Ga naar inhoud

Laksheid medogenloos afgestraft


Aanbevolen berichten

Dag Allen,

Ik ben een LUL. Erger nog: een lakse LUL.

Het begin van de winter, volgens mij al een maand of 2 geleden, kwam razendsnel en keihard. Ik dacht toen: ik moet mijn mooie 19" AC schnitzers wisselen voor

de 17" redelijk standaard velgen.

Je raad het al; het is er nooit van gekomen. Afgelopen zaterdag heb ik even geprobeerd de chrome randen te reinigen maar deze zijn dus behoorlijk aangetast door de pekel.

Daar moet dus een profi naar kijken. Wie weet er zo iemand in de buurt van Hilversum. Het mag ook elders zijn als er maar kwaliteit geboden wordt.

Ik hoor graag van jullie

gr.

Ronald

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Dag Allen,

Ik ben een LUL. Erger nog: een lakse LUL.

Het begin van de winter, volgens mij al een maand of 2 geleden, kwam razendsnel en keihard. Ik dacht toen: ik moet mijn mooie 19" AC schnitzers wisselen voor

de 17" redelijk standaard velgen.

Je raad het al; het is er nooit van gekomen. Afgelopen zaterdag heb ik even geprobeerd de chrome randen te reinigen maar deze zijn dus behoorlijk aangetast door de pekel.

Daar moet dus een profi naar kijken. Wie weet er zo iemand in de buurt van Hilversum. Het mag ook elders zijn als er maar kwaliteit geboden wordt.

Ik hoor graag van jullie

gr.

Ronald

Kom jij heel toevallig uit Hollandsche Rading ???

Wellicht dat je dan op de Spoorlaan ook wel eens mijn zwarte Z4 hebt ziet staan... :kisstogether:

On Topic:

De velgendokter is inderdaad goed ...maar je kan het wellicht ook via Arno ( Olivier van Epscheuten) proberen !

Link naar reactie
Velgendokter is aan te raden!

Heeft mn paps al zn mooie velgen onder meerdere auto's al laten bijwerken, met zeer goed resultaat :huh:

Oh vergeet niet dat de velgen zonder banden aangeleverd dienen te worden !

Schadeloos in Loosdrecht ( achter de Pandahallen) doet volgens mij ook velgreparatie.

Link naar reactie

De velgendokter is voor de niet zo veeleisende mens prima, maar wil je het echt goed gedaan hebben dan ga je naar wheelcare

Een gevalletje stoeprandschade ter verduidelijking: voor schuren, plamuren en spuiten ga je naar de velgendokter. Voor oplassen, afdraaien, polijsten en poedercoaten ga je naar wheelcare.

Link naar reactie

Ik heb mijn velgen laten demonteren/spuiten/polijsten bij Cult Wheels

in Siddeburen (vlak bij Groningen). Beetje uit richting maar ik ben

er erg tevreden over en de prijs was naar mijn mening ook netjes

(in vergelijking met de andere bedrijven waar ik informatie heb opgevraagd).

Link naar reactie
Kom jij heel toevallig uit Hollandsche Rading ???

Wellicht dat je dan op de Spoorlaan ook wel eens mijn zwarte Z4 hebt ziet staan... :huh:

On Topic:

De velgendokter is inderdaad goed ...maar je kan het wellicht ook via Arno ( Olivier van Epscheuten) proberen !

Dag David,

Ja dat klopt en inderdaad is de zwarte ZZZZ mij wel eens opgevallen. Had jij de link tussen lelijke velgen op 'n ZZZ in de buurt van Hilversum gelegd....?

gr.

Ronald

Link naar reactie
Dag David,

Ja dat klopt en inderdaad is de zwarte ZZZZ mij wel eens opgevallen. Had jij de link tussen lelijke velgen op 'n ZZZ in de buurt van Hilversum gelegd....?

gr.

Ronald

Haha nee dat niet maar wel 19 inch Hartge en omgeving Hilversum.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.