Ga naar inhoud

Nieuwe Shooting Brake op komst


Individual

Aanbevolen berichten

Voor alle shooting-brake-liefhebbers hier, hebben onze vrienden uit het zuiden van Duitsland in 2011 iets nieuws in de planning staan...

Mercedes CLS Shooting Brake komt in 2011

De nieuwste variant van de CLS -hier als concept- zal medio 2011 van de band rollen in de Mercedesfabriek te Sindelfingen.

In tegenstelling tot de nieuwe C-Klasse zal de aankomende lifestyle-achtige CLS Shooting Brake wel gewoon in Duitsland geproduceerd worden. Volgens Auto Motor und Sport worden de eerste exemplaren in de tweede helft van 2011 verwacht. Mercedes liet de conceptversie hiervan eerder al zien in Parijs.

Met deze Shooting Brake (naam is nog niet officieel) willen ze de strijd aangaan met namen als de BMW 5-Serie GT en de Audi A7. In tegenstelling tot de conceptversie krijgt de CLS SB wel 4 deuren en een hatchback-style achterklep. De snelste versies zullen geen 6.2 V8 meekrijgen in het vooronder, daar zal op termijn een gloednieuwe geblazen V8 komen te liggen.

bron

Mercedes_ConceptFASCINATION_4.jpg

Mercedes_ConceptFASCINATION_8.jpg

Mercedes_ConceptFASCINATION_7.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Finse taxichauffeurs zullen wel klachten krijgen van klanten. Stap je als klant in een taxi, moet je eerst de voorstoel van de bestuurder naar voren schuiven voor je in kan stappen.

taxi_bord.jpg

Te veel op geenstijl gezeten? :unsure:

Link naar reactie

Wat een gezeur weer. Volgens mij heet dit topic autonieuws en staat er niet specifiek BMW nieuws. Dus best een aardig nieuwtje toch.

On topic. Vind ik hem mooi? Van voor ja, van achter nee :thumbup: Echter is BMW niet alleen zaligmakend. Toevallig ken ik een aantal ;) medeforummers die een schuur vol van die sterren hebben :unsure: en nee, ik ga geen namen noemen :muur:

Link naar reactie
Voor alle shooting-brake-liefhebbers hier,

glock17.jpg

Laat Emanuel dit maar niet Zien, dat is een echte taxirijder geworden... :unsure:

Ben ik de enige die er wel wat van de Z3 Coupé in Ziet? (Kom er maar in Rüdi... ;) )

Link naar reactie
...ziet er stukken beter uit dan die 5GT :unsure:

Ik heb hier afgelopen weekend mee gereden... Ik was al fan van z'n design, maar man wat een kasteel waar je mee rijdt :unsure: Gewoonweg TOP

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.