Ga naar inhoud

Handmade Lederen Armsteun Z3

Aanbevolen berichten

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik dacht meer aan de woorden "grote sigarendoos" :) . Mij lijkt het ook niet echt verschil maken als ie beige was geweest, wordt er niet kleiner van.

Ron, zit de voorkant van de steun niet in de weg bij het betere schakelwerk in de hairpins?? Dat gaan we 3 april dan wel zien! :ok:

Geplaatst:

@Ferry. Als je de schakelaars zo lastig vindt zitten had ik ze al lang naar voren gezet. Maare hoe vaak bedien je die knoppen?

En ja ik vindt hem mooi.

@Rob. Gordels, stuur en schakelzak.

@Lawrence. Vernieuwend.

@Ruud. Hij lijkt groot maar daar zie je niks van als ik erin zit. Met een short shifter zou je idd over de pook graaien.

Grtz Ron.

• Administrator
Geplaatst:

@allen, smaken verschillen is maar goed ook, allemaal dezelfde zedjes is ook niks :)

gr ruud

Geplaatst:
@Ferry. Als je de schakelaars zo lastig vindt zitten had ik ze al lang naar voren gezet. Maare hoe vaak bedien je die knoppen?

Op dit moment elke dag.

En naar voren plaatsen, naar welke plaats dan, ik ga er toch geen gaten voor boren ergens?

Gr, Ferry

Geplaatst:
De beloofde :rolleyes:

<knip>

Grtz Ron

Goh, ik zag gisteren een auto op het parkeerdek bij Saturn Utrecht staan die helemaal aan deze beschrijving voldeed. Was jij dat?

Geplaatst:

Nou als er nog een liefhebber is, ik heb er nog een staan (tweede hands met nieuw leder bekleed), deze mag weg voor €100,- (excl. verzendkosten)

Geplaatst:
Nou als er nog een liefhebber is, ik heb er nog een staan (tweede hands met nieuw leder bekleed), deze mag weg voor €100,- (excl. verzendkosten)

Zeker je prototype :schater:

Gr, Ferry

Geplaatst:

Ja, maar wel geüpdatet. :kisstogether:

• 3 maanden later...
Geplaatst:
Ik heb nog een lederen Armsteun voor een Z3 op voorraad,kleur zwart, Prijs €150,- (excl. Event. verzendkosten, of ophalen, dan wordt hij ter plekke geplaatst).

Bij belangstelling even een pm.

Theo.

Hallo ,

Heb je er nog liggen van deze ? en vooral wat moeten er zo 1tje kosten ?

THX Bart

Geplaatst:

Hoi Bart, je hebt een PB

Geplaatst:

Jeetje ben je nog niet door je voorraad heen of heb je alweer nieuwe gemaakt?

Geplaatst:

Eigenlijk best wel grappig en het valt me nu pas op dat het deksel lijkt op de klep van een vleugel terwijl de onderkant wel iets weg heeft van een sarcofaag,Is wel een echte Theo zo. :lachen: Of noemen ze dit de Coevordense school. :wave:

Geplaatst:
Jeetje ben je nog niet door je voorraad heen of heb je alweer nieuwe gemaakt?

Worden alleen exclusief op bestelling gemaakt :lachen:

Geplaatst:

Theo, kunnen we bij jou eventueel ook terecht voor armsteunen met bekerhouder? Zegmaar die modellen die Leatherz levert, maar dan door onze hoogsteigen Theo gemaakt?

:thumbup:

Geplaatst:

Dat zou ik even moeten bekijken of ik hier een mogelijkheid in zie, btw hoe ziet dat ding er dan uit ???, heb je een link of een foto, laat even wat zien. :thumbup:

Geplaatst:

Hé Lawrence, ik heb al even gekeken naar die armsteun van Leatherz, die kan ik niet maken, omdat het voor 80 % plastic is en voor dat geld kun je hem denk ik beter bij Leatherz bestellen, de uitvoering met 2 bekerhouders kost 200 dollar, dat is omgerekend nog geen € 150- . :thumbup:

Geplaatst:

Ach Theo misschien als je in grote hoeveelheden gaat produceren dan kom je vast goedkoper uit.

Gat in de markt?

Geplaatst:
voor dat geld kun je hem denk ik beter bij Leatherz bestellen, de uitvoering met 2 bekerhouders kost 200 dollar, dat is omgerekend nog geen € 150- . :thumbup:

+ inklaringskosten + afhandelingskosten + de eventueel te betalen belastingen.

HT

• 1 maand later...
Geplaatst:

In navolging van de deur armsteunen voor de Z4 ook maar een paar voor de Z3 gemaakt en voor het uitproberen maar in mijn eigen Z gezet en ik moet zeggen zeer comfortabel

DAZ31.jpg

Links en Rechts

DAZ39.jpg

Volgende week toch even naar Ruud in Reeuwijk, kan ik ze gelijk even uitproberen

Geplaatst:
Volgende week toch even naar Ruud in Reeuwijk, kan ik ze gelijk even uitproberen

Weer naar Ruud, niets ernstigs hoop ik.

Als het alleen maar is om uit te testen kun je dat ook doen door gewoon een paar uur in je auto te gaan zitten, nog goedkoper ook. :rolleyes:

Ziet er wel mooi uit, wat kost zo'n setje, of heb ik dat ergens gemist?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen