Ga naar inhoud

Seat bushings


Aanbevolen berichten

-=INKOOPACTIE GESLOTEN=-

Dat veel mensen last hebben van schokkende stoelen blijkt maar weer eens uit dit topic. De oplossing zit hem in 4 kleine plaatjes per stoel, te bestellen in Amerika.

bushing2oe.jpg

Ik heb met de beste man gemaild, om op de volgende prijzen uit te komen:

(1 setje bestaande uit 4 plaatjes, wat goed is voor één stoel)

1 setje = $11.00 = €9,10

2 setjes = $17.00 = €14,10

8 setjes = $65.00 = €53,90

Dan ga ik dus in het laatste geval uit van 4 man. Je ziet het zelf, hoe meer mensen meedoen, des te lager de prijs.

De montage1, 2,3 zou natuurlijk goed te combineren zijn met de klusdag die in de planning staat.

Deelnemers:

- SledgeHammer | 3 setjes

- Michel#1 | 2 setjes

- Napoje | 2 setjes

- Ivo | 2 setjes

- DJLeonardo | 2 setjes

- ChrisXL | 4 setjes

- Z3tje | 2 setjes

- jdebest | 2 setjes

- Superduper | 2 setjes

- Ton | 2 setjes

- Peter | 2 setjes

- Pierre | 2 setjes

- Martijn | 2 setjes

Hiervan zullen "waarschijnlijk" op de klusdag aanwezig zijn:

- DJLeonardo

- Chris XL

- Superduper

- Michel

- Napoje

-=INKOOPACTIE GESLOTEN=-

Link naar reactie
  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geen probleem(voor 4 stoelen dus), het totaal bedrag deel ik straks door het aantal bestelde setjes om op de prijs uit te komen die ze gaan kosten.

Ben jij op de klus dag aanwezig Michel? Dit moedigt andere misschien aan om ook voorgoed van het probleem verlost te zijn.

Link naar reactie

ik heb er maar een beetje last van, hoe lang denken we met die montage bezig te zijn? Als dat uren gaat duren, laat ik het maar zo, en anders doe ik mee :)

Link naar reactie

Dat is de vraag. De eerste keer zal altijd moeizaam verlopen. Schat al ruim 3 uur, maar ik durf het echt niet te zeggen.

BTW: Ik zal niet aanwezig zijn op de klusdag, maar ik hoop wel verslag te kunnen doen van mijn ervaringen vóór de klusdag.

Link naar reactie
ik heb er maar een beetje last van, hoe lang denken we met die montage bezig te zijn? Als dat uren gaat duren, laat ik het maar zo, en anders doe ik mee :)

stoelen heb je er in 5 minuten uit. Die rail loshalen 10 min schat ik. Blokjes plaatsen nog een kwartier ofzo. En de hele boel weer terug. Reken toch maar een uur per stoel.

Link naar reactie

Ergens rond Amsterdam en omstreken. Het voordeel daarvan is, is dat je in een groep werkt en (mag ik aannemen) al het materiaal tot je beschikking hebt.

Ik bestel zowieso 1 setje extra mocht er bij iemand wat fout gaan.

BTW: Mag dit onderwerp even gepint worden? :fez:

Link naar reactie
Aaah waarom zo ver weg! :)

Is 1 uur en 18 min. rijden voor me (volgens routeplanner)

Misschien, héél misschien dat ik mezelf kan overhalen. ;)

Da's 1 uur en 18 minuten rijplezier, Michel! ;)

Link naar reactie

Klopt, de site zegt het volgende:

".....It may have been like that from the start in your car, it might have begun after some use, it might be a roadster or a coupé it might be an ///M or a Z3, doesn't matter year or model...."

Je staat er in ieder geval bij. :cooltext:

Link naar reactie
Aaah waarom zo ver weg! :cooltext:

Is 1 uur en 18 min. rijden voor me (volgens routeplanner)

Misschien, héél misschien dat ik mezelf kan overhalen. :)

Kom op: er zijn mensen die voor de rit door Limburg, en omgeving vanuit leeuwarden komen hoor! We zitten nu eenmaal helemaal door nederland verspreid.

:)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.