Ga naar inhoud

Sussex in August


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ze zijn de eigenaars van wel een hele bijzonder ex-racewagen van een hele bijzondere coureur

Ze hebben ook de "oude" batmobiel. (3.0 CSL) van Hans Stuck, maar mijn foto's zijn te donker :angry: Misschien van één van de anderen die foto's aan het maken waren..............

dsc000231dz2.jpg

dsc000241ha2.jpg

Link naar reactie

Je hebt helemaal gelijk Marcel, zo'n bezoekje is altijd weer goed om mensen wakker te schudden over wat er in een nog niet zo ver verleden allemaal gebeurd is. :kisstogether:

Maar om op een lichtere voet weer verder te gaan, wat impressie foto's :drank:

Devil's Dyke

dsc000271fh9.jpg

Wat kan je jezelf nietig voelen in zo'n omgeving

dsc000281rm1.jpg

Link naar reactie
[De allereerste werkende electrische trein in de wereld. Werkt nog steeds.

dsc000051ub1.jpg

Nou Chris ik wil niet snoeven hoor, maar mijn electrisch treintje (ik meen merk Trix) doet het ook nog steeds :D

Ja als je het panorama bekijkt, dan voel je je nietig in zo'n omgeving en spoort aan tot nadenken. :kisstogether:

De mens als soort is een machtig fenomeen, maar de mens als individu is maar een krakkemikkig wezen. :drank:

Maar ff geen zware kost, volgend jaar (indien op tijd aangemeld) ben ik van de partij en ga zeker mee (over zee) of vast land. What the F... :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.