Ga naar inhoud

nieuwe softtop

10-zzz

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De post hieronder geeft al een beetje de reden aan van m'n vraag. Door een scheur in mn achterruitje, slijtageplekken aan het dak en veel vocht in de auto die het dak en interieur ook niet ten goede komen, ben ik aan het kijken naar een nieuw dak.

Ik heb CabrioCare bekeken, en een offerte aangevraagd van Johan (Cabriodak.be). De laatste heeft echter in januari pas weer tijd, zo lang wil ik liever niet wachten.

Weet iemand andere opties?

Dank!

10-zzz

• Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

https://www.bmwzforum.nl/index.php?showtopic=9089

Ik was wel 1300,- incl. kwijt voor een originele met uitritsbaar ruitje..

in jouw geval misschien ook wel handig, voor als ie weer een keer spontaan knapt :rolleyes:

offtopic

Panoje

1.8 member

Groep: Members

Sinds: 23 August 2005

Gebruiker Nr.: 420

Hoe krijg je dat nou voor elkaar.. :rolleyes:

Geplaatst:
offtopic

Hoe krijg je dat nou voor elkaar.. :newblush:

twee users

(hebben wel meer members... handig voor split personalities of stealth doeleinden :thumbup: )

Geplaatst:
(hebben wel meer members... handig voor split personalities of stealth doeleinden :thumbup: )

ja.

wie is Prutsovic?

Geplaatst:

In Laren (GLD) zit cabrioservice Memelink. Het lijkt een heel groot bedrijf maar is het absoluut niet.

Zelf heb ik daar ook mijn softtop laten vervangen. Aangekomen op een boerderij met schuren blijkt dat een vriendelijk jongen is die veel softtopjes vervangt in zijn vrij tijd. Met bijna elke auto kan je bij hem terecht. Hij heeft ongeveer een dag nodig. Tussen de middag kun je gewoon aanschuiven aan tafel voor een boterham, erg gastvrij allemaal.

Tijdens de demontage en montage kun je er gewoon bij blijven. Mij is opgevallen dat hij zeer vakkundig is en ook zeer secuur te werk gaat.

En reken op een zeer nette prijs (stuk lager als de rest). Wel met een goede kwaliteit stof (Sonnenland of zoiets, staat ook op de doos).

Ik ben na een jaar nog uitermate tevreden met de softtop.

Goed het is geen moderne garage, maar dit heeft ook wel weer wat.

Succes ermee, zou zeker een belletje geven naar dit "bedrijf".

Mvg

Marc

Geplaatst:
Ik ben na een jaar nog uitermate tevreden met de softtop.

Mvg

Marc

Foto?!

('k ben benieuwd of de oortjes vastzitten)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen