Ga naar inhoud

Sussex in August


ChrisXL

Aanbevolen berichten

Ik weet het............. het is kort dag.

Maar ik wilde het jullie niet onthouden, er kunnen nog 6 auto's mee op dit fantastische lang weekend naar Sussex, Zuid Engeland.

sussex-invit-1.jpg

sussex-invit-2.jpg

Indien er vanuit het forum belangstelling kunnen we een gezamelijke rit naar Diksmuiden in elkaar zetten.

Wat de betalingen betreft, neem even contact met me op dan komen we daar wel uit.....

Link naar reactie
  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wij zouden in eerste instantie ook mee maar vonden de prijs voor het gehele weekend + de tanken benzine die je verrijdt nogal hoog voor 3 dagen dus hebben we deze keer afgehaakt, ook omdat we al een vakantie in het buitenland hebben gehad en het geld groeit ons niet op de rug en als niet lid van AC Vlaanderen betaal je ook nog eens €50 extra.

Dus al met al €550 voor een weekend ex. benzine.

Had het overigens wel een hele mooie rit gevonden, volgend jaar beter :rolleyes:

Link naar reactie

Het ziet er fantastisch uit maar deze keer toch nog even niet.

Zeeland was geweldig georganiseerd en ik ben ervan overtuigd dat dat in Sussex ook zo zal zijn, zo niet beter. Een volgende keer dpen we graag weer mee. :rolleyes:

Groeten van Leander en veel plezier iedereen in Sussex.

Ben benieuwd naar het verslag en de foto's wat ons ongetwijfeld weer zal prikkelen

voor de volgende keer. ^_^

Link naar reactie

De vraag is of je dan ook mee wil gaan en niet of je mee zou gaan.

In de uitnodiging staat 25 euro extra voor niet leden, dit is niet p.p. en zoals ik al zei, neem even contact met me op.

De prijs à 500 is zeker niet duur gezien wat je ervoor krijgt, dit is dus 250 p.p.

Volgend jaar geen Sussex meer, maar een andere plaats in Europa :rolleyes:

Link naar reactie
De vraag is of je dan ook mee wil gaan en niet of je mee zou gaan.

In de uitnodiging staat 25 euro extra voor niet leden, dit is niet p.p. en zoals ik al zei, neem even contact met me op.

De prijs à 500 is zeker niet duur gezien wat je ervoor krijgt, dit is dus 250 p.p.

Volgend jaar geen Sussex meer, maar een andere plaats in Europa :rolleyes:

Vind het ook niet duur wat je er voor krijgt maar alles bij elkaar opgeteld is het voor ons deze keer een beetje teveel van het goede, volgend jaar beter, bijv. een andere plaats in europa misschien ^_^

Link naar reactie
Ik zou niet alleen bang zijn voor de benzine kosten, maar dat andere vocht wat 's avonds genuttigd worden zal ook wel leuk oplopen

^_^ Maar dan krijg je er wel pints voor :wave:

Leander, jammer..... hadden jou en Richard er graag weer bij gehad. Is wel zo gezellig. Enne......... de twee ZzZ's moeten nog steeds gezamelijk op de foto.

Zondag kwam het er niet van ( en die van mij was wel errrrug vies) :rolleyes:

Link naar reactie
het HAD een leuk begin van mijn vakantie kunnen zijn ^_^

Maar genoeg geklaagd :D , veel plezier aan de deelnemers! :wave:

Ga gewoon mee en sleep die maffe broer van je mee :D

Paar daagjes weg zou natuurlijk best lekker zijn............................ :rolleyes:

Link naar reactie

nog teveel te regelen, Chris, en ik rij liever niet meer in de :wave: QP :rolleyes:

Toch maar een 911 kopen, de volgende keer, om broer tevreden te houden ^_^ :D

Link naar reactie
nog teveel te regelen, Chris, en ik rij liever niet meer in de :wave: QP :rolleyes:

Toch maar een 911 kopen, de volgende keer, om broer tevreden te houden ^_^ :D

Ik begrijp het :D Take it easy Ivo, jammer dat dit soort uitjes voorlopig tot het verleden behoren............ We hebben lol gehad op Highlander.

Hmm.. die 911?? Moet het natuurlijk een gele Ruff(t) worden om de broer happy te maken :D

Link naar reactie
Verder niemand die mee wil gaan behalve evt Crusader??? ;)

De inschrijving sluit woensdag 2 augustus a.s.

Helaas wij hebben besloten solo te gaan touren in het Sauerland.

Veel plezier in Sussex, erg mooi daar. Geniet ervan.

Cheers

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.