Ga naar inhoud

het grote koplampen probleem


de dons

Aanbevolen berichten

hoi allemaal,

na het forum te hebben uitgepluist naar info over angel eyes,

ben ik tot de conclusie gekomen dat er wel erg veel soorten zijn,

aub jullie meningen en ervaringen over wat goed en wat slecht is,

voordat ik de verkeerde koop,

het moeten wel komplete units worden, want ik heb nu oranje knippers,

ik hoor het graag,

mvg berry

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hey de dons,

Ik heb ook verschillende gezien, maar de zwarte uitvoering vind ik persoonlijk het mooiste, juist ook omdat je een zwarte auto hebt!

Ik heb ze van Ruud mee genomen kwamen van zijn M af, maar het staat echt helemaal top krijgt echt een ander aanzicht!

Plus dat het licht veel moier is uiteraard!

1 nadeel ik heb ze er zelf in geplaatst, maar het afstellen is me tot dusver nog niet gelukt dus ze kijken een beetje scheel!

Moet binnenkort maar even afspraak met Ruud maken om ze te laten stellen!

Kijk even naar 1 van me foto's en beoordeel zelf of ze goed staan! We hebben tenslotte de zelfde kleur Z :surprise:

Groetjes

Stefan!

Link naar reactie
hoi allemaal,

aub jullie meningen en ervaringen over wat goed en wat slecht is,

voordat ik de verkeerde koop,

mvg berry

Ik heb pas een complete set lampen gekocht bij AD TUNING (ebay@ad-tuning.de) via E-bay

Angle eyes (chroom maar ze zijn er ook in zwart), witte achterlichten en witte zijkinppers en met een beetje handelen was ik totaal 260 euro kwijt incl verzendkosten.

Verzending was snel en op vragen is ook snel gereageerd, de koplampen zijn geschikt voor de hoogteverstelling.

De hoogteverstelunits moet je wel overbouwen uit de orginele koplamp maar dat is alleen draaien en klikken.

angleeyes.jpg

Ik ben er tevreden over, succes met zoeken

Grrrrrroeten

Ad

Link naar reactie
thanx voor je reactie, aan jou de zelfde vraag, hoe zit het met de lichtopbrengst en de kwaliteit van de ringen?

Het ziet er allemaal solide uit, ik heb een koplamp ingebouwd en het lijkt me dat de nieuwe lamp meer licht geeft als de oude.

Ik moet de andere nog inbouwen en ik vond het er visueel in ieder gerval al veel moderner uitzien dan met de orginele lamp.

Ik was trouwens vergeten te zeggen dat het geen xenox is en de lampen er allemaal bijgeleverd en gemonteerd zijn, dus oude unit er uit, koplampverstelling overbouwen en nieuwe units plaatsen.

Verder nog geen ervaring want ik heb ze net.

Grroeten

Ad

Link naar reactie
Het ziet er allemaal solide uit, ik heb een koplamp ingebouwd en het lijkt me dat de nieuwe lamp meer licht geeft als de oude.

Ik moet de andere nog inbouwen en ik vond het er visueel in ieder gerval al veel moderner uitzien dan met de orginele lamp.

Ik was trouwens vergeten te zeggen dat het geen xenox is en de lampen er allemaal bijgeleverd en gemonteerd zijn, dus oude unit er uit, koplampverstelling overbouwen en nieuwe units plaatsen.

Verder nog geen ervaring want ik heb ze net.

Grroeten

Ad

ok thanx,

ik heb even op de duitse site gekeken, ziet er goed uit,

maar de prijzen verschillen niet erg veel met nederland, dus nog even kijken wat slimmer is,

gr berry

Link naar reactie
ok thanx,

ik heb even op de duitse site gekeken, ziet er goed uit,

maar de prijzen verschillen niet erg veel met nederland, dus nog even kijken wat slimmer is,

gr berry

Contact opnemen via e-mail en 15-20% lager bieden :schater: .....is mij ook gelukt :surprise: en dan ben je een stuk goedkoper uit dan wat hier in nederland aangeboden word zeker als je een paar dingen kunt combineren in een zending.

Succes

Grroeten

Ad

Link naar reactie
  • Administrator

Als je een E36 hebt ja ... :hypocritesmiley: Ik lees daar voor de Z3 toch een "opruimingsprijs" van EUR 239,- .... Nog steeds behoorlijk goedkoper, maar toch geen EUR 129,- ...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.