Ga naar inhoud

even voorstellen: nieuw member met bostongrüne QP


Per Knudsen

Aanbevolen berichten

Ik volg het forum al een hele tijd en heb daar veel van opgestoken. Het heeft een poos geduurd en ik heb lang gezocht en uiteindelijk gevonden.

Ik verheug mij erop dat ik sinds vanmorgen de trotse bezitter ben van een bostongrüne QP. Het is een nederlandse auto met 45716 km op de teller. De auto is volledig origineel, goed onderhouden en vertroeteld en voorzien van styling 32 velgen met digityre Eco banden met ruim profiel. De stereo is van Blaupunkt en volgens mij is dat destijds af fabriek in het optiepakket geleverd welke overigens ruim zijn voorzien. Ik zou de hele lijst op kunnen sommen, maar foto's zeggen meer dan woorden. De 8000K xenon lampen zijn aftermarket opgebouwd.

1%20002.jpg

autoold%20028.jpg

autoold%20011.jpg

Toevallig - wat is toevallig - heb ik nog een 6 cilindertje liggen met föhn en aangepaste automatenbak. Je voelt hem al hangen:

Laat Eurlings maar de dinges krijgen!

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oooooo aaaaaaaaaaaaaaaaaa nnouuuuuu pppfffffffffffffffffffff wat is dit nou weer, sta met een bek vol tanden O nee vol kronen ik kan het niet meer volgen hoor Frank.

In de vaseline dat ding kleedje er over en achter in de schuur over 25 jaar kassa.

Maar hij is wel top :blink: jammer dat er een dak op zit maar die kan je er zo afknippen :unsure::thumbup:

Link naar reactie
:thumbsup: ik zie hem wel bij het eerst volgende knallen ;) Is dit een automaat, of laat je je rijden in deze :unsure:

Ja, nou, kijk, dat wordt een ietwat lastig: het is geen automaat dus ik moet hoe dan ook upgraden!

Maar eerst moet die V10 af. Daarvan ligt de aandrijfas op dit moment bij de inkorter en balanceerder. De electronica ligt op zijn plaats maar nog niet aangesloten. Het gaat gelukkig (weer) de goede kant op met de ontwikkelingen. Zal binnenkort eens upgraden in het topic.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.