Ga naar inhoud

fun voor de liefhebber


alande

Aanbevolen berichten

Hallo Z3 liefhebbers,

Ik heb mij nog niet voorgesteld, dit gaat wel binnenkort er van komen.

Sinds 3 maanden lees ik Z3 forum. ;)

Dit linkje is echt iets voor de fun maar er is misschien wel interesse voor. <_<

http://www.dagelijksekoopjes.nl/product/5249/soundracer.html

Aangepaste link

aangepast door Tja
Link deed 't niet.
Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als ik dit zo lees...

De Soundracer verandert uw Astraatje in een woest grommende Mustang (de auto) of gillende Italiaan. Het werkt eenvoudig: U steekt de soundracer in uw 12V aansluiting en stemt de radio op dezelfde frequentie af als de Soundracer. Nu hoort u via het geluidssysteem van uw auto de motor van een echte auto. De Soundracer meet middels de spanning op uw 12V aansluiting hoeveel gas u geeft en wanneer u schakelt en past het geluid aan.

...snap ik niet waar die Per Knudsen al die moeite voor doet. :shifty:

Link naar reactie
  • Administrator

Als je niet tevreden bent over het geluid kun je ook zelf heel hard "vroem, vroem, vroem" roepen. Met hoog stemmetje heb je dan een Italiaan, met wat lager stemmetje een V8. Door heel hard "iiiiihihhhhhhh" te roepen lijkt het voor de omstanders of je bij ieder stoplicht met piepende banden tot silstand komt / optrekt, terwijl je toch de normale levensduur van je banden behoudt. Bijkomende voordelen zijn dat je EUR 30* bespaart en ook nog eens ondertussen naar de radio kunt luisteren. Dit systeem past in iedere auto, ook in auto's zonder sigarettenaansteker!

*EUR 35 aaanschaf soundmodule minus EUR 5 voor het volledige 1486 modules tellende cursusboek voor mijn "systeem" dat je bij mij kunt bestellen door even een PM te sturen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.