Ga naar inhoud

MaxiCosi bevestiging Z3 bagagerekje


M@r©

Aanbevolen berichten

Roger en Nicole, van harte gefeliciteerd!

Wat een prachtige slot van 2008 en een mooi begin van de rest!

Enne.....Roger, over de prijs van dat kofferrekje van mij, daar komen wij wel uit, toch? :wub:

kinderzitjeny1.jpg

Groetjes Karin

Heeft iemand de BMW bestelnummers voor deze onderdelen voor mij? Bij ons is inmiddels een blijde boodschap op komst! :m: En ja de ZzZ moet natuurlijk in eerste instantie gewoon blijven!

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Marc en Irene!!

Van Harte Gefeliciterd!!!!

Mag ikvragen wanneer Irene is uitgerekend???

Ik begin augustus :rambo:

groetjes van Reggie en de kleine :ph34r:

Geniet ervan, doe ik ook nu!! Ik zit nu op de welbekende roze wolk hahaha!!!! :ph34r:

aangepast door Miss Reg
Link naar reactie

Marc, gefeliciteerd met het goed nieuws. :ph34r:

Als je dit naar een eigen topic wil moven, stuur maar even een PM (en laat even weten wat de topictitel dan moet zijn)

Uitgeteld??? in onze regio heet dit uitgerekend....

Wij Limbo's kunnen ook 's morgen om half zeven zijn "aangereden" en dan toch (zonder ziekenhuisbezoek :rambo: ) ergens om negen uur aankomen :ph34r:

Link naar reactie
Als je dit naar een eigen topic wil moven, stuur maar even een PM (en laat even weten wat de topictitel dan moet zijn)

Ehhh, lijkt mij wel met als titel Marc en Irene gefeliciteerd en succes met de verkoop van de Z3 :rambo: ik moet ook alles voorkauwen. En daarna mag je dit topic op slot doen :ph34r:

Link naar reactie
Bedankt voor de leuke reacties allemaal! :hamer:

Nou... noem dit maar leuk :rant:

Ehhh, lijkt mij wel met als titel Marc en Irene gefeliciteerd en succes met de verkoop van de Z3 :wave:

Maaru, blijft leuk nieuws hoor. Bij de paasrit maar eens even die buik gaan keuren :nono:.

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

De afgelopen 2 weken hebben we niet meer gereden in de ZzZ.... Irene is nl. bevallen van onze prachtige dochter Emma! Zoals jullie kunnen begrijpen waren de afgelopen 2 weken erg zwaar. Lange dagen en korte nachten pfffff

Nu ga ik maar weer lekker 1 uurtje :thumbup:

ps. Reggie success nog!

ps2: zzztje bedankt voor de felicitatie!

ps3 vlak na de bevalling ook nog felicitatie post van het CJIB gekregen, ietsies te hard gereden 2 dagen ervoor....

Link naar reactie
De afgelopen 2 weken hebben we niet meer gereden in de ZzZ.... Irene is nl. bevallen van onze prachtige dochter Emma! Zoals jullie kunnen begrijpen waren de afgelopen 2 weken erg zwaar. Lange dagen en korte nachten pfffff

Nu ga ik maar weer lekker 1 uurtje :thumbup:

ps. Reggie success nog!

ps2: zzztje bedankt voor de felicitatie!

ps3 vlak na de bevalling ook nog felicitatie post van het CJIB gekregen, ietsies te hard gereden 2 dagen ervoor....

gefeliciteerd met de gezinsuitbreidng veel geluk en gezondheid toegewenst !

en die jongens van het cjib zijn ook nooit te beroerd om een kaartje te stuuren aardig toch ? :mellow:

Hans

Link naar reactie

Welkom ththbaby.gif Emma!

Irene is nl. bevallen van onze prachtige dochter Emma! Zoals jullie kunnen begrijpen waren de afgelopen 2 weken erg zwaar. Lange dagen en korte nachten pfffff

Hahahaha... en dat is pas het begin... geniet ervan!

GEFELICITEERD!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.