijn er ook graag bij op 1e paasdag. Weet je nog een knap hotel in de buurt, want ik denk dat we er dan maar een weekend van maken en met de pasen zal het wel snel weer vol zijn.

Groeten en succes met het halen van de 100 :thumbup:

Link naar reactie
Hoi Diane

Ik hoop dat je ons nog vind aan het eind van de sliert berichten, maar we zijn er ook graag bij op 1e paasdag. Weet je nog een knap hotel in de buurt, want ik denk dat we er dan maar een weekend van maken en met de pasen zal het wel snel weer vol zijn.

Groeten en succes met het halen van de 100 :thumbup:

geen probleem om de berichten te volgen hoor Harrie, :schater: maar ik zal tegen die tijd een linkje geven voor een hotel in de buurt.

en die 100 moet lukken,toch....

Link naar reactie
Is niet van belang, Martin.

Je wordt hier geacht te posten als je komt.

Niet als je niet komt. Er zijn 1.000 leden die niet komen...

Is niet van belang, Rob.

Je wordt hier geacht te posten als je komt.

Niet om te melden dat een andere forummember niet mag melden dat hij niet komt. :schater::schater:

Link naar reactie
Ongelofelijk zooitje ongeregeld hier. ;)

:schater: :schater:

Maar geef toe, wel een verschrikkelijk gezellig zooitje ongeregeld :kisstogether:

't is zeker een verschrikkelijk gezellig zooitje ongeregeld :thumbup::kisstogether::schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

nog een weekje en jullie hebben 2 weken geen last van mij :schater: :schater:

de inschrijvingen kunnen gewoon blijven komen,Rob is zo lief om dit draadje zolang over te nemen :thumbup: :sick:

maar eerst moeten jullie 't nog ruim een week met mij vol houden.. :sick:

Link naar reactie
nog een weekje en jullie hebben 2 weken geen last van mij :schater::schater:

de inschrijvingen kunnen gewoon blijven komen,Rob is zo lief om dit draadje over te nemen :thumbup: :sick:

maar eerst moeten jullie 't nog ruim een week met mij vol houden.. :sick:

Nou, draadje overnemen... Ik hou indien nodig de eerste post up to date en meer stelt dat niet voor. :sick: :birthday:

Link naar reactie
nog een weekje en jullie hebben 2 weken geen last van mij :schater: :schater:

de inschrijvingen kunnen gewoon blijven komen,Rob is zo lief om dit draadje over te nemen :kiss together: :kiss together:

maar eerst moeten jullie 't nog ruim een week met mij vol houden.. :thumb:

Omdat ik van Rob niet mag zeggen dat ik niet kom zeg ik dat ik met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet aanwezig zal kunnen zijn ivm het paasontbijt en het altijd weer spannende eieren zoeken bij de voetbalvereniging van mijn zoon. En als ik een voorstel mag doen Diana,laat MartinVH het draadje even overnemen. Rob heeft het al druk genoeg met al dat tuig hier :thumbup:

Link naar reactie
Omdat ik van Rob niet mag zeggen dat ik niet kom zeg ik dat ik met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet aanwezig zal kunnen zijn ivm het paasontbijt en het altijd weer spannende eieren zoeken bij de voetbalvereniging van mijn zoon. En als ik een voorstel mag doen Diana,laat MartinVH het draadje even overnemen. Rob heeft het al druk genoeg met al dat tuig hier :sick:

:schater: :schater: Rob is wel iets gewend,denk ik.

enne,Martin is geen Moddereter en kan geen post aanpassen :sick:

Nou, draadje overnemen... Ik hou indien nodig de eerste post up to date en meer stelt dat niet voor. :sick: :birthday:

je neemt 't draadje toch ''over'' voor 2 weekjes, dus 't blijft voor mij 't zelfde :thumbup:

Link naar reactie
Je wordt hier geacht te posten als je komt.

Niet als je niet komt.

Martin is een publiekstrekker :schater: . Of hij wel of niet komt scheelt minstens 20 deelnemers.

