Ga naar inhoud

winddeflector


H@NZZZZ

Aanbevolen berichten

Ben sinds kort in het bezit van een Z4 en heb vandaag een stukje open gereden :).

Het is bij een stukje gebleven want de winddeflector tussen de rolbeugels ontbreekt bij mij en vond dat er veel terug slaande wind was.

Weet iemand waar die los te koop zijn en zijn deze makelijk te bevestigen.

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Heb je de bevestigingsstrips tussen de rolbeugels en de schotjes voor in de rolbeugels al wel?

Als het je niet al teveel uitmaakt of het een "vast" schot is dat je er in en uit klikt, of een winddeflector die je als het ware over de rolbeugels schuift en met clipjes vastzet (qua winddeflectie hetzelfde resultaat, maar zoals straks waarschijnlijk uit de reacties blijkt vindt niet iedereen het even mooi :sleepy: Ik vind zelf dat gemonteerd het resultaat eigenlijk niet zoveel uitmaakt) en het zelfs wel mooi is dat de rolbeugels ook zwart zijn), heb ik nog wel een vrijwel ongebruikt exemplaar voor je in de aanbieding. PM maaar even als je interesse hebt. Foto's vind je op blz. 3 van mijn voorsteltopic. (Enige reden dat ik er vanaf wil is dat deze ZZZZ er binnenkort uitgaat en er een voor terugkomt met "vast" windschot.)

Link naar reactie

Origineel BMW is niet goedkoop. Ikzelf heb zo ééntje die je over de rolbeugels moet vastzetten. Een vast model die tussen de rolbeugels schuift is mooier, maar ik had nu die andere en om nu nog te veranderen...? na een tijdje stoor ik er mij niet meer aan. En anders heb je deze nog: www.hottuning.eu

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.