Ga naar inhoud

lichte schimmel softtop


BaZ3

Aanbevolen berichten

Hallo Z3 vrienden,

Ik heb aan de zijkant, boven de zijramen, een lichte schimmelvorming (lichte vlekjes) op de softtop. Heeft iemand hier ervaring mee of hebben jullie tips hoe dit schoon te maken. Als ik het met een doek eraf veeg dan komt na een aantal dagen weer terug.

Alvast dank voor de tips!

grtz,

Bas

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Hallo Z3 vrienden,

Ik heb aan de zijkant, boven de zijramen, een lichte schimmelvorming (lichte vlekjes) op de softtop. Heeft iemand hier ervaring mee of hebben jullie tips hoe dit schoon te maken. Als ik het met een doek eraf veeg dan komt na een aantal dagen weer terug.

Alvast dank voor de tips!

grtz,

Bas

Bas,

er is veel info te vinden over het schoonmaken van je softtop. Bijvoorbeeld op deze link.

Als je de softtop met een goed middel schoonmaakt verwacht ik niet dat de schimmel terugkomt. Of het moet echt zo zijn dat 'het weer' er inzit. Als dat het geval is weet ik niet of er tegenop te poetsen is. Maar als je zegt dat de je de schimmel kunt wegpoetsen en deze pas na een paar dagen terugkomt, dan zal het wel niet.

Ik heb wel eens wat groene vlekken op de randen van de kap. Vanwege de grote hoeveelheid vocht en gebrek aan zon in dit mooie land verwacht ik. Dat gaat er ook gemakkelijk af het Raggtop product.

Succes.

Link naar reactie
Hallo Z3 vrienden,

Ik heb aan de zijkant, boven de zijramen, een lichte schimmelvorming (lichte vlekjes) op de softtop. Heeft iemand hier ervaring mee of hebben jullie tips hoe dit schoon te maken. Als ik het met een doek eraf veeg dan komt na een aantal dagen weer terug.

Alvast dank voor de tips!

grtz,

Bas

Hoi Bas,

Je kan de softtop reinigen met bijvoorbeeld Meguiar's Convertible Cleaner Klik

Daarna kan de kap eventueel nog worden geïmpregneerd met bijvoorbeeld Meguiar's Convertible Weatherproofer Klik

Veel succes

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.