Ga naar inhoud

Miss Reg's kleine prinsesje


Miss Reg

Aanbevolen berichten

Ja ja, eindelijk heeft de verzekering betaald !

Dus kon ik opzoek gaan naar een nieuwe wagen!

Hij is kanarie geel geworden, en zitgedeelte in hoogte verstelbaar, de kap kun je omhoog en omlaag doen, en voor de winterperiode heb ik er een bijpassende slaapzak bij gekregen ;) oh ja voor ik het vergeet, ik kreeg er ook een bijpassende handtas bij, welke vrouw wil dat nou niet....een handtas die bij de wagen past!!! :rolleyes:

Ook kun je hem naar een andere kleur ombouwen, en ik hebgekozen voor zwart in combi met gebroken wit en lichtblauw!

2619849.jpg

2619849_2_0.jpg

2619849_4_0.jpg

2619849_6_0.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 140
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

(Wonderbaarlijk dat nog zo weinig mensen iets door hadden, terwijl je schreef dat je een alcoholvrije zou drinken op de MMM status van Ruud :rolleyes:)

dat was wel een indicatie, aangezien we normaal alleen Reggie zo kennen ;)

fotof.jpg

IMG_1371.JPG

:nono:

Link naar reactie

Vandaar die alcoholvrije proost dus een paar dagen geleden! Je moet niet denken dat dat onopgemerkt gebleven was hoor ;) ...

Edit en ik maar denken dat ik de enige was :schater::schater:

Zet 'm op daar in Hoensbroek en vreselijk gefelicteerd jullie twee!

Link naar reactie
@Leonard: heb je misschien wat tips die nu al van pas kunnen komen? ze is nu 8,5 week, maar krijg totaal geen hoogte van haar hormoonspiegel ;)

Tip van andere vader: niet in de weg lopen, veel zakken borrelnootjes/chips in huis halen, altijd McDonalds kortingsbonnen in alle auto's paraat hebben, niet zelf gaan lopen klagen dat je kleine teen zo jeukt (maar die laatste is vooral voor tegen de tijd dat Reggie een fotocamera nodig heeft om te kunnen zien of ze überhaupt nog enkels heeft)

Link naar reactie

;) Reggie, Emanuel van harte gefeliciteerd met dit heugelijke feit. Ook namens mevrouw Kroket ;) Maantje, stuur mij een fraaie foto van je :banaan: maak ik een mooie poster voor je. Een tweezitter kan echt niet meer :schater: volgens mevrouw Kroket :rolleyes:

PS, waar kunnen wij de website vinden :nono: :banaan:

Link naar reactie
En die QP kan nu natuurlijk ook vervangen worden door een rode ideale gezinsauto :schater:

:nono: de mannen van ikvader vinden de Toyota Verso een betere wagen voor het gezin!

Vooral die gezins-checklist.... :rolleyes:

IkVader checklist

Isofix ja (2)

Raamblokkering ja (te strak afgesteld)

Uitschakelbare airbag voorin ja

Opbergplekken voorin 9

Opbergplekken achterin 6

Aantal gordels achterin 3

Aantal airbags totaal 7

Leeslampjes achterin 2

Bekerhouders voorin 4

Bekerhouders achterin 4

12 volt achterin ja

Daar worden Verso for life en Miss Verso for life vast heel gelukkig in ;)

Link naar reactie

Allereerst de Qp gaat geen plaats maken voor een junior (hij/zij wordt de opvolger)

en ten tweede heb ik de ideale gezinsauto net van mijn broertje gekocht. 360 pk bij 450 nm, al beschikbaar bij 1700 rpm.

en tevens heb ik een babyzitje gekocht bij betreffende dealer die in het bezit is van een chip, zodat de airbag bij de bijrijderskant automatisch wordt uitgeschakeld zodra het zitje daar geplaatst wordt <_<

en toch blijf ik m coupe for life!!

Link naar reactie

Van harte gefeliciteerd Reggie en Emanuel !

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.