Ga naar inhoud

Top 10 Hoogste Kilometerstanden 2014


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Elk jaar wordt er voortaan een topic geopend om te zien hoe het staat met de km-standen van onze ZZZ(Z)tjes
Geef dus voor dit jaar je hoogste km-stand op. Wil je stijgen in de lijst dan zul je een update moeten inzenden.
dus laat de zon maar komen en rijden met de ZZZ(Z) tjes!!!

Z3/Z4 (moet nog wel in je bezit zijn.):

Hoogste KM stand TOP 10 in 2014

  • 362.000 km 4Ton Z3 2.0 1999
  • 360.000 km BMW-Z-CSi Z3 2.8 1997
  • 299.000 km Bimmertje Z3 2.8 2000 Qpé
  • 296.000 km Dubbelendwars Z3 3.0 2002 Qpé
  • 268.000 km HeverW Z3 1.9 ????
  • 255.000 km fvdberg Z3 2.8
  • 254.000 km Ltjl Z3 1.8 1998
  • 235.000 km Tuni Z3 1.9 1999
  • 221.000 km Delta737 Z3 2.8
  • 218.000 km IvoZ3 1.9 1999
aangepast door IvoZ3
Link naar reactie
  • 2 weken later...

241.000 km Z3 3.0 uit 2000, eerste eigenaar

De kilometers zijn er in een paar jaar opegekomen. De eerste en de laatste jaren is er nauwelijks in gereden.

Nu is hij weer uit de stalling en zal weer dagelijks gebruikt worden en zal dus snel stijgen in de lijst.

Link naar reactie

Aangepast.

Kitesmurf wil je je svp ook even voorstellen. Als eerste eigenaar zijn we zeer geïnteresseerd naar de opbouw van je km stand en uiteraard wie je bent en hoe je ZZZ er uit ziet.

aangepast door IvoZ3
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Klopt, 100 is niks. Maar dan gaan we het viervoudige van maken (minstens) :)

Ik bedacht mij later dat als ik nu al weet dat de kilometerstand niet in de Top 10 komt het ook weinig zin heeft om het door te geven :P

aangepast door MissesPeach
Link naar reactie

Mooi hoor al die kmstanden, ben wel benieuwd naar de eigen kmstanden die de huidige zzz(z)'ers gereden hebben met hun z. Ik scoor laag iig, ik zit nog onder de 85k en heb zelf ongeveer 13k gereden in 8 mnden. Fijn om te zien dat de autos lang door kunnen!

aangepast door Guido
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.