Ga naar inhoud

Forumrit Italië en/of Zwitserland


BMW-Z-CSi

Forumrit Zwitalië 2011  

33 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef hieronder je keuze aan (meerdere keuzes mogelijk)

    • Alleen Italië
      9
    • Alleen Zwitserland
      7
    • Combinatie Italië/Zwitserland
      23


Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
  • Administrator

Even een schopje en een kleine impressie van een pass die zeker niet zal ontbreken in het programma... de Furka!

Voor de James Bond liefhebbers... in Goldfinger te zien tijdens de achtervolging Mustang/DB5. Zurich area my ass... (dat is tenminste wat de TomTom van Sean Connery aangaf :lol:)

Link naar reactie

Ziet er heel fijn uit.

Eigenlijk zou ik nog wel eens op zon weg willen rijden met een superlichte auto, iets met een V8 bij voorkeur, en dan gewoon iedere bocht er scheef doorheen gaan :D

FurkaPass.jpg

Maar alleen Italië is ook goed hoor :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Eigenlijk zou ik nog wel eens op zon weg willen rijden met een superlichte auto, iets met een V8 bij voorkeur, en dan gewoon iedere bocht er scheef doorheen gaan :P

Het eerste stuk in de video heb ik ooit met een 4cyl door Lotus getuned Opel blok (2.2) naar beneden geknald om 6u 's ochtends (geen hond op de weg, koeien ook niet trouwens) en ik kan je vertellen... op dat soort wegen heb je echt geen V8 nodig hoor :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Ik verneem het graag t.z.t.

Een combi is oké, heb wel een lichte voorkeur voor Zwitserland (omgeving Luzern).

:P

Ben e.e.a. aan opzetjes aan het maken mbt aantal dagen en de te rijden omgeving.

Om je een ideetje te geven:

1) Alle grote centraal-CH alpenpassen, de Stelvio en de cultuur van Toscane (zowel eten, drinken als historisch cultureel erfgoed :thumbup:) in geval van een combi-rit.

2) Alle grote CH alpenpassen, de Stelvio en de mooiste CH-I grenspassen in geval van een CH-rit

3) 1 of 2 mooie CH alpenpassen, de Stelvio en nog veel meer cultuur van Toscane in geval van een I-rit

Bij 1 moet je ongeveer rekenen op een dag of 7/8 totaal (overigens is dit zelfs nog op te splitsen, maar dat moet ik nog uitwerken)

Bij 2 een dag of 4/5

Bij 3 een dag of 5/6

Uitwerking qua exacte tijd en (ruim) geschatte kosten volgt met ongeveer een week of 3.

Minimale deelname: 5 auto's

Maximale deelname: ca. 15 auto's

Waar de meeste animo voor is werk ik definitief uit en bij minimale deelname gaat die zowiezo door :unsure:

Oh en de start zal w.s. ergens in Venlo zijn om het voor de meesten zo centraal mogelijk te houden.

Link naar reactie

Alle 3 de opties zijn ok, maar is er al een maand indicatie?

Kreeg vanmorgen al een lijstje toegemaild met voorkeurs data om in 2011 (met famile) een weekendhuis af te huren. Als ik me daarop vast pin, kan ik dat niet meer wijzigen.

Link naar reactie
Oh en de start zal w.s. ergens in Venlo zijn om het voor de meesten zo centraal mogelijk te houden.

zeg, het wordt toch niet weer zo'n inteelt Limborit hè?

Link naar reactie

Edwin, geef je even de datum van jullie vakantie in 2011 door? Hebben we meteen een datum voor de Limborit IV.. :fiew:

Link naar reactie

Leuk!

Count me in voor de combi, denk wel dat mei voor een aantal passen problemen kan geven vwb sneeuwval.

Link naar reactie
Daar wil ik nog even een poll op loslaten, maar reken ergens op mei/juni/juli.

Optie 1 lijkt mij top, dat komt ook door de "zwem-tip" van Yangkie :schater:

Ergens eind juni, begin juli moet de Z wel weer uit de winterstalling zijn. Ik klik nog wel een keer op de nieuwe poll voor de gewenste maand.

Ik zat op Wikipedia nog even te staren naar die 48 haarspeldbochten van de Stelviopas, neem wel een kotszakje mee :D <_<

Link naar reactie
  • Administrator
Optie 1 lijkt mij top, dat komt ook door de "zwem-tip" van Yangkie :schater:

Denk je nou werkelijk dat er 1 iemand hier is die Yangkie in z'n tangaslip wil zien zwemmen? <_<

Link naar reactie

Zegge prutser, het gegeven dat ik nu verplicht ben om tasjes te kopen en loempia's te gaan eten betekent niet dat er stom geluld kan worden over het enige corrupte deel van de organisatie in dit topic. :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
Het was zwem-tip niet zwem-slip ;)

Ah sorry, dan had ik het ff niet goed gelezen :schater:

Sorry Yangkie! <_<

:foto:

Link naar reactie

Dames en heren van de organisatie, weten jullie inmiddels al wat meer over de planning of zijn jullie al in winterslaap :):nono: :sleepy:

Voorkeur: ergens in juni en dan de gecombineerde rit. :wave:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.