Ga naar inhoud

2e car clean & Shine dag 2010


m coupe for life

intressepeiling voor een 2e CC&S dag.  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. hebben we er weer zin in om naar Car Clean & Shine te komen, voor lekker hapjes en drankjes, en om je ZZZ(Z) deukvrij te laten maken??

    • Ja, daar wil ik bij zijn
      40
    • nee, voor mij hoeft het niet
      1


Aanbevolen berichten

Hallo medeforummers.

Ik heb een aantal vragen gekregen over of we weer een Car Clean & Shine demodag gaan houden in 2010.

aangezien het vorig jaar een groot succes was heb ik een polletje gemaakt om de interesse te peilen, en als er genoeg interesse is kan ik een aantal datums prikken voor een volgend polletje :schater:

Nu leek het mij ook leuk om met de rest van de Limbo's weer eens aan de tafel te gaan zitten en het over een 2e Limborit te hebben die we dan eventueel op de zondag kunnen doen :foto: , maar dit ga ik eerst maar eens ff peilen bij de rest van de Limbo's onder ons. :thumbup:

Mijn gedachten zijn om ergens eind maart begin april op een zaterdag de demodag te doen.

laat maar weten wat jullie ervan vinden :ok:

Link naar reactie
  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik help graag mee aan een nieuwe Limborit!

Link naar reactie

Goed plan! :thumbup:

Ergens 's middags verzamelen bij CC&S, nieuwe poetsspullen inslaan/Ztjes bekijken/kletsen en dan door naar de wok. Dag erna lekker stukje gaan toeren door Ardennen/Eifel!! ;) ;)

Link naar reactie

:punk:

met Omelo, PJ, Navigator Frank :thumbup: Ruud vE :petje: Maarten ;) en het organisatie comitee ;) erbij kan je dit dan ook de QP Meeting 2010 noemen, zo veel QPs bij elkaar is redelijk uniek (en het worden er vast nog meer) :fiew:

Link naar reactie
:fiew:

met Omelo, PJ, Navigator Frank ;) Ruud vE :punk: Maarten ;) en het organisatie comitee :petje: erbij kan je dit dan ook de QP Meeting 2010 noemen, zo veel QPs bij elkaar is redelijk uniek (en het worden er vast nog meer) :fiew:

Het kunnen er niet genoeg zijn! Wanneer komt die MQP? :thumbup:

Link naar reactie
Het kunnen er niet genoeg zijn! Wanneer komt die MQP? :thumbup:

De Duitse BMW vrienden heb er nog een staan, met net 30K op de klok... :petje:

3250345.jpg

Kopen en nooooooit meer wegdoen. ;) Zet er een antenne op en hij is af ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.