Ga naar inhoud

armsteun


Jack

Aanbevolen berichten

  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Volgens mij heb ik hier nog een armsteun liggen van een E36.

Morgen heb ik de Qp weer bij me dus is het denk ik wel het proberen waard!

Zeg wanneer maak jij eens een fatsoenlijk voorsteltopic.... ben eigenlijk wel benieuwd naar die

QP van je ;)

Link naar reactie
  • Administrator
Zeg wanneer maak jij eens een fatsoenlijk voorsteltopic.... ben eigenlijk wel benieuwd naar die

QP van je ;)

Nou, morgen dus, want dan hefet hij hem toch bij zich en kan hij dus mooi even wat plaatjes schieten van binnen- en buitenkant! :schater:

Link naar reactie

hey,

ik heb enige tijd geleden een e36 armsteun in me auto gemaakt. een ideale armsteun.

echter is het probleem, de beugel die op het frame gezet moet worden. deze is niet orgineel.

ook het gedeelte van de middenconsole naar de armsteun is niet orgineel, deze zijn gemaakt.

als je de duitse ebay in de gaten houdt kom je er vanzelf een tegen. ik heb er een dik half jaar op moeten wachten.

ik kan je wel foto's sturen, en als ik hem nog heb de beschrijving.

groeten danny

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.