Voor de organisatie is het dus belangrijk om dit te weten ;)

Link naar reactie

Ik wil niet lopen zeiken, maar waarom wordt dit eerste paasdag georganiseerd? Ik denk dat er een hoop members eerste paasdag familie verplichtingen hebben en dat 2e paasdag anders zo'n meubelboulevard dag wordt en juist dan lijkt mij zo'n rit een prima alternatief :m: Uiteraard zit ik nu ook voor eigen parochie te spreken. Het is slechts een idee, en geen manier om de organistie even lekker op de schop te gooien :m:, Misschien toch een polletje houden 1e of 2e paasdag ;)

Link naar reactie
Ik ben blij dat het mijn initiatief en topic niet is.

Ik kwam naar Friesland en sloeg je helemaal verrot met je gezeik. :lol:

Rob, snap je niet dat Roger met z'n vrouw naar de meubelboulevard moet? Daar maakt die nu ons probleem van. Ik zal Nicole melden dat de tuincentra die dag ook open zijn. Ook leuk voor Roger. :schater::schater:

Link naar reactie
Ik wil niet lopen zeiken, maar waarom wordt dit eerste paasdag georganiseerd? Ik denk dat er een hoop members eerste paasdag familie verplichtingen hebben en dat 2e paasdag anders zo'n meubelboulevard dag wordt en juist dan lijkt mij zo'n rit een prima alternatief :kisstogether: Uiteraard zit ik nu ook voor eigen parochie te spreken. Het is slechts een idee, en geen manier om de organistie even lekker op de schop te gooien :groupwave:, Misschien toch een polletje houden 1e of 2e paasdag :lol:

volgens mij heeft zzztje al ergens aangegeven waarom het op eerste paasdag moest gebeuren en waarom dit al zo ver van te voren bekend werd gemaakt (de frituurpan heeft die dag ook vrij o.i.d.) dus volgens mij staat die datum in beton gegoten.

niets staat je natuurlijk in de weg om op tweede paasdag ook een rit te organiseren (zal voor sommigen idd beter uitkomen) naar bijvoorbeeld een afgehuurde kombaan in Duitsland :groupwave:

Link naar reactie
volgens mij heeft zzztje al ergens aangegeven waarom het op eerste paasdag moest gebeuren en waarom dit al zo ver van te voren bekend werd gemaakt (de frituurpan heeft die dag ook vrij o.i.d.) dus volgens mij staat die datum in beton gegoten.

niets staat je natuurlijk in de weg om op tweede paasdag ook een rit te organiseren (zal voor sommigen idd beter uitkomen) naar bijvoorbeeld een afgehuurde kombaan in Duitsland :lol:

Daar moet ik eerdaags toch ook de details van horen....

Link naar reactie
niets staat je natuurlijk in de weg om op tweede paasdag ook een rit te organiseren (zal voor sommigen idd beter uitkomen) naar bijvoorbeeld een afgehuurde kombaan in Duitsland :groupwave:
wordt vervolgt... :lol: ik heb i.i.g. nergens iets gelezen over 2e paasdag als het ergens staat excuus :kisstogether:
Link naar reactie
Ik wil niet lopen zeiken, maar waarom wordt dit eerste paasdag georganiseerd? Ik denk dat er een hoop members eerste paasdag familie verplichtingen hebben en dat 2e paasdag anders zo'n meubelboulevard dag wordt en juist dan lijkt mij zo'n rit een prima alternatief :groupwave: Uiteraard zit ik nu ook voor eigen parochie te spreken. Het is slechts een idee, en geen manier om de organistie even lekker op de schop te gooien :groupwave:, Misschien toch een polletje houden 1e of 2e paasdag :kisstogether:
volgens mij heeft zzztje al ergens aangegeven waarom het op eerste paasdag moest gebeuren en waarom dit al zo ver van te voren bekend werd gemaakt (de frituurpan heeft die dag ook vrij o.i.d.) dus volgens mij staat die datum in beton gegoten.

volgens mij ben je de enigste die oplet, Martijn. :lol:

Ik ben blij dat het mijn initiatief en topic niet is.

Ik kwam naar Friesland en sloeg je helemaal verrot met je gezeik. :groupwave:

wanneer gaan we Rob?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.