Ga naar inhoud

Forumrit Italië en/of Zwitserland


BMW-Z-CSi

Forumrit Zwitalië 2011  

33 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef hieronder je keuze aan (meerdere keuzes mogelijk)

    • Alleen Italië
      9
    • Alleen Zwitserland
      7
    • Combinatie Italië/Zwitserland
      23


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Zoals Z3Mrunner gisteren al meldde, zijn we op de achtergrond aan het bekijken of er interesse is voor een meerdaagse rit richting Italië (Toscane) en/of Zwitserland.

Dus... om even een lang verhaal kort te houden, graag je keuze invullen indien je WEL geïnteresseerd bent. Kun of wil je niet mee, dan hoef je de poll ook niet in te vullen <_<

We bekijken bij voldoende interesse later welke periode het beste zou uitkomen.

We zijn benieuwd!

Rob & Yangkie

Link naar reactie
  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De Z3 club heeft in september 2011 ook een Zwitserland-Italie avontuur......

Heb overigens gekozen voor combi CH/IT maar mag net zo goed alleen italië zijn :thumbup:

Op gps tracks staan overigens mooie ritten in de Dolomieten beschreven voor TT/Garmin

Link naar reactie

Ik ben ook geinteresseerd... :thumbup:, een combinatie-rit lijkt me super!

Het kan zijn dat ik tegen die tijd wel een ander ZZZ-tje heb.... B). wil toch iets zwaarders, dan een 1.8...wie weet...

Link naar reactie

Groter voorkeur voor Italië dan voor Zwitserland, maar beide is ook geen straf :thumbup:

Afhankelijk van 'wanneer' en 'hoe lang' zijn we zeker geïnteresseerd. We hebben deze zomer al wat verkenningswerk gedaan in Toscane/Dolomieten/Apennijnen, en een paar mooie weggetjes in de aanbieding voor het routeboek...

Link naar reactie
toen ik in Kaprun was lag het nog gewoon in Oostenrijk. ik word oud.. :thumbup:

Kaprun ligt langs de weg naar de grossklockner = richting italie, het is maar net welke route er gekozen wordt.

Wipedia: Met de opening van andere Alpenwegen in 1967 en 1975 veranderde de Großglockner Hochalpenstraße van de enige route dwars door de Alpen naar een excursieweg, vooral bereden vanwege de mooie uitzichten.

Zie nu pas dat er een sterke voorkeur is voor combinatie met Zwitserland. En dat verandert de zaak/route idd.

Link naar reactie

Niets staat vast dus elk idee is welkom. De volgende tips zijn al binnen gekomen:

images-1.jpg

Lekker met de touring bus

images.jpg

Met Henk de chaffeur die nog nooit onderweg in slaap is gevallen.

1227866811_Bep_Bingo.jpg

Vervolgens lekker bingo met Bep. (Mooie prijzen)

senioren-dans.jpg

Samen volksdansen om het Wij-gevoel weer in het forum terug te krijgen.

NordicWalking_02.jpg

En natuurlijk: Ja ik hoor het jullie allemaal al roepen. Niet te snel Boe roepen, hier komt het toch :thumbup: : Nordic Walking.

Wat dat betreft zijn we al bijna klaar. B)

Link naar reactie

OK, we kunnen het ietsje uitbreiden met de tips die nu binnen komen:

105695211-trachten-sexy-dirndl9.jpg

Gezellig picknicken in de Zwitserse alpen

NooiteenscheetlateninSM-kostuum1.jpg

In plaats van Bingo: Hoe lang houd je het vol in je rubberpak na drie borden uiensoep?

images-2.jpg

Fijn dat jullie er beide weer bij zijn Olga.

carmen_electra_bikini_august_8_big.jpg

Waarom kookles als je ook zwemles in Italie kunt krijgen?

Link naar reactie
Kaprun ligt langs de weg naar de grossklockner = richting italie, het is maar net welke route er gekozen wordt.

Wipedia: Met de opening van andere Alpenwegen in 1967 en 1975 veranderde de Großglockner Hochalpenstraße van de enige route dwars door de Alpen naar een excursieweg, vooral bereden vanwege de mooie uitzichten.

Zie nu pas dat er een sterke voorkeur is voor combinatie met Zwitserland. En dat verandert de zaak/route idd.

ik zat je te dissen. Zwitserland stond inderdaad al in de topic-naam..

Maar grossglockner is geweldige route ! Aan te bevelen, ben ik helemaal met je eens.

Link naar reactie
In plaats van Bingo: Hoe lang houd je het vol in je rubberpak na drie borden uiensoep?

Serieus ... hoe kom je er op? Serieus ... hier zou ik niet eens aan durven te denken. :schater:

Maar wensen voor mij:

- Beetje goede wegen i.v.m. ///M onderstel + RFT (nog nooit met de auto in Italië geweest maar ik hoorde dat de wegen behoorlijk beroerd kunnen zijn?)

- Goed kunnen eten, dus meer dan de standaard pasta, wie weet een heerlijke polpettone? (Of ben ik nu een culinair zeikert? B))

- Beetje redelijk de auto kunnen parkeren bij het hotel (gaan we eigenlijk wel naar een hotel??)

De rest kan me niet boeien :muur: T'is een vakantie ... zegmaar wanneer :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Goeie en leuke responsen tot zover! Lig nu heerlijk in mijn bed in het splinternieuwe vd Valk in Sneek.

Zo het er nu naar uitziet zal het uitdraaien op een combi. Leuk! Yangkie, wanneer gaan we proefrijden? :unsure:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.