Ga naar inhoud

raad de plaat

The Shrike

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik dacht laten we weer eens een leuk spelletje gaan verzinnen met het forum. Raad de plaat.

Ik heb een stukje van een albumcover hier geplaatst en de vraag is, van wie is de plaat en wat is de naam van het album. Als je het goed raadt, moet je zelf ook een stukje van een album cover uploaden , etc, etc.

p.s. Als je het NIET leuk vindt, hoef je niet te reageren.

Album1.

mini1d.jpg

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Ik weet het...maar heb geen zin om zelf een stukje te plakken en te knippen :thumbup: Dus vertel ik het niet :schater:

Gezien het gebruik van het woord " plaat" duidt het op een zg langspeelplaat. Die waren populaire muziekdragers in de jaren 70 van de vorige eeuw.

Gezien de verheerlijkte blik van de jonge dame houd ik het op "sticky fingers" van de rollingstones.

Geplaatst:
Dat had je er meteen bij moeten zetten :thumbup:

Precies, daarom reageer ik bij deze niet.

Geplaatst:
Dat had je er meteen bij moeten zetten :thumbup:

Voor sommige mensen is dat impliciet, voor sommigen moet je het opschrijven ... :wave:

Geplaatst:
Gezien het gebruik van het woord " plaat" duidt het op een zg langspeelplaat. Die waren populaire muziekdragers in de jaren 70 van de vorige eeuw.

Gezien de verheerlijkte blik van de jonge dame houd ik het op "sticky fingers" van de rollingstones.

Hallo geachte kantoormeubelboer. Een plaat is ook een tekening. Het betreft een CD hoes. De plaat (aka de CD) is ook uit het CD tijdperk (voor de mp3).

Geplaatst:

Ok ...dit is best een leuk spelletje...

Ik heb de vorige dan wel niet geraden maar doe gewoon lekker mee :P

Raad de plaat:

raaddeplaat.jpg

Geplaatst:
Ik dacht laten we weer eens een leuk spelletje gaan verzinnen met het forum. Raad de plaat.

Ik heb een stukje van een albumcover hier geplaatst en de vraag is, van wie is de plaat en wat is de naam van het album. Als je het goed raadt, moet je zelf ook een stukje van een album cover uploaden , etc, etc.

p.s. Als je het NIET leuk vindt, hoef je niet te reageren.

Album1.

mini1d.jpg

Leuk! Ik ken 'm wel.... dit is 'Mellon Collie & the Infinite Sadness' van the Smashing Pumpkins.

Ok ...dit is best een leuk spelletje...

Ik heb de vorige dan wel niet geraden maar doe gewoon lekker mee :P

Raad de plaat:

raaddeplaat.jpg

Als je niet geraden hebt mag je niet meedoen. Ook niet als je 'Powerslave' van Iron Maiden post....

Nog maar een klassiekertje dan:

foto1.jpg

Geplaatst:

Ok ...dan verdien ik mijn deelname wel... :P

King Crimson : In the court of the Crimson

Geplaatst:
Ik weet het...maar heb geen zin om zelf een stukje te plakken en te knippen :P Dus vertel ik het niet :schater:

Ik durf te wedden dat hij het niet wist, maar gefrustreerd is dattie niet mee kan doen.

Heeft iemand een suggestie voor een meer simpel spelletjes voor hem?

Geplaatst:
Ik durf te wedden dat hij het niet wist, maar gefrustreerd is dattie niet mee kan doen.

Heeft iemand een suggestie voor een meer simpel spelletjes voor hem?

Euhm ...raad de cupmaat :P .... makkelijk en toch vermakelijk..

Geplaatst:
Ok ...dan verdien ik mijn deelname wel... <_<

King Crimson : In the court of the Crimson

We have a winner! :P

helaas had ik jouw bijdrage ook al geraden, dus je mag een volgende poging doen...

Geplaatst:
David, ik ben hier al aan het zoeken hoor.. :schater:

Dan ben jij voorlopig nog wel even aan het zoeken denk ik :P Metallica zou natuurlijk veeeeeel te makkelijk zijn..

Geplaatst:
@ Omelo.... ik had alweer een nieuwe geplaatst hoor... <_<

Woeps, even over het hoofd gezien... :P

Dat is natuurlijk 'Rocket to Russia' van de Ramones...

Geplaatst:
Euhm ...raad de cupmaat :P .... makkelijk en toch vermakelijk..

als ik even mag voelen dan weet de maat op zeker :schater:

Geplaatst:

Sorry Lowietje en Davido, jullie zijn van een ander nivo (al heb ik het laatste plaatje gezien, ik kan het alleen niet plaatsen). Ik ga dus mijn eigen regels breken en ook alvast nog een paar plaatjes uploaden

pic3qc.jpg

Geplaatst:
Ik ga dus mijn eigen regels breken en ook alvast nog een paar plaatjes uploaden

Ze missen nog iemand in politiek Den Haag :notworthy:

Geplaatst:
Ze missen nog iemand in politiek Den Haag :notworthy:

misschien dat ik NL in een dictatuur/theocratie kan omvormen en mijn oneindige wijsheid met jullie delen. Wat zal het goed gaan met dit land als ik alle beslissingen kon nemen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen