Ga naar inhoud

Bockhorner Oldtimermarkt


Aanbevolen berichten

Van vrijdag 11juni tot en met zondag 13 juni wordt weer de grootste oldtimermarkt en autoshow gehouden met meer als 3000!auto,s motoren en heel veel onderdelen en boeken.

Met een beetje geluk vind je nog wat voor je zzz,Wij hebben er vorig jaar wat leuke boeken over de z3 en wat miniaturen gescoord.

Wij gaan zaterdag de 12 juni weer,(Ja het is een beetje vroeg) en misschien zijn er in de regio of verder weg nog forummers die ook wel willen gaan dan kunnen we er misschien een leuke rit van maken.

Een flink stuk duitse autobanh en verder wat leuke landweggetjes.Op de markt zelf is er genoeg gelegenheid voor eten en drinken.

Wil je mee laat het dan maar horen, vertrek kan vanaf ons huis of een plek elders in de regio, De rit van stadskanaal naar Bockhorn duurt ongeveer anderhalf uur.

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

En gaan we daarna ook Boeren Golfen ? Want doordat die andere rit niet door ging heb ik dat toch mis gelopen!

Dus ik vind dat we dat daarna wel kunnen doen :thumbup:

Ik heb nog een paar oude Klompen thuis dan doe ik die aan! Want me schoenen moeten wel netjes blijven.

Ik heb in ieder geval intresse Evelientje!

Moeten we zeker gaan!

We hebben nog contact!

Gr, Stefan 09060506

Link naar reactie
:huh: oldtimermarkt, Z3....leuk voor de oldtimers onder ons :sick: :schater:

Nee! Nee! Sjonnie ik trap er niet in :D

:muur::schater: i.i.g. leuk initiatief hoop dat je wat mensen mee krijgt :thumbup:

:clapping: En zo is het humor: beetje jennen maar toch sportief.

:huh:

Ben trouwens wel benieuwd naar die boekjes, Floor, want zóveel verschillende Z3-boekjes zijn er nu toch ook weer niet?

Misschien moeten we daar maar eens een apart topic over openen, speciaal voor de verzamelaars en :book: boekenwurmen.

Link naar reactie

Er staat een stand met allerlei werkplaats handleidingen,In totaal staan er over de 600 stands met onderdelen en accessoires. Teveel op om op te noemen.

Ook kleding en het bekende merk Roeckle met hun handgemaakte handschoenen voor in de roadster,duur maar mooi.

Link naar reactie

Ook kleding en het bekende merk Roeckle met hun handgemaakte handschoenen voor in de roadster,duur maar mooi.

Of is het een handgemaakte handschoenen voor in de roadster handjob tool. :sick:

Ja je weet het nooit met sommige members :D

Link naar reactie
Ook kleding en het bekende merk Roeckle met hun handgemaakte handschoenen voor in de roadster,duur maar mooi.

Of is het een handgemaakte handschoenen voor in de roadster handjob tool. :sick:

Ja je weet het nooit met sommige members :D

Schijnt toch een veelzijdige klassiek beurs te zijn.

633789580664642125-CarWash.jpg

Link naar reactie
Schijnt toch een veelzijdige klassiek beurs te zijn.

633789580664642125-CarWash.jpg

Vooral met die happy ending. :D

En gewaxt, polisch for brilliant shining german helmet. :sick:

Floor waar kan ik die handschoenen bestellen.

Volgens mij is hier een groepsinkoop ophanden voor de handgemaakte handschoenen handjobtool. :schater:

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.