Ga naar inhoud

raad de plaat


The Shrike

Aanbevolen berichten

Ik dacht laten we weer eens een leuk spelletje gaan verzinnen met het forum. Raad de plaat.

Ik heb een stukje van een albumcover hier geplaatst en de vraag is, van wie is de plaat en wat is de naam van het album. Als je het goed raadt, moet je zelf ook een stukje van een album cover uploaden , etc, etc.

p.s. Als je het NIET leuk vindt, hoef je niet te reageren.

Album1.

mini1d.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik weet het...maar heb geen zin om zelf een stukje te plakken en te knippen :thumbup: Dus vertel ik het niet :schater:

Gezien het gebruik van het woord " plaat" duidt het op een zg langspeelplaat. Die waren populaire muziekdragers in de jaren 70 van de vorige eeuw.

Gezien de verheerlijkte blik van de jonge dame houd ik het op "sticky fingers" van de rollingstones.

Link naar reactie
Gezien het gebruik van het woord " plaat" duidt het op een zg langspeelplaat. Die waren populaire muziekdragers in de jaren 70 van de vorige eeuw.

Gezien de verheerlijkte blik van de jonge dame houd ik het op "sticky fingers" van de rollingstones.

Hallo geachte kantoormeubelboer. Een plaat is ook een tekening. Het betreft een CD hoes. De plaat (aka de CD) is ook uit het CD tijdperk (voor de mp3).

Link naar reactie
Ik dacht laten we weer eens een leuk spelletje gaan verzinnen met het forum. Raad de plaat.

Ik heb een stukje van een albumcover hier geplaatst en de vraag is, van wie is de plaat en wat is de naam van het album. Als je het goed raadt, moet je zelf ook een stukje van een album cover uploaden , etc, etc.

p.s. Als je het NIET leuk vindt, hoef je niet te reageren.

Album1.

mini1d.jpg

Leuk! Ik ken 'm wel.... dit is 'Mellon Collie & the Infinite Sadness' van the Smashing Pumpkins.

Ok ...dit is best een leuk spelletje...

Ik heb de vorige dan wel niet geraden maar doe gewoon lekker mee :P

Raad de plaat:

raaddeplaat.jpg

Als je niet geraden hebt mag je niet meedoen. Ook niet als je 'Powerslave' van Iron Maiden post....

Nog maar een klassiekertje dan:

foto1.jpg

Link naar reactie
Ik weet het...maar heb geen zin om zelf een stukje te plakken en te knippen :P Dus vertel ik het niet :schater:

Ik durf te wedden dat hij het niet wist, maar gefrustreerd is dattie niet mee kan doen.

Heeft iemand een suggestie voor een meer simpel spelletjes voor hem?

Link naar reactie
Ik durf te wedden dat hij het niet wist, maar gefrustreerd is dattie niet mee kan doen.

Heeft iemand een suggestie voor een meer simpel spelletjes voor hem?

Euhm ...raad de cupmaat :P .... makkelijk en toch vermakelijk..

Link naar reactie

Sorry Lowietje en Davido, jullie zijn van een ander nivo (al heb ik het laatste plaatje gezien, ik kan het alleen niet plaatsen). Ik ga dus mijn eigen regels breken en ook alvast nog een paar plaatjes uploaden

pic3qc.jpg

Link naar reactie
Ze missen nog iemand in politiek Den Haag :notworthy:

misschien dat ik NL in een dictatuur/theocratie kan omvormen en mijn oneindige wijsheid met jullie delen. Wat zal het goed gaan met dit land als ik alle beslissingen kon nemen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.