Ga naar inhoud

Handmade Lederen Armsteun Z3


Aanbevolen berichten

Ik heb nog een lederen Armsteun voor een Z3 op voorraad,kleur zwart, Prijs €150,- (excl. Event. verzendkosten, of ophalen, dan wordt hij ter plekke geplaatst).

AS19.jpg

AS18.jpg

Bij belangstelling even een pm.

Theo.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Ik heb er weer een klaar (waren er twee, maar een zit nu in mijn eigen Z :thumbup: en heb dus ook nog een tweedehandsje, wel opnieuw bekleed met nieuw leer), zijn zoals het nu lijkt de laatsten die ik gemaakt heb.

DUS VOOR DE ECHTE LIEFHEBBER, DE TWEEDEHANDS MAG TEGEN EEN LEUK BOD WEG. :blink:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ja, de tweede hands is er nog en heb ik toevallig vandaag afgemaakt (voorzien van nieuw leder) is er dus klaar voor om iemand blij te maken.

In mijn topic staan wel wat foto's, maar de bovenzijde is nu aangepast, als je wil kan ik wel wat nieuwe foto's plaatsen. <_<

gr Theo

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb de vraag van Ronlittle gekregen om een armsteun te maken in de kleur beige, aangezien ik dan het leer moet kopen voor een aantal steunen, is mijn vraag dan ook zijn er nog meer liefhebbers voor een beige armsteun, er heeft mij al eens eerder iemand gevraagd, weet alleen niet meer wie ?

Laat het dan even weten

Gr. Theo

Link naar reactie

Hoi Hal2001,

Of is het nu 2011 :schater:, typisch Hollanders hé, altijd zeuren om korting, maar goed je kunt natuurlijk wel korting krijgen, maar dan krijg je ook minder b.v. geen bodem er in :schater: :schater:

Maar even zonder gekheid, als je er nog een of twee weet te vinden kan ik wel wat regelen, maar ik neem aan dat ik je bij Ron op het lijstje kan zetten.

Gr. Theo

Link naar reactie
maar ik neem aan dat ik je bij Ron op het lijstje kan zetten.

Gr. Theo

Nou nee. Ik vind het een prachtig ding en ik mis echt een armsteun in mijn Z3 maar ik vind 150 euro voor zoiets gewoon te veel geld. Dat bedoel ik niet als kritiek hoor. Allerminst, maar ik heb het er gewoon niet voor over. Bovendien heb ik ergens in mijn achterhoofd nog het idee om mijn beige interieur compleet te wisselen tegen een andere kleur maar daar heb ik me nog niet in verdiept...

Link naar reactie

Gisteren de armsteun ontvangen en geplaats. :thumbup:

En ik moet zeggen dat ik nu weet wat ik miste in de ZZZ. Het zit geweldig.

Ik heb de schakelaars van de stoelverwarming erachter zitten en kom er nog goed bij.

:rambo: volgen.

Grtz Ron.

Link naar reactie

Ga het in ieder geval 10 juli zien bij jouw Zzzzzz tijdens de zomerrit 2011 :rolleyes: en misschien nog wel eerder.

Maar maak je ze alleen in het zwart?

Ik heb namelijk geen zwart maar een bruin interieur.

Gr, Ferry

Link naar reactie

Heb op dit moment alleen zwart leer, om hem in een andere kleur te maken, moet ik er zeker 4 stuks op de lijst voor die kleur hebben staan, anders kan het niet uit om ze te maken of iemand moet zelf leer hebben, dan kan het wel.

Een derde optie is om het interieur van de Z aan te passen (zwart) :schater: :schater: , heeft Enzo Sebastian ook gedaan, hij heeft gewoon een andere Z gekocht :thumbup:

Maar Zwart is neutraal en past overal in.

Gr. Theo

Link naar reactie
Maar Zwart is neutraal en past overal in.

Gr. Theo

Ach Theo toch niet bij dat mooie exclusieve bruine leder van mij :thumbup: Daar vind je er zeker geen 4 van.

Heb er zonder dollen nog nooit één gezien in mijn combinatie.

Gr, Ferry

Link naar reactie
  • Administrator
(met een duur woord) eclectisch.. :)

idd duur woord, staat niet in mijn woordenboek

gelukkig wel op wiki: eclectisch=is het combineren van kenmerken van verschillende stijlen of stromingen

zo weer wat geleerd vandaag :thumbup:

Gr Ruud

Link naar reactie

Nou het is precies zoals ik verwacht had en het lijkt mij toaal niet handig om die schakelaars nog te bedienen die normaal al moelijk zijn te bedienen omdat ze achter je zitten.

En Ron vind je het echt mooi zo'n zwarte armsteun bij jouw lichte kleur leren bekleding?

Handig zal ie zerker wel zijn.

Gr, Ferry

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.