Ga naar inhoud

Seat bushings


Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wanneer de bestelling binnen is zal ik ieder lid vragen om hun gegevens even door te mailen. Na ontvangst van het verschuldigde bedrag, doe ik de "bushing" op de post. Tenzij de mensen die wel op de klusdag zeggen, gooi ze maar allemaal bij elkaar.

Link naar reactie
Wanneer de bestelling binnen is zal ik ieder lid vragen om hun gegevens even door te mailen. Na ontvangst van het verschuldigde bedrag, doe ik de "bushing" op de post. Tenzij de mensen die wel op de klusdag zeggen, gooi ze maar allemaal bij elkaar.

Als d'r nou iemand uit jouw buurt toevallig deze kant op komt met de klusdag....

en anders stuur je ze maar naar mij, dan neem ik ze mee.

Link naar reactie

Zojuist de prijs gekregen voor de 116 plaatjes. $220,- inclusief verzending. Nou als dat niet mooi is. ^_^

Dat betekend dus dat (omgerekend naar euro's) iedereen €7,60 per stoel kwijt is. Ik moet nog zien hoeveel PayPal precies van mijn rekening afschrijft. De valuta koersen gaan zo hard op dit moment. ^_^

Link naar reactie
Zojuist de prijs gekregen voor de 116 plaatjes. $220,- inclusief verzending. Nou als dat niet mooi is. :lmao:

Dat betekend dus dat (omgerekend naar euro's) iedereen €7,60 per stoel kwijt is. Ik moet nog zien hoeveel PayPal precies van mijn rekening afschrijft. De valuta koersen gaan zo hard op dit moment. ^_^

vergeet niet de douane enzo ^_^

Link naar reactie
Een doos met afval? :lol: Ik denk dat de waarde van zo iets moeilijk in te schatten is. Hoop ik.... :D

laat ze versturen met de opmerking "sample material, value US$ 20,-"

(grens import is EUR 22,-)

:D

(niet dat ik ervaring heb ;) )

Link naar reactie

Je zou eens moeten weten hoe mijn vader alles de grens oversmokkeld.... :D Nieuwe harddisk, stikkertje erop "guarantee" en klaar is kees. ;)

Of een nieuw horloge, gewoon om doen, als ze vragen "heeft u dat horloge daar gekocht?" lekker bluffen "Nee hoor. :lol: "

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.