Ga naar inhoud

z3 koffer

equagi

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een originele Z3-koffer, die op het rekje op de kofferbak moet, maar die koffer zit op slot en ik heb geen sleutel; wie weet een oplossing ?

• Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Ik heb een originele Z3-koffer, die op het rekje op de kofferbak moet, maar die koffer zit op slot en ik heb geen sleutel; wie weet een oplossing ?

schroevendraaier202601.jpg

Geplaatst:

Ik gebruik altijd:

dynamiet.jpg

Maar niet na 8 uur 's avonds anders gaan de buren weer klagen.

Geplaatst:

Nou, aan het 'kaliber' van de antwoorden kun je wel zien dat er hier weinig met zo'n koffer rondrijden.

Gewoon naar de dealer gaan, want het slotje en sleutels lijken nog gewoon leverbaar. Misschien kun je het dus wel nabestellen.

En anders denk ik dat je het beste eens bij een ouderwetse slotenmaker langs kan gaan, of zelf eens geduldig aan de gang gaan nadat je op Google hebt gezocht op lockpicking. Vaak kan je zo'n slotje verwijderen zodra je 'm open hebt. Dan start de zoektocht naar een nieuw slotje. Zie boven.

Geplaatst:
zou ie wel een Z3 hebben? :thumbup:

Goeie grap: een koffer jatten van een geparkeerde auto en dan op een forum vragen hoe je 'm open krijgt... Iemand een koffer kwijt, recently? :rolleyes:

Geplaatst:

Alsof iemand die zo'n koffer jat er moeite mee zou hebben er gewoon de zaag in te zetten :rolleyes: .

Geplaatst:
Alsof iemand die zo'n koffer jat er moeite mee zou hebben er gewoon de zaag in te zetten :rolleyes: .

Don't underestimate German Building Quality!

Stockinger-and-Bentley-offer-new-line-of-watch-and-jewelry-safes-708484.jpg

Geplaatst:
Alsof iemand die zo'n koffer jat er moeite mee zou hebben er gewoon de zaag in te zetten :thumbup: .

vandaar dus de suggesties om de schroevendraaier, beitel/ moker, dynamiet, uzi maar gelijk te gebruiken :rolleyes:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen