Ga naar inhoud

CDA voor een Z3


Aanbevolen berichten

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik neem aan dat jij de aanbieder bent, omdat je dit in een nieuw "te koop" topic plaatst en niet als post in de "voordelige advertenties"?

Link naar reactie
Volgens mij is hij ook niet passend voor de 2.8 aangezien de diameters tussen een 3.0 en 2.8 verschillen..... tenmiste dit was altijd het geval bijde Simota Airboxen :ok:

Ik heb sindskort ook een CDA-SP07 op mijn 2.8. Dit past dus wel. Alleen die 15 min. installatietijd is wel heel erg oppertunistisch. :rolleyes:

EDIT: Daarom zit er ook die rode flexibele tube bij, hier zit een verloop van diameter in.

Link naar reactie

Toch raar,....

Voor een z3 3.0 L heb je een kleine BMC CDA nodig van 16 cm lang en een aansluiting van rond 85 mm, en voor een z4 3.0 L heb je een model nodig die 26 cm lang is en een diameter voor de aansluiting heeft van 92 mm???

Dus een SP-07 of een SP-03 volgens de site van BMC

Dus toch niet helemaal dezelfde motor zoals beweerd wordt :rolleyes:

De Z4 heeft natuurlijk meer power nodig denk.... meer volwassen zegmaar :ok: dat zal het wel zijn :schater:

Link naar reactie
Volgens mij is hij ook niet passend voor de 2.8 aangezien de diameters tussen een 3.0 en 2.8 verschillen.....

Klopt.

Box is hetzelfde voor 2.8 en 3.0...

siliconen stuk niet dat is SAM08085K (2.8) of SASSH8580 (3.0).

Dus als je een 2.8 hebt komt er nog iets van 35 euro bij, oftewel, een nieuwe

is dan niet veel duurder.

Link naar reactie
Klopt.

Box is hetzelfde voor 2.8 en 3.0...

siliconen stuk niet dat is SAM08085K (2.8) of SASSH8580 (3.0).

Dus als je een 2.8 hebt komt er nog iets van 35 euro bij, oftewel, een nieuwe

is dan niet veel duurder.

Ik heb deze ook via eBay. Betreffende verkoper destijds gevraagd of die SAM08085K bijgeleverd werd en dat was inderdaad het geval.

Link naar reactie
  • 11 maanden later...

Oeh Ron danke :thumbup::D haha ik zat al een kwartier op ebay te zoeken en kon nergens iets vinden?!

Maar hmm weet iemand of dit uberhaupt zou passen op mijn 2.8? Want ik las in andere topics dat er verschil zit in aansluitingen tussen de 2.0, 2.2 en 2.8 etc. etc...

Zal iig de aanbieder even een mailtje sturen :unsure:

Link naar reactie

Ja dat is bekend bij Ron die vindt alles wat je zoekt op ebay :unsure:

Nou snap ik dat een Simota Carbon Airbox een mooie sound geeft maar levert het ook extra vermogen?

En zoja zijn daar gegevens over bekend?

Gr, Ferry

Link naar reactie
Ja dat is bekend bij Ron die vindt alles wat je zoekt op ebay <_<

Nou snap ik dat een Simota Carbon Airbox een mooie sound geeft maar levert het ook extra vermogen?

En zoja zijn daar gegevens over bekend?

Gr, Ferry

Dat is volgens mij nooit aangetoond, de adverteerder zegt avn wel, maar volgens onze Roodkapje is het gewoon een mooiere sound. Maar verdomd die dingen zijn moeilijk te vinden..

Niemand anders eentje in de aanbieding liggen?

Link naar reactie
Dat is volgens mij nooit aangetoond, de adverteerder zegt avn wel, maar volgens onze Roodkapje is het gewoon een mooiere sound. Maar verdomd die dingen zijn moeilijk te vinden..

Niemand anders eentje in de aanbieding liggen?

Het geluid is zzzuper ( had er een op mijn 2.8QP)....of het ook echt iets helpt weet ik niet geheel zeker....ik had het idee dat ie iets beter/soepeler door z'n versnellingen heen ging maar dat kan natuurlijk ook gewoon tussen je oren zitten.

Onderstaand nog een filmpje van een Simota op een 2.8 (op 11 sec. en op 1.53):

Link naar reactie
Toch een duur grapje voor een beetje geluid extra !!

En schakelen is geen probleem, ik heb een automaat :thumbup:

Gr, Ferry

Ja en ? Een automaat heeft toch ook versnellingen of niet dan B) . Ik bedoel gewoon dat de motor wat lekkerder oppikte op de een of andere manier...

En wat heet duur.....die van mij koste mij destijds slechts 90 Euro ( Ebay)...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.