Ga naar inhoud

antenne vervangen


themennis

Aanbevolen berichten

Onverlaten hebben mijn zzz te grazen genomen.Nu moet ik mijn antenne vervangen,maar hoop dat iemand mij kan vertellen hoe dat moet.En wat voor een antenne ik hiervoor kan gebruiken,tevens wil ik weten of ik gelijk de hele kabel moet vervangen.Voor het geval zo n ding uit 1 geheel bestaat.

Link naar reactie
  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi

Is mij ook overkomen. Bij mij was niet alleen antenne afgebroken maar ook een gedeelte van de voet. Gelukkig (?) is dit niet een geheel met de kabel. Vanuit je kofferruimte is dit gedeelte te vervangen. Ik was bij de dealer zonder antenne geloof ik zo'n 70 Euro kwijt voor dit onderdeel.

Succes!

Groet

Jack

Link naar reactie

Als het voetje nog heel is gelijk een shortstick kopen bij een automaterialen handel, kosten 7 euro zitten twee stukjes draad bij past altijd.

ben je gelijk van dat lange ding af, en als je geparkeerd staat even eraf schroeven en in je zak steken. :thumbup:

Link naar reactie
Als het voetje nog heel is gelijk een shortstick kopen bij een automaterialen handel, kosten 7 euro zitten twee stukjes draad bij past altijd.

ben je gelijk van dat lange ding af, en als je geparkeerd staat even eraf schroeven en in je zak steken. :thumbup:

Ontvangst even goed als de 'longstick'?

Link naar reactie
Als je de orginele wil kan je die van mij wel kopen, is zonder voetje.10euri,s plus verzendkosten :wave:

Originele heb ik, maar zie een 'kleintje(*)' wel liever. (en kan ik de originele houden om terug 'originalo' te gaan).

Toch bedankt voor het aanbod

(*) kleine antenne voor alle duidelijkheid :thumbup:

Link naar reactie
Ik begreep dat een 'stubby' ietsje minder presteert dan de originele zendmast, maar dat dat feitelijk nauwelijks dondert aangezien de auto ook nog een bumperantenne heeft. De antenne op de kont ontvangt alle frequenties, de bumperantenne alleen FM, maar ja... luistert er ooit iemand naar AM?

Is de bumperantenne standaard? ik heb nl. een af fabriek radio maar geen antennestok. Daarbij heb ik geen ontvangst op FM/AM.

Er loopt wel een kabel tot een houder(antenneversterker) vlak onder het zijscherm. :wave:

Link naar reactie
Je wilt het niet geloven......... en dat allemaal om een antenne te verwisselen. Ik zou wel eens een topic over een motorrevisie willen lezen.

Hans :newblush:

Als je je er aan stoort niet lezen, Er wordt wel meer zinnig of onzinnig gekletst en dat houdt m.i het forum levendig :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